Sitä kun ei parisuhdetta enää tässä iässä oikein löydä niin seksi suhde kelpaisi. Naista etsin. Lahdesta olen 58v hetero mies. Ikärajaa en laita kunhan on 18v vähintään.
Pribayllä saa yhteyden niin voitais tutustua. Ei sitä heti tartte sänkyyn mennä.
Seksisuhde
11
148
Vastaukset
Olen lihaksikas mies
- AnonyymiUUSI
Spede nauttii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Spede nauttii
Klo 5:07 sulla taas välähti. Buaaahaaa.
- AnonyymiUUSI
Wau! Sopivaa ikää ja ilmeisesti kokoakin...tuon lisäysen mukaan!?
Hyvä ajatus ettei heti sänkyyn tai edes"pusikkoon" yms. tarvii mennä!
Harmi vaan jos oot "puhtaasti" heterosex. Miehetkin voi olla hyvinkin ystävyys-ja parisuhteessa!
Mistähän löytyisi aikamies aidosti? Tuskin täällä?
Uskotko?
😜🤭🫣
- AnonyymiUUSI
Lopputuloksena jos et muuta tarvi kun pillua silloin tällöin helpommal ja lopulta halvemmal pääset kun käyt huoris todennäköistä jos et ole kiveksiäs poistattan et saat vähintään ne elarit maksettavakses josai kohti mu onnea niin ja mikä parasta mielenterveys säilyy paremmin
- AnonyymiUUSI
Miten haluisit tulla vaimon vakkariksi. Ukm 57
- AnonyymiUUSI
Noo, mieluummin sun kanssa suhteeseen!?
Anonyymi kirjoitti:
Noo, mieluummin sun kanssa suhteeseen!?
Kerro itsestäsi. Mistä päin olet? Voitais sopia jotain. Katsotaan miten synkkaa niin vois alkaa rakentamaan seksisuhdetta
- AnonyymiUUSI
ABC66 kirjoitti:
Mistä päin olette? Pitäis olla aika läheltä.
Keneltä kysyit nyt rotevan kookas Abc mies?
- AnonyymiUUSI
Heinolasta löytyisi 48-vuotias vonkaaja!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2516505
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m294857- 982955
- 412327
- 322143
- 572085
- 1081883
- 221789
- 271572
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2351568