Ihan vaan kyselen sen takia, että kaitpa seitenkymppisillä on ilon aiheitakin. Monet ,kun jutut tällä palstalla ovat ylen negatiivisia.
Itse olen iloinen terveydestä ja Suomen luonnosta, kun ei ole maanjäristyksiä eikä tulvia.
Miksi sinä olet iloinen tänään?
73
439
Vastaukset
- Anonyymi
Terveydestä olen tänään iloinen, kun viikonloppuna olin kipeänä.
- Anonyymi
Työkaveri täytti 64 ,kävin kylässä .parit ryypit ja kaljat :)
Gubbe 76 - Anonyymi
Olen kiitollinen ja iloinen ihanasta kesämökistä.
- Anonyymi
Se on tavallista.
- Anonyymi
Pitkän työuran jälkeen on alkanut tottua, ettei kiire ole minnekkään.
Terveys vähintään kohtalainen.
Mitä jäi tänään tekemättä, ehtii tehdä huomenna.
Huomenna käyn kalassa, jos kaloja tulee, savustan ne.
Ennen savustus onnistui aina.
Sittensavustus pönttö ruostui puhki, nyt tämän uuden kanssa ei ole onnistunut. Saa nähdä , miten ylihuomenna..
Mutta ei .maailmaa kaada, vaikka ei onnistu.
Pitää tehdä vanhanmallin mukaan, jos sitten onnistuu.- Anonyymi
Jos ne kalat eivät savustu, niin mitä sinä niille teet?. Ei kait niitä enää voi syödä jos ne lötköttäneet savustuspontössä tuntikausia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ne kalat eivät savustu, niin mitä sinä niille teet?. Ei kait niitä enää voi syödä jos ne lötköttäneet savustuspontössä tuntikausia.
Kyllä ne savustuu, mutta on savustuksessa se, että savustuu oikein.
Edellisellä aina onnistui, niin taso on korkea.
Minä olen paljon savustanut, ja tiedän , milloin onnistuu.
- Anonyymi
Jostain se ilo olisi revittävä näinä kauheina persuhallitusaikoina.
Vaikka siitä, ettei ole tulvia ja maanjäristyksiä.- Anonyymi
No kylläpäs oletkin ilopilleri🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kylläpäs oletkin ilopilleri🤣
Heh, ei käy kateeksi "ilopilleriä"....
- Anonyymi
En ollut iloinen tänään. Ilo katosi elämästäni, kun menetin sen tuojan
kuolemalle.- Anonyymi
Minä myös menetin, mutta olen yrittänyt etsiä ilonaiheita, vaikka kuinka pieniä, että jaksaisi. Ei se helppoa ole kyllä ollut. Otan osaa suruusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös menetin, mutta olen yrittänyt etsiä ilonaiheita, vaikka kuinka pieniä, että jaksaisi. Ei se helppoa ole kyllä ollut. Otan osaa suruusi.
Samoin kiitos sinulle ! Kaikkea hyvää sinulle ! Henkisiä voimia ja jaksamista !
Mutta mikä oli kysymys? Positiivisuus ja siihen pyrkijät ovat mielenkiintoisia yksilöitä.
- Anonyymi
Myönteinen asenne ei ole itsepetosta vaan järjenkäyttöä omaksi hyväksi.
Miksi en ole tänään iloinen. Olisi se mulle sopiva kysymys. Harmittaa vastata näinpäin, Toisaalta, joudun miettimään noin asetettua kysymystä. Siinä mielessä hyvä.
En ole vielä seitenkymppinen mutta vastaan silti: aurinkoinen aamu tuo iloa aamukahveille. Jospa kesä nyt alkaisi. Kesäreissut pääosin tekemättä vielä.
- Anonyymi
Laita kaappi retkiautoon ja haali se täyteen kamaa reissuiltasi.
- Anonyymi
Olen tyytyväinen etten kärsi maanisesta hallitusvihasta tai muusta vastaavasta, jota pitäisi joka päivä tällä palstalla levittää. Mieli on vapaana, onneksi.
- Anonyymi
Joku on sitkeästi kiinni katkeruudessa ja vihassa, eikä haluaisi täällä näkyvän muuta kuin persujen ja hallituksen mollaamista. Vuositolkulla samaa haukkumista on laittanut palstalle.
- Anonyymi
Minulle tuottaa joka päivä iloa se kun ei enää tarvii olla kenenkään mieliks missään. Saan olla ja tehdä ihan niinkuin itse haluan. Itsellinen itsenäinen elämä parasta.
- Anonyymi
Heräsin seesteiseen aamuun. Pienoinen auringonpilkahduskin tekee mielen iloiseksi. Järvi on tyynempi ja kalat odottaa narraajaansa. 9+ aamu nyt.
