ja suunnitellut varallesi.
Olisit kyllä sen jälkeen ihan pilalle hemmoteltu.
My way, or highway.
:/
Nainen, mitä kaikkea olenkaan miettinyt
19
396
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä se viimeinen ollut kysymys.
:/ - Anonyymi
Ihana!
- Anonyymi
Osaat kyllä hemmotella minua..
Saan varmaan ihan UUDEN PESUTORNIN sitten, kun minusta tulee sinun VIRALLINEN VAIMO 🥰😘❤️🔥♥️
Saan varmaan ihan UUDET SIIVOUS VÄLINEET.
Tämä on ihan varmasti minun KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHENI, koska hän tietää että minä tykkään SIIVOOTA SEKÄ SISUSTAA.
Mehän ollaan sentään oltu jo niin kauan, että hän uskaltaa jo hemmotella minua näin.- Anonyymi
Ei tiiä vaikka olisi ostanut UUDEN RUOHONLEIKKURIN, koska hän tietää että minä tykkään myös leikata ruohoa.
Tykkään minä tehdä myös halkoja ja pinota niitä.
On tietenkin töitä mitä en tykkää tehdä.
En minä tykkää mennä ULOS KYLMÄLLÄ ILMALLA, koska minua PALELEE eli LUMITYÖT kyllä pyrin luistamaan.
Auton voin ajaa pihalle vauhdilla jos on lunta paljon. Kahlaan vaikka persettä myöden hangessa.
En ole menossa mihinkään koska minä en pääse, mutta minä osaan tietenkin ilmoittaa että mitä pitää kaupasta tuoda.
Ehkä minä voin ilmoittaa, että minä teen näitä lumia hommia.
Sitten minä olen tehnyt kaikki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiiä vaikka olisi ostanut UUDEN RUOHONLEIKKURIN, koska hän tietää että minä tykkään myös leikata ruohoa.
Tykkään minä tehdä myös halkoja ja pinota niitä.
On tietenkin töitä mitä en tykkää tehdä.
En minä tykkää mennä ULOS KYLMÄLLÄ ILMALLA, koska minua PALELEE eli LUMITYÖT kyllä pyrin luistamaan.
Auton voin ajaa pihalle vauhdilla jos on lunta paljon. Kahlaan vaikka persettä myöden hangessa.
En ole menossa mihinkään koska minä en pääse, mutta minä osaan tietenkin ilmoittaa että mitä pitää kaupasta tuoda.
Ehkä minä voin ilmoittaa, että minä teen näitä lumia hommia.
Sitten minä olen tehnyt kaikkiAi niin nuo kaikki kunnianloukkausia myös.
Meillä on kyllä ongelma, koska minä käytä alkoholia enkä metsästä. Minä en voi sietää KUOLLEITA ELÄIMIÄ.
Minä meinasin kuolla, kun asuin yksin ja lintu lentänyt ikkunaan. Siinä ikkunan alla oli pöytä ja kuollut lintu makas siinä pöydällä.
Minä en päässyt ulos, koska oli ulko- oven vieressä. Hain varastosta ison laatikon ja silmät kiinni haravalla vedin siihen laatikkoon.
Sopulien vaellus oli ja minä näin niitä veri jälkiä tiellä. Minä jouduin pysähtymään parkkipaikalle. Minulle tuli huono olo, koska minä olen aisti yliherkkä niin minä varmaan niiden sopuleiden kuolemat.
Tuo alko sen jälkeen, kun minä jäin autolla hevosen alle ja hevonen jäi kaviosta kiinni kattoon minun pään päälle.
Minä katsoin sitä hevosta silmiin ja minä muistan, että minä sanoin sille hevoselle: Et tule ikkunasta läpi.
Minä pyörryin ja kuulin vain rytinää.
Vasen olkapää ja niskat venähti, mutta ei siinä muuta sattunut. Shokki jälkeenpäin, koska siinä olisi voinut lähteä henki.
