Aspergerit huumorintajuttomia.

Anonyymi-ap

Aspergerit on huumorintajuttomia ja yksisuuntaisia kuten suomalaiset yleisesti ottaen.
Onneksi olen poikkeus molempiin.

Terv. Asperger..

12

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jään odottamaan kauanko kestää kun tästä valitetaan ja koneaivo poistaa.

Terv. Ap

• Anonyymi

mul ainaki iän myötä nahka koventunu että seulontani läpi menee huumori kiun huumori että joskus nuorempana kun olin henkisesti hieman kypsymätön viel niin suutuin aika usein sarkasmihuumorista mut emmä siitä pahoota mieltä ennää ja jos joku oikeasti toivoo jotain pahaa minulle tai lätisee paskaa minusta niin aivan sama eli ei hetkauta minua koska kiinnostaa yhtä paljon kuin pieru saharassa.

en tiiä oonko aspergeri mut epäilen ett oon.

Viestin kirjottaja juha Pohjola

• Anonyymi

Luonto on melkonen arpapeluri. Se voi määrää, kumpaan sukupuoleen synnyt., tytöksi tai pojaksi, pääosin.
      Geneettiset rasitteet voivat puhjeta samojen vanhempienkin lapsikatraassa.
      Oikeastaan kansakouluun pääseminen pelasti minut umpiautismilta, ehkä.
      Aspergiksi minua arveli ens alueen toimittaja.

Kiinnostuin aiheesta. Monet tuntomerkit täsmäsivät. Sain lukea, että assi ei pääse ikinä eroon as-piirteistään. Hyväksyin itseni sellaiseksi, joksi synnyin. Viihdyin kansakoulussa.
      Hyvä maantiedossa ja historiassa. Pojalla oli muistikapasiteettia.
      Vanhemmillani ei ollut varaa jatkaa opiskeluani jatkoluokkien jälkeen.

Maalta piti lähtä työnhakuun kaupunkeihin. Siellä sai tutustua myös kirjastojen aarteisiin. Tietopuoliset teokset kiinnostivat.
      eino, eläk.

• Anonyymi

Lucy, alkuihminen. Hänen jäänteensä ovat arvokasta aineistoa ihmisen historiassa.
      Googleta Lucy.

• Anonyymi

Aspergerit ovat huumorintajuttomia vain
      neurotyypillisten eli "nenttien" eli ei-autistien mielestä.
      Nentit eivät naura, kun aspergeri lataa heille
      totuuksia päin naamaa. Silloin nenttitosikot siirtävät
      oman huumorintajuttomuutensa aspergereihin.

Keskenään aspergerien porukoissa
      huumori kukkii niin ettei naurusta tule
      loppua. Nentit ovat sivummalla eivätkä
      ymmärrä mille aspergerit nauravat -
      osittain aspergerit nauravat nenttien harhaisille
      käsityksille autismikirjosta.
      Nentit luulevat käsityksiään ihan siis
      tosissaan kovastikin todenmukaisiksi.
      :-) :-) :-D :-D :-D

• Anonyymi

Tässä tuli jo heti pari todistusaineistoa lisää.

• Anonyymi

Juu. Ei niin minkäänlaista yhteyttä totuuden kanssa. Asseistakin löytyy niin moniin juniin.
        Toki jurottaakin osataan. Yks heistä.

• Anonyymi

Itse olen ainakin väärinkäsitysten mestari, eikä kaikki tiedä koska vitsailen. Oli joskus pari kaveriakin, mutta kun ymmärsivät kaiken väärin niin maineeni alkoi elämään ihan omaa elämää. Nyt on ollut hyvä ilman yhtäkään ystävää, enää vain läheiset käsittää kaiken väärin...

• Anonyymi

Juurikin näin. Olen autisti ja todella lahjakas sosiaalisesti. Pystyn lukemaan ihmisiä ja sosiaalisia tilanteita paremmin, kuin ns. normit. Täten huumorin tajuni on myös parempi, kuin heillä.

Olen myös erittäin empaattinen, enkä töksäyttele, enkä mökötä.

Kaikki stereotypiat asseista ovat vanhentunutta tietoa.

• Anonyymi

Oletko tosissasi?
        Huumorintajusi ainakin on ironisuudessaan silmiinpistävää!

• Anonyymi

Joo, aloittaja on väärässä.
      Emme me aspergerit ole huumorintajuttomia. Me emme vain ole
      huumorintajuisia NEUROTYYPILLISELLÄ tavalla - ja sekös
      nentistejä riepoo!
      :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      127
      14255
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      25
      5886
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5571
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      152
      5428
    5. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      204
      5138
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      295
      4300
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      33
      4005
    8. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3611
    9. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      1
      3537
    10. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      20
      3494
    Aihe