Sitä kun ei parisuhdetta enää tässä iässä oikein löydä niin seksi suhde kelpaisi. Naista etsin. Lahdesta olen 58v hetero mies. Ikärajaa en laita kunhan on 18v vähintään.
Pribayllä saa yhteyden niin voitais tutustua. Ei sitä heti tartte sänkyyn mennä.
Seksisuhde
12
298
Vastaukset
Olen lihaksikas mies
- Anonyymi
Spede nauttii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spede nauttii
Klo 5:07 sulla taas välähti. Buaaahaaa.
- Anonyymi
Wau! Sopivaa ikää ja ilmeisesti kokoakin...tuon lisäysen mukaan!?
Hyvä ajatus ettei heti sänkyyn tai edes"pusikkoon" yms. tarvii mennä!
Harmi vaan jos oot "puhtaasti" heterosex. Miehetkin voi olla hyvinkin ystävyys-ja parisuhteessa!
Mistähän löytyisi aikamies aidosti? Tuskin täällä?
Uskotko?
😜🤭🫣
- Anonyymi
Lopputuloksena jos et muuta tarvi kun pillua silloin tällöin helpommal ja lopulta halvemmal pääset kun käyt huoris todennäköistä jos et ole kiveksiäs poistattan et saat vähintään ne elarit maksettavakses josai kohti mu onnea niin ja mikä parasta mielenterveys säilyy paremmin
- Anonyymi
Miten haluisit tulla vaimon vakkariksi. Ukm 57
- Anonyymi
Noo, mieluummin sun kanssa suhteeseen!?
Anonyymi kirjoitti:
Noo, mieluummin sun kanssa suhteeseen!?
Kerro itsestäsi. Mistä päin olet? Voitais sopia jotain. Katsotaan miten synkkaa niin vois alkaa rakentamaan seksisuhdetta
- Anonyymi
ABC66 kirjoitti:
Mistä päin olette? Pitäis olla aika läheltä.
Keneltä kysyit nyt rotevan kookas Abc mies?
- Anonyymi
Heinolasta löytyisi 48-vuotias vonkaaja!
- Anonyymi
Tarkkailkaa pvm. ja klo-aikaa kun ja kellekin vastailette!? Saattaa tulla sekaannusta, väärinkäsitystä.
Lahden mies on varmaan komea ja lihaksekas siis kookas joka suhteessa? Ex ukm jos oikein ymmärrän?
Mutta olisiko bihenkinen jos jopa suhdetta ajattelisi. Täällä voi senkin huoletta kertoa.
Matkaakin on Hki -Lahti välillä...aina ei kaikki ole ulottuvilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843413Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492588On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112