Ihan vaan kyselen sen takia, että kaitpa seitenkymppisillä on ilon aiheitakin. Monet ,kun jutut tällä palstalla ovat ylen negatiivisia.
Itse olen iloinen terveydestä ja Suomen luonnosta, kun ei ole maanjäristyksiä eikä tulvia.
Miksi sinä olet iloinen tänään?
38
176
Vastaukset
- Anonyymi
Terveydestä olen tänään iloinen, kun viikonloppuna olin kipeänä.
- Anonyymi
Työkaveri täytti 64 ,kävin kylässä .parit ryypit ja kaljat :)
Gubbe 76 - Anonyymi
Olen kiitollinen ja iloinen ihanasta kesämökistä.
- Anonyymi
Pitkän työuran jälkeen on alkanut tottua, ettei kiire ole minnekkään.
Terveys vähintään kohtalainen.
Mitä jäi tänään tekemättä, ehtii tehdä huomenna.
Huomenna käyn kalassa, jos kaloja tulee, savustan ne.
Ennen savustus onnistui aina.
Sittensavustus pönttö ruostui puhki, nyt tämän uuden kanssa ei ole onnistunut. Saa nähdä , miten ylihuomenna..
Mutta ei .maailmaa kaada, vaikka ei onnistu.
Pitää tehdä vanhanmallin mukaan, jos sitten onnistuu.- Anonyymi
Jos ne kalat eivät savustu, niin mitä sinä niille teet?. Ei kait niitä enää voi syödä jos ne lötköttäneet savustuspontössä tuntikausia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