Tuon jälkeen minä kiinnostuin ENKELEISTÄ, koska SUOJELUSENKELI ON OLLUT MUKANA.
He jotka ovat hinaus-auton perässä jonottaneet ovat nähneet mitä tapahtui.
Voi olla, että he ovat nähneet jotain sellaista mitä hekään eivät usko nähneensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin nuo kaikki kunnianloukkausia myös.
Meillä on kyllä ongelma, koska minä käytä alkoholia enkä metsästä. Minä en voi sietää KUOLLEITA ELÄIMIÄ.
Minä meinasin kuolla, kun asuin yksin ja lintu lentänyt ikkunaan. Siinä ikkunan alla oli pöytä ja kuollut lintu makas siinä pöydällä.
Minä en päässyt ulos, koska oli ulko- oven vieressä. Hain varastosta ison laatikon ja silmät kiinni haravalla vedin siihen laatikkoon.
Sopulien vaellus oli ja minä näin niitä veri jälkiä tiellä. Minä jouduin pysähtymään parkkipaikalle. Minulle tuli huono olo, koska minä olen aisti yliherkkä niin minä varmaan niiden sopuleiden kuolemat.
Tuo alko sen jälkeen, kun minä jäin autolla hevosen alle ja hevonen jäi kaviosta kiinni kattoon minun pään päälle.
Minä katsoin sitä hevosta silmiin ja minä muistan, että minä sanoin sille hevoselle: Et tule ikkunasta läpi.
Minä pyörryin ja kuulin vain rytinää.
Vasen olkapää ja niskat venähti, mutta ei siinä muuta sattunut. Shokki jälkeenpäin, koska siinä olisi voinut lähteä henki.
Tuon jälkeen minä kiinnostuin ENKELEISTÄ, koska SUOJELUSENKELI ON OLLUT MUKANA.
He jotka ovat hinaus-auton perässä jonottaneet ovat nähneet mitä tapahtui.
Voi olla, että he ovat nähneet jotain sellaista mitä hekään eivät usko nähneensä.Mun auton päälle meinasi kans juosta hevosjoukko, onneksi väistivät. Se oli kamala hetki. Sinulle kävi pahemmin…
- Anonyymi
Maallista mammonaa kokoa en,kurkkuuni kumoan sen.
- Anonyymi
Hitckokin linnut.
- Anonyymi
Mitähän olet suunnitellut?
- Anonyymi
Kuulosta ihanalta😊 ei niillä maallisilla asioilla ole niin väliä😊🫂
- Anonyymi
Highway to hell.......
- Anonyymi
...It's there just nyte.
- Anonyymi
mennään vaan kuten tähänkin asti, asiat hoituu kyllä. Saa minua hemmotella oikeassa elämässä, rakastan saada ja antaa lahjoja. Mutta tämä on parempi näin. Eikä ole vain rahasta kiinni. Meidän suhde ei ole perustunut rahaan eikä sitä kannata siihen sotkea. Jaksan kyllä. Ja lupauduin jo asiaan, pitäisi olla pian ohi. Pahimmat on jo takana, ja niin kauan kestänyt, että mennään loppuun asti. eniten pidän hartiahieronnasta.
- Anonyymi
Oijjoi.. Lahjuksia en kaipaa. Kun ois vaan hyvää tavallista elämää eikä kurjaa köyhyyttä. Toki olisihan se ihanaa joskus matkustella rakkaan kanssa :3. Se ois unelmaa mulle kun en oo koskaan kokenut moista.
- Anonyymi
Ehkä olis kannattanut suunnitella se nainen ensin olemaan olemassa. Ja mahdollisesti joskus kannattaisi miettiä mitä ihan oikeasti haluaa ja tarvitsee ollakseen onnellinen jonkun kanssa. Mitkä asiat oikeasti ovat elämässä niitä
tärkeitä ja merkityksellisiä. - Anonyymi
Onk sul audi?
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yäk
Joo,yäk on.
- Anonyymi
Ihkuu! En malta odottaa...❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929