On sexi kaupasta ostettu. Ne jotka yks päivä ripusti ulos muiden pyykkien kans kuivumaan.Haluisin nähdä ne hänen päällä.Onkohan hällä posliini k . . l i kun vaikuttaa muuten olevan pervo. Mua kiinnostaa vanhemmat miehet .Tuo MetsaMani vois olla kova kone sämgys .
MetsaManin Punaiset Tangat
38
485
Vastaukset
- Anonyymi
Inisee vaan, niin kuin konehommissakin.
- Anonyymi
Niinkö äitis kertoi.
- Anonyymi
Sillä on vaan semmoinen pikkuinen onneton prinssinakki siellä haaroissa niin kuin on Huutiukollakin. Sieltä naperosta ei elävää siittiötä ulos lennä.
- Anonyymi
Jep kyllähän se vähän näin naisena kiinnostaisi tietää miten tuo metsämies sängyssä jumppaa..kestääkö kunto loppuun asti vai ...Onko se Katja linjoilla ..sillä sitä tietoa todennäköisesti on...
- Anonyymi
Homo innostui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep kyllähän se vähän näin naisena kiinnostaisi tietää miten tuo metsämies sängyssä jumppaa..kestääkö kunto loppuun asti vai ...Onko se Katja linjoilla ..sillä sitä tietoa todennäköisesti on...
Linjoilla ollaan. Ei kovin kaksinen mieskunto ole. Pisto ,nosto ja puhallus,siinä se lyhykäisyydessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linjoilla ollaan. Ei kovin kaksinen mieskunto ole. Pisto ,nosto ja puhallus,siinä se lyhykäisyydessään.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikos K matuilla parempi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään lehdet kertoo, että tuhmat puheet sängyssä kiihottaa monia naisia ja metsäman osaa sen homman!👍
- Anonyymi
Timolla on todella paksu kulli paksumpi kuin hk lenkki .Ja on todella villi ja äänekäs sängyssä. Kun Timo laukeaa hän jatkaa vielä ja puhuu tuhmia .Kyllä Timolla on hyvä toimiva kieli ja erittäin paksu kulli.
- Anonyymi
Ei voi kutistuneeseen lenkkiä you know? 🥵
😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi kutistuneeseen lenkkiä you know? 🥵
😂Olen nainut Timon kanssa kun olimme nuorempia .Kyllä hänen kulli on paksumpi kuin HK sininen lenkki .Ihana on varsinkin takaapäin .Ei Timo mikään kokematon mies ole vaikka monet ehkä niin luulee.Timo tykkää uhkeista naisista .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainut Timon kanssa kun olimme nuorempia .Kyllä hänen kulli on paksumpi kuin HK sininen lenkki .Ihana on varsinkin takaapäin .Ei Timo mikään kokematon mies ole vaikka monet ehkä niin luulee.Timo tykkää uhkeista naisista .
Meitä miehiä on useampi samassa sängyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainut Timon kanssa kun olimme nuorempia .Kyllä hänen kulli on paksumpi kuin HK sininen lenkki .Ihana on varsinkin takaapäin .Ei Timo mikään kokematon mies ole vaikka monet ehkä niin luulee.Timo tykkää uhkeista naisista .
Uhkeista naisista mani pitää, kuten minä olen. Ei vaikuttanut kokemattomalta, vaan päinvastoin! Kaikki temput hallitsi! Terveisin Pirre
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhkeista naisista mani pitää, kuten minä olen. Ei vaikuttanut kokemattomalta, vaan päinvastoin! Kaikki temput hallitsi! Terveisin Pirre
Ja kohta ripustetaan minunkin stringit (tai mummohousut) samalle pyykkinarulle! Terv. P.
- Anonyymi
Timo pitää pienistä häpyhuulista ei roikkuvista 😱 Timo sanoi ne roikkuvat on kuin kanan heltat rumat.
- Anonyymi
Ja varsinkin kalkkunan heltat!!
