MetsaManin Punaiset Tangat

Anonyymi-ap

On sexi kaupasta ostettu. Ne jotka yks päivä ripusti ulos muiden pyykkien kans kuivumaan.Haluisin nähdä ne hänen päällä.Onkohan hällä posliini k . . l i kun vaikuttaa muuten olevan pervo. Mua kiinnostaa vanhemmat miehet .Tuo MetsaMani vois olla kova kone sämgys .

38

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Inisee vaan, niin kuin konehommissakin.

• Anonyymi

Niinkö äitis kertoi.

• Anonyymi

Sillä on vaan semmoinen pikkuinen onneton prinssinakki siellä haaroissa niin kuin on Huutiukollakin. Sieltä naperosta ei elävää siittiötä ulos lennä.

• Anonyymi

Jep kyllähän se vähän näin naisena kiinnostaisi tietää miten tuo metsämies sängyssä jumppaa..kestääkö kunto loppuun asti vai ...Onko se Katja linjoilla ..sillä sitä tietoa todennäköisesti on...

• Anonyymi

Homo innostui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep kyllähän se vähän näin naisena kiinnostaisi tietää miten tuo metsämies sängyssä jumppaa..kestääkö kunto loppuun asti vai ...Onko se Katja linjoilla ..sillä sitä tietoa todennäköisesti on...

Linjoilla ollaan. Ei kovin kaksinen mieskunto ole. Pisto ,nosto ja puhallus,siinä se lyhykäisyydessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linjoilla ollaan. Ei kovin kaksinen mieskunto ole. Pisto ,nosto ja puhallus,siinä se lyhykäisyydessään.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olikos K matuilla parempi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään lehdet kertoo, että tuhmat puheet sängyssä kiihottaa monia naisia ja metsäman osaa sen homman!👍

• Anonyymi

Timolla on todella paksu kulli paksumpi kuin hk lenkki .Ja on todella villi ja äänekäs sängyssä. Kun Timo laukeaa hän jatkaa vielä ja puhuu tuhmia .Kyllä Timolla on hyvä toimiva kieli ja erittäin paksu kulli.

• Anonyymi

Ei voi kutistuneeseen lenkkiä you know? 🥵
        😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi kutistuneeseen lenkkiä you know? 🥵
        😂

Olen nainut Timon kanssa kun olimme nuorempia .Kyllä hänen kulli on paksumpi kuin HK sininen lenkki .Ihana on varsinkin takaapäin .Ei Timo mikään kokematon mies ole vaikka monet ehkä niin luulee.Timo tykkää uhkeista naisista .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainut Timon kanssa kun olimme nuorempia .Kyllä hänen kulli on paksumpi kuin HK sininen lenkki .Ihana on varsinkin takaapäin .Ei Timo mikään kokematon mies ole vaikka monet ehkä niin luulee.Timo tykkää uhkeista naisista .

Meitä miehiä on useampi samassa sängyssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhkeista naisista mani pitää, kuten minä olen. Ei vaikuttanut kokemattomalta, vaan päinvastoin! Kaikki temput hallitsi! Terveisin Pirre

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhkeista naisista mani pitää, kuten minä olen. Ei vaikuttanut kokemattomalta, vaan päinvastoin! Kaikki temput hallitsi! Terveisin Pirre

Ja kohta ripustetaan minunkin stringit (tai mummohousut) samalle pyykkinarulle! Terv. P.

• Anonyymi

Timo pitää pienistä häpyhuulista ei roikkuvista 😱 Timo sanoi ne roikkuvat on kuin kanan heltat rumat.

• Anonyymi

Ja varsinkin kalkkunan heltat!!

• Anonyymi

Ai kauheeta mikä keskustelu..😂😂😂Onko Pirre paikalla mitäs sillä on asiaan sanottavaa?? Onko kokemusta ??

