Seuraan, että mikä on tilanne. Onko siellä sateenkaarilippuja ja muuta vastaavaa propagandaa.
Jos suviksilla sattenkaaripropagandaa, niin jätän välistä
13
337
Vastaukset
- Anonyymi
Oot trolli! Kukaan Jumalan lapsi ei usko, että oot tosissaan. Kunhan trollaat.
- Anonyymi
Pride syntyi 60-luvulla USAn suurkaupungeissa. Syntyyn vaikutti vasemmistolaisuus, juurettomuus, monikulttuurisuus, päihteet, feminismi, ateismi, pasifismi, anarkismi. Sieltä se levisi Eurooppaan ja lopulta Suomeen.
- Anonyymi
Vieläkö seura alueella pedofiilit pitää parhaat puheet?
- Anonyymi
Amerikasta tuli tieto, että sukupuolta vaihtaneista 78% katuu myöhemmin vaihdostaan. Mutta tätä prideintoilijat välttävät kertomasta.
- Anonyymi
Marginaalista touhua, jos ollenkaan.
- Anonyymi
Ei ole vielä nostaneet sateenkaarilippua tankoon.
- Anonyymi
Eipä siinä mitään.Mä olen paikanpäällä käynyt viimeksi 2008.Ja olin töissä siinä paikkakunnalla.Kyllä kävi kaupoissa kaljat kaupaksi.Jotkut kuvitteelee että tuo on vaan joku legenda.Mutta kun omin silmin näin niin pakko uskoa.
- Anonyymi
Jos nykyään jo joku neljäsosa vähintään tulee vain kavereita ja sukulaisiaan tapaamaan suviseuroihin, niin kyllähän se bissekin saattaa osalle maistua. Mitä ihmettelyä tuossa nyt sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nykyään jo joku neljäsosa vähintään tulee vain kavereita ja sukulaisiaan tapaamaan suviseuroihin, niin kyllähän se bissekin saattaa osalle maistua. Mitä ihmettelyä tuossa nyt sitten on?
Nykyään saaki ihmetellä että miten joilleki nykyään bisse maistuu.Ihan hirveetä kuraa verrattuna mitä vielä 20vuotta sitte oli.Siis ainaki nämä perus bisset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään saaki ihmetellä että miten joilleki nykyään bisse maistuu.Ihan hirveetä kuraa verrattuna mitä vielä 20vuotta sitte oli.Siis ainaki nämä perus bisset.
Onneksi sentään lonkerot on vielä hyviä vaikka vähä enempi maksaa kuin kaljat.
- Anonyymi
Tuo oli kyllä onnistunut päätös, että lipputakoihin vain Suomen lippuja.
- Anonyymi
Suomen lippu saisi riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899