- Anonyymi
Ai kauheeta mikä keskustelu..😂😂😂Onko Pirre paikalla mitäs sillä on asiaan sanottavaa?? Onko kokemusta ??
- Anonyymi
EI KAI MITÄÄN .ON SE KAI PIRREKIN ENNEN METSÄMANIA SEKSIÄ HARRASTANUT KUN HÄLLÄ LAPSIKIN JOKAISELLA ON MENNEISYYS NYT KUN OVAT YHDESSÄ EIVÄT TARVI MUITA
- Anonyymi
🤣🤣 kosulan sonni 🤣🤣
- Anonyymi
Sokeritauti kaataa Kosulan väkäleuan kohta kirkkomaahan.
- Anonyymi
Mestari on 10k laihtunut .
- Anonyymi
Sokeritautisellä ei seiso.
- Anonyymi
On se adonis.
- Anonyymi
Komea kun pukee edustusvaatteet päälle ❤️🔥
- Anonyymi
Metriheikkien aatelia.
- Anonyymi
Tut se mitään naista ole saanut luulee, että se mikä roikkuu jalkojen välissä on sitä varten ettei kuse kintuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tut se mitään naista ole saanut luulee, että se mikä roikkuu jalkojen välissä on sitä varten ettei kuse kintuille.
Jos se osottaa kattolistaan niin silloin ei ole kusemisen aika.
- Anonyymi
Olen seurannut tuota hassua miestä videoilla. Mietin onko hän ujo kun on naisen kanssa kahden vai villi sonni ? Olis ihana tutustua häneen ! Mennä Kosulaan tapaamaan häntä 🤔 Mitä hän ajattelisi .Lukeekohan hän tätä keskustelu palstaa ? Ei varmaan kiireiltään kerkiä.Hän on jotenkin erikoisen erilainen ,vitsikäs ja hassu hyvällä tavalla .Mun 82,v mummokin seuraa hänen videoitaan 😂 harmittelee kun hänen isää näkyy liian vähän videoilla .Asun lähellä Tuusniemeä vajaa 40 ,kilometriä poispäin. Toivon kaikille kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Vihaa naisia kun yläasteella tytöt virnuilivat ja töksäyttelivät hänelle, tökstökstöks diudiudiddu......
- Anonyymi
Se tulee niin naisellinen olo ,kun peliluolassa saa laittaa peilin edessä punaiset korsetit päälle ja odottaa ramia kylään.
- Anonyymi
Tuleeko myös se romu kauppias kenellä roikkuu munat sukkanauhaliivit välistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko myös se romu kauppias kenellä roikkuu munat sukkanauhaliivit välistä.
Jos laittaa videolle korsetit päälle kyllä katsojia olisi ainakin se kerran.
- Anonyymi
Se romukauppias sopisi hyvin manille kaveriksi tai ihan morseimeksi asti. Oisvat nätti pari ja kaikki ois kateellisia niille.
- Anonyymi
Rupiaa seisomaan kun tuollaisia kirjuutaatto t.raimmoo
- Anonyymi
"Vihaa naisia kun yläasteella tytöt virnuilivat ja töksäyttelivät hänelle, tökstökstöks diudiudiddu......"
Vääntyilikö naama ja äänelikö odosti toistellen saman asian viiteenkymmeneen kertaan?
Ei ollenkaan ihme miksi koulukaverit ovat katsoneet karsaasti.
Minuakin kiusattiin kun menin kaupungin kouluun, huutelivat kaupungin kängiläiset landepaukuksi ja maalaismoukaksi, nuuhkivat takkiani ja sanoivat, että haisee lehmälle.
Nauroivat hatulleni. Sitten ääni muuttui kellossa kun opettaja kysyi syntymäkaupunkia.
Kun katsoin vanhoja valokuvia niin olihan se hattu ihan hirveä.
Vähän yhtä sopimataton imagooni kuin Hankkijan kuokkapaita metsämanin pyykkinarulla ja Pontiakki metsämanin perseen alla.- Anonyymi
Jos on pontiakki saa paremmin miesseuraa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889