Veneen työntömoottorin ( kutsuttaneen peräsmoottoriksi) perän öljypropun kun irroitteli tuossa noin niin tovi sitten. Niin tulipahan ensiksi runsaasti aivan kirkasta vettä ehkä desi ja vasta sitten lirutteli öljyä purnukkaan.
Eikös ne vedet pitäisi jos vuotoja on tuota noin niin sekoittua öljyyn ja öljyn olla harmaata tuolloin?
Mikäs ilmiön selittää?
Perästä kirkasta vettä desi, vasta sitten öljyt
8
79
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Perän olosuhteet eivät ole sopivat emulsion muodostumiseen.
Vatkausta on vähemmän ja lämpötila on alhaisempi ja öljykin on erilaista kuin moottoriöljy.- AnonyymiUUSI
Nimenomaan peräöljyyn se vesi sekoittuu ja ulos tulee kermaa. Tavalliseen moottoriöljyyn muodostuu kerros vettä pohjalle ellei sitä oikein raivokkaasti vatkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan peräöljyyn se vesi sekoittuu ja ulos tulee kermaa. Tavalliseen moottoriöljyyn muodostuu kerros vettä pohjalle ellei sitä oikein raivokkaasti vatkaa.
Oletko koskaan nähnyt konetta, jonka kansipahvi vuotaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan nähnyt konetta, jonka kansipahvi vuotaa?
Olen nähnyt. Tulpat oli glykolista vihreät ja paisuntasäiliössä lillui mustaa moottoriöljyä. Peräöljy on usein lisäaineistettu sitomaan (rajallisesti) vettä, moottoriöljy yleensä ei ole.
- AnonyymiUUSI
Kyllä siitä kinuskin värisestä sotkusta vesi muutamassa kuukaudessa erottuu pohjalle, jolloin ensin valuu vettä ulos ja vasta sitten öljy.
- AnonyymiUUSI
oli kevään ajossa moottori. huhtikuussa laitoin uudet öjyt ja nyt tarkistin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
oli kevään ajossa moottori. huhtikuussa laitoin uudet öjyt ja nyt tarkistin
Ehkä kannattaisi tarkistella tiivisteetkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kannattaisi tarkistella tiivisteetkin.
Taitaa olla parempi vaihtaa tiivisteet .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195950
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263694- 822567
- 372100
- 331882
- 451858
- 1071765
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431