Aspergerit on huumorintajuttomia ja yksisuuntaisia kuten suomalaiset yleisesti ottaen.
Onneksi olen poikkeus molempiin.
Terv. Asperger..
Aspergerit huumorintajuttomia.
11
242
Vastaukset
- Anonyymi
Jään odottamaan kauanko kestää kun tästä valitetaan ja koneaivo poistaa.
Terv. Ap - Anonyymi
mul ainaki iän myötä nahka koventunu että seulontani läpi menee huumori kiun huumori että joskus nuorempana kun olin henkisesti hieman kypsymätön viel niin suutuin aika usein sarkasmihuumorista mut emmä siitä pahoota mieltä ennää ja jos joku oikeasti toivoo jotain pahaa minulle tai lätisee paskaa minusta niin aivan sama eli ei hetkauta minua koska kiinnostaa yhtä paljon kuin pieru saharassa.
en tiiä oonko aspergeri mut epäilen ett oon.
Viestin kirjottaja juha Pohjola - Anonyymi
Luonto on melkonen arpapeluri. Se voi määrää, kumpaan sukupuoleen synnyt., tytöksi tai pojaksi, pääosin.
Geneettiset rasitteet voivat puhjeta samojen vanhempienkin lapsikatraassa.
Oikeastaan kansakouluun pääseminen pelasti minut umpiautismilta, ehkä.
Aspergiksi minua arveli ens alueen toimittaja.
Kiinnostuin aiheesta. Monet tuntomerkit täsmäsivät. Sain lukea, että assi ei pääse ikinä eroon as-piirteistään. Hyväksyin itseni sellaiseksi, joksi synnyin. Viihdyin kansakoulussa.
Hyvä maantiedossa ja historiassa. Pojalla oli muistikapasiteettia.
Vanhemmillani ei ollut varaa jatkaa opiskeluani jatkoluokkien jälkeen.
Maalta piti lähtä työnhakuun kaupunkeihin. Siellä sai tutustua myös kirjastojen aarteisiin. Tietopuoliset teokset kiinnostivat.
eino, eläk. - Anonyymi
Lucy, alkuihminen. Hänen jäänteensä ovat arvokasta aineistoa ihmisen historiassa.
Googleta Lucy. - Anonyymi
Aspergerit ovat huumorintajuttomia vain
neurotyypillisten eli "nenttien" eli ei-autistien mielestä.
Nentit eivät naura, kun aspergeri lataa heille
totuuksia päin naamaa. Silloin nenttitosikot siirtävät
oman huumorintajuttomuutensa aspergereihin.
Keskenään aspergerien porukoissa
huumori kukkii niin ettei naurusta tule
loppua. Nentit ovat sivummalla eivätkä
ymmärrä mille aspergerit nauravat -
osittain aspergerit nauravat nenttien harhaisille
käsityksille autismikirjosta.
Nentit luulevat käsityksiään ihan siis
tosissaan kovastikin todenmukaisiksi.
:-) :-) :-D :-D :-D- Anonyymi
Tässä tuli jo heti pari todistusaineistoa lisää.
- Anonyymi
Juu. Ei niin minkäänlaista yhteyttä totuuden kanssa. Asseistakin löytyy niin moniin juniin.
Toki jurottaakin osataan. Yks heistä.
- Anonyymi
Itse olen ainakin väärinkäsitysten mestari, eikä kaikki tiedä koska vitsailen. Oli joskus pari kaveriakin, mutta kun ymmärsivät kaiken väärin niin maineeni alkoi elämään ihan omaa elämää. Nyt on ollut hyvä ilman yhtäkään ystävää, enää vain läheiset käsittää kaiken väärin...
- Anonyymi
Juurikin näin. Olen autisti ja todella lahjakas sosiaalisesti. Pystyn lukemaan ihmisiä ja sosiaalisia tilanteita paremmin, kuin ns. normit. Täten huumorin tajuni on myös parempi, kuin heillä.
Olen myös erittäin empaattinen, enkä töksäyttele, enkä mökötä.
Kaikki stereotypiat asseista ovat vanhentunutta tietoa.- Anonyymi
Oletko tosissasi?
Huumorintajusi ainakin on ironisuudessaan silmiinpistävää!
- Anonyymi
Kohtalolla leikkivillä on varma kohtalo https://www.tv7.fi/arkki/taistele-kohtalosi-puolesta/osa-2-4-seurakunnan-kohtalo-esirukoilijoiden-kasissa_p103015/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515172
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413263- 2463106
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442648- 361824
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271605Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411566- 161457
- 231437
- 241337