- Anonyymi
Tänään olen iloinen kauniista ilmasta, aurinko paistaa.
Tietysti isompia ilon syitä ovat hyvä terveys, eläke riittää kaikkeen mitä tarvitsen, asunto on suht uusi ja hyvässä kunnossa, ystävät lähellä, onhan noita vaikka kuinka pitkäksi luetteloksi.- Anonyymi
Hyvä asenne.
- Anonyymi
Olen iloinen siksi, että keskimmäisen lapsen + puolisonsa vierailu meni hyvin ja yhdessä oli kivaa viettää aikaa. Iloinen olen myös huomisesta kun ystäväni tulee kyläilemään ja myöhemmin illalla puolisomme liittyvät seuraamme ja syömme yhdessä sekä pelailemme.
Iloa tuottaa myös kesämökkimme järven rannalla, jonne muutamme heinäkuun alusta ja olemme siellä lokakuuhun saakka. - Anonyymi
Aloittajan kanssa samaa mieltä, palsta on liian negatiivinen, jatkuvat valittamiset ei hyödytä ketään, mitä järkeä?
- Anonyymi
Niinpä, pysytään positiivisina. Kasikymppisten jutut on muuten aikas ikäviä. Kävin vilkasemassaa.
- Anonyymi
Kävin kampaajalla tänään tukka oli kuin harakan perse
maksoihan se mutta mieliala nousu kummasti.- Anonyymi
Olipa surkea kampaaja...!
- Anonyymi
Lapsenlapsi kysyi haluaako mummo kuulla vitsin.
No tietysti mummo haluaa..
Kaksi lehmää lähti hirvijahdille.Ja kun hirvi tuli
vastaan toinen lehmä sanoi älä vaan ammu.- Anonyymi
Heh joo, tässä hirvivitsi myös, ilmoitus lehdessä "Myytävänä nahkatakki, hirveä."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh joo, tässä hirvivitsi myös, ilmoitus lehdessä "Myytävänä nahkatakki, hirveä."
Hei toi on hyvä hahaa
- Anonyymi
Ilon aihetta toi nuorimman tyttären vierailu ja aurinkokin ilmestyi pilven takaa valaisemaan kaunista kesämaisemaa.
- Anonyymi
Tuosta tuli mieleen vitsi.Oli aurinkoinen päivä isäntä kävi ikkunassa
ja kehui onpas kaunis päivä.Meni toisen ikkunan luo ja toisti saman
onpas kertakaikkiaan kaunis päivä.
No emäntä hellan ääressä sanoi että on on mitä sie sitä toistelet
isäntä vastasi no kun sie sanoit lähteväsi yks kaunis päivä
- Anonyymi
Ei sitä mummot paljon tarvi kun tulee iloinen mieli.
- Anonyymi
Onneksi näin on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi näin on!
Paapat samoin!
- Anonyymi
Emäntä vitsistä tuli mieleen.
Isäntä istui tuvan penkillä ja katseli emäntää työn touhussa.
On se muuttunu ja lihonut on melkeen kuin puimuri
ja sanoi sen äänneenkin,No siitähän emäntä suuttui ja itki
tässäkö on kiitos lasten synnyttämisistä ja talouden hoidosta.
Seuraavan kerran kun ukon teki mieli niin emäntä vaan olkaansa
käänti ja sanoi .Tommoista oljenkortta varten ei näin isoa puimuria
kannata edes käynnisttääkkän- Anonyymi
Toi on niin hyvä👍😄
- Anonyymi
alottajalle vastaus kysymykseen :
siksi koska kävin vihdoinki pikku lenkillä merenrannalla,
ilma oli ihana kuin linnunmaitoa ,
tuuli oli raikas viileä
mutta maailman paras ulkoilu ilma oli ! - Anonyymi
Voi taas kulkea t-paidassa.
- Anonyymi
Olen iloinen ,kun eräs vanha erittäin sairas sukulaiseni pääsi pois kärsimästä. Kyllä hän kovasti toivoi sitä itsekin. Kypsää viljaa Luoja korjaa pois.
- Anonyymi
Hejsan raatokarpäset.
- Anonyymi
Mieti uudestaan.
- Anonyymi
Auton alla oli lätäkkö. Luulin että öljyt on tulleet ulos. Olikin Ilmastointijärjestelmän kondensaatiovettä. Autoilu sai jatkua.
- Anonyymi
Näillä keleillä ei ilmastointia tarvi.....
- Anonyymi
Puoalikuoallut pihatöistä olen enemmän kuin ... No jooo, olen iloinenkin, jaksoin silti, vaikka polvi melkein ei.
- Anonyymi
Laita tuki polveen, ideaaliside tai teippi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita tuki polveen, ideaaliside tai teippi.
Pitäisi vissiin hankkia sellainen uusi ja kunnollinen. Nyt on vain meirän muorin vanha, jota pidin joskus hiihtäessä, en muuten.
