https://www.instagram.com/p/DLSox6eoA3_/?igsh=Y2N6dmk5bjZnOGs=
Niin se vaan on.
Metsäman edistää juopottelu kulttuuria
15
197
Vastaukset
- Anonyymi
Suapiko Lapinlahen kei-marketissa Löppänä lonkeron ja Muhnakka oluen maistiaisia kun mehtäman tulloo?
Akan löppänälle kyllä viini maistuu, ee sylykäse lassiiin.- Anonyymi
Vönyppäs prkl Lapinlahelle ja Iisalmeen, mitäs sitten. Sen eestään löytää minkä taakseen jättänyt , kuka sinne muutes tulee, sekavaa tietoa oli.
- Anonyymi
Sen jälkeen kun Kosulan ukko tulee huimajuomiaan mainostamaan Iisalmen Prismaan niin en astu jalallanikaan kyseiseen kauppaan.
- Anonyymi
"Sen jälkeen kun Kosulan ukko tulee huimajuomiaan mainostamaan Iisalmen Prismaan niin en astu jalallanikaan kyseiseen kauppaan."
- no on sulla kova viha. Tiedätkö itsekään mistä se kumpuaa?
- Anonyymi
Onko todella niin ettei yrittäjillä ole minkäänlaisia arvoja, vaan myynninedistäjäksi riittää kuka tahansa kun on vain teeveestä tuttu?
- Anonyymi
"Tutkimusten mukaan nimenomaan nuoret osaavat erottaa väärän tiedon oikeasta paljon paremmin kuin vanhempansa, jotka ovat elämänsä aikana oppineet luottamaan median antaman tiedon oikeellisuuteen."
Tuossa saattaa olla perää, kun lukee tubettajia nuoleskelevien kommentteja niin tarvitseeko edes ihmetellä miksi "amerikkalaiset everstit pystyvät huijaamaan suomalaisilta mummoilta pankkitilit tyhjiksi?
Kuka tahansa liippari pystyy perustamaan media alan yrityksen vaikkapa Youtubeen ja aloittamaan tiedon jakamlsen. - Anonyymi
Eikö myös Olvin pidä palkata Youtubesta tuttu huimapää edistämään rahvaalle väelle tarkoitettujen alkoholi nesteiden myyntiä?
- Anonyymi
https://youtu.be/YGIkl0pksDU?si=ncanxZsn-59Vtvad
Onneksi ei tarvitse K-Markettiin huimausjuoma ostoksille tulla kun näkee lopputuloksen videolla.
Onko todella elämässä vaihtoehdot niin vähissä, että pitää alkoholijuomien valmistuksella ja myynnillä itseään elättää?
Kun menee Prisman juomahyllylle niin kyllä järki on kaukana.
Puuttuuko sieltä vielä jotakin? - Anonyymi
Lopetin 12 vuotta sitten alkoholijuomien ostamisen, enkä ole vielä kertaakaan edes harkinnut miksi ostaisin ja miksi aloittaisin uudelleen alkoholin käytön?
Alkoholin käytöstä ja tupakan poltosta ei ollut mitään hyötyä muille kuin niiden myyjille.
Metsämanille voi aivan suoraan alkoholinjuonnin edistämiskeikalla sanoa:
"Haista paska"- Anonyymi
Olet sinä hurja mies..
- Anonyymi
Mikä on se kohderyhmä jolle metsäman löpöjään ja muhnakoitaan markkinoi,
juopotko? - Anonyymi
Kuka edes kehtaa sanoa juovansa löppöö ja muhnakkoo?
- Anonyymi
Se on sitä olutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitä olutta
Ryyppääminen kannattaa aina, ulkona ja sisällä.
Ryyppäys on autuas ja pyhä tapa ajaa itsensä kristilliseen huumaan.
Näin on vakuuttanut moni juoppo pappi ja pastori.
- Anonyymi
Kolome on kuningasta:
SMO KING, DRIN KING ja FUC...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668