Onko Haminassa Pride Jeenoja? Ollaan Kyöstin kanssa tulossa sukuloimaan ja mutraojan yläpäässä oleva jeeno rinsa kiinnostaisi. Miriklin minhu ei enää minua kiinnosta ja mieli tekis koinimaan.
Pride-Jeenot
9
1167
Vastaukset
- Anonyymi
Allu?
- Anonyymi
Ai pyssy Allu? Lännen nopein vetäjä
- Anonyymi
Koini emääs
- Anonyymi
Kaiken maailman neli tahti vaihokkaat. Nauraa
- Anonyymi
Hienoa, että Miriklin minhu nostettiin pöydälle myös täällä. Myös naamakirjattomat ansaitsevat Kaaleet tänne tyyppistä viihdettä! Ei ole paskapuhetta, että tumma ja hehkuva veri takaa viihtymisen!
- Anonyymi
Näin eilen raatsalla Seppo Taiginan Turbo-Volvollaan, oli kuulemma menossa Salmenvirran Jeeno-kivelle koinimaan.
- Anonyymi
Soitinkauppias Lindeman? Voin sanoa että luotettava reikä!!! Niin vaan kosketinsoittimet vaihtui poikarakkauteen wurthin parkkipaikalla.
- Anonyymi
Nauraa. Ei nauraa virhe.
- Anonyymi00010
Voin liittyä junaan Hiilivaunuksi en kuitenkaan rupia T Pitkäkoipi Tenho Imatralta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564