• Anonyymi

EI KAI MITÄÄN .ON SE KAI PIRREKIN ENNEN METSÄMANIA SEKSIÄ HARRASTANUT KUN HÄLLÄ LAPSIKIN JOKAISELLA ON MENNEISYYS NYT KUN OVAT YHDESSÄ EIVÄT TARVI MUITA

• Anonyymi

🤣🤣 kosulan sonni 🤣🤣

• Anonyymi

Sokeritauti kaataa Kosulan väkäleuan kohta kirkkomaahan.

• Anonyymi

Mestari on 10k laihtunut .

• Anonyymi

Sokeritautisellä ei seiso.

• Anonyymi

On se adonis.

• Anonyymi

Komea kun pukee edustusvaatteet päälle ❤️‍🔥

• Anonyymi

Metriheikkien aatelia.

• Anonyymi

Tut se mitään naista ole saanut luulee, että se mikä roikkuu jalkojen välissä on sitä varten ettei kuse kintuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tut se mitään naista ole saanut luulee, että se mikä roikkuu jalkojen välissä on sitä varten ettei kuse kintuille.

Jos se osottaa kattolistaan niin silloin ei ole kusemisen aika.

• Anonyymi

Olen seurannut tuota hassua miestä videoilla. Mietin onko hän ujo kun on naisen kanssa kahden vai villi sonni ? Olis ihana tutustua häneen ! Mennä Kosulaan tapaamaan häntä 🤔 Mitä hän ajattelisi .Lukeekohan hän tätä keskustelu palstaa ? Ei varmaan kiireiltään kerkiä.Hän on jotenkin erikoisen erilainen ,vitsikäs ja hassu hyvällä tavalla .Mun 82,v mummokin seuraa hänen videoitaan 😂 harmittelee kun hänen isää näkyy liian vähän videoilla .Asun lähellä Tuusniemeä vajaa 40 ,kilometriä poispäin. Toivon kaikille kaikkea hyvää.

• Anonyymi

Vihaa naisia kun yläasteella tytöt virnuilivat ja töksäyttelivät hänelle, tökstökstöks diudiudiddu......

• Anonyymi

Se tulee niin naisellinen olo ,kun peliluolassa saa laittaa peilin edessä punaiset korsetit päälle ja odottaa ramia kylään.

• Anonyymi

Tuleeko myös se romu kauppias kenellä roikkuu munat sukkanauhaliivit välistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko myös se romu kauppias kenellä roikkuu munat sukkanauhaliivit välistä.

Jos laittaa videolle korsetit päälle kyllä katsojia olisi ainakin se kerran.

• Anonyymi

Se romukauppias sopisi hyvin manille kaveriksi tai ihan morseimeksi asti. Oisvat nätti pari ja kaikki ois kateellisia niille.

• Anonyymi

Rupiaa seisomaan kun tuollaisia kirjuutaatto t.raimmoo

• Anonyymi

"Vihaa naisia kun yläasteella tytöt virnuilivat ja töksäyttelivät hänelle, tökstökstöks diudiudiddu......"

Vääntyilikö naama ja äänelikö odosti toistellen saman asian viiteenkymmeneen kertaan?
      Ei ollenkaan ihme miksi koulukaverit ovat katsoneet karsaasti.

Minuakin kiusattiin kun menin kaupungin kouluun, huutelivat kaupungin kängiläiset landepaukuksi ja maalaismoukaksi, nuuhkivat takkiani ja sanoivat, että haisee lehmälle.

Nauroivat hatulleni. Sitten ääni muuttui kellossa kun opettaja kysyi syntymäkaupunkia.

Kun katsoin vanhoja valokuvia niin olihan se hattu ihan hirveä.

Vähän yhtä sopimataton imagooni kuin Hankkijan kuokkapaita metsämanin pyykkinarulla ja Pontiakki metsämanin perseen alla.

• Anonyymi

Jos on pontiakki saa paremmin miesseuraa

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      172
      3375
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2161
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      54
      2097
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      1988
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      394
      1091
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      115
      1015
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      889
    Aihe