- Anonyymi
Lähes kaikesta iloinen!
- Anonyymi
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja nyt ei ole viinaa.
- Anonyymi
Noin sanovat ne, jotka eivät ymmärrä ilosta - eivätkä paljon muustakaan - mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin sanovat ne, jotka eivät ymmärrä ilosta - eivätkä paljon muustakaan - mitään.
Joo, mut ei tosikotkaan ole oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mut ei tosikotkaan ole oikeassa.
Voihan se olla, ettei kukaan ole. Keskitie on kuitenkin hyvä kohta, ei putoa kummallekaan puolelle ojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla, ettei kukaan ole. Keskitie on kuitenkin hyvä kohta, ei putoa kummallekaan puolelle ojaan.
Kokemukset on tarpeen et ymmärtää elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemukset on tarpeen et ymmärtää elämää.
Yeap, ma olin tänään ojassa. Ihan konkreettisesti. Hah.
- Anonyymi
Tämä on ihan loistoketju-positiivisuutta me tarvitaan.
Mukavia unia !- Anonyymi
Persuvihaaja ei ole iloinen koskaan, pelkkää vihaa lietsoo.
- Anonyymi
Olenpa iloinen ,kun tuli leikattua työnnettävällä ruohonleikkurilla osa pihanurmikkoa, 500m2. Hyvin jaksoimme, mutta varoen sydäntautiset. Todella herkulliselta maistui ven päälle Lihamakaroonilaatikko ,joka oli jo valmiina.
Että tämmöiset tyytyväisyyden aiheet tänään. Loppupäivä senkun nautiskellaan olostamme. - Anonyymi
Tämän päivän olen hiljaisuudessa kotona. On ollut joka päivälle jokin meno. Nautin hiljaisuudesta ja siitä ettei ole yhtään velvollisuutta. Luen, täytän ristikkoa ja vilkaisen nämä jutut. Siis tämän hetken nautin tästä. Jos olisi kolmekin toimetonta päivää, tilanne olisi jo toinen.
Brunssi meren rannassa 12 lähimmän kesken. Hyvä ruoka ja hyvä seura. Nyt saa nauttia kotona hiljaisuudesta ja rauhasta. Kohta koiran kanssa lenkille pieneen tihkusateeseen.
- Anonyymi
Ystävän vierailu yllättäen. Pelattiin, kahviteltiin ja ulkoiltiin. Tällaiset vierailut ova parhaita, tulla ilman kahden viikon odotusta.
- Anonyymi
Ennenmuinoin mentiin kylään noin vain, siihen voisi palata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennenmuinoin mentiin kylään noin vain, siihen voisi palata.
Sopis minullekiin ,kun olisi palvelusväkeä.
- Anonyymi
Hyvän yöunen jälkeen on suunnitelmia. Ensin esikoisen kanssa lenkille ja sen jälkeen kuntosalille. Loppupäivä Beckin, Rantahotellin seurassa.
Olen aina vannonut että ei ole merkitystä milloin kahvin juo, mutta se on muuttunut. Jo toistamiseen nukun paremmin kun en muka viitsi keittää iltakahvia. Näin sitä muuttuu vuosikymmenten aikana.- Anonyymi
Hyvien unien jälkeen on kuin uudestisyntynyt, voimia piisaa.
- Anonyymi
Olen iloinen että tarvitsen vain kahta lääkettä.
Olin eilen toista hakemassa. Minua paljon nuorempi nainen toi apteekkiin vanhentuneita lääkkeitä kokonaisen kauppamuovipussin ihan pullollaan. Ojensi luukusta ja sanoi: keräsin nuo vanhaksi menneet lääkkeet. Oli aivan tavallisen terveen näköinen nainen miehen kanssa. Olisiko ollut hoitaja jostakin hoitokodista vai kotoako..?- Anonyymi
Vain yhtä itse syön, hyvä lääke.
- Anonyymi
Iloinen voi olla tästä kylmästä heinäkuun alustakin (+10), silla tuleva lämmin sää tuntuu taas ihmeen mukavalta....
- Anonyymi
Oli miesystävän kanssa helkkarinmoinen riitä viime yönä. Ennen kotiinlähtöä, yhteisen liikuntasession jälkeen tänään tehtiin sovinto, elämä jatkuu - yhdessä.
- Anonyymi
Ihan vaan siitä että ei sattunut mihinkään kun aamulla heräsin. Tein siitä riemusta pienen jumpan.
Kovasti puut ja pensaat notkuu tuulessa, ei ainakaan vielä myräkkää.
- Anonyymi
Tassseihin menossa illalla.
- Anonyymi
Hyvä harrastus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 732639
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362105- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231383Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376- 101264
- 131259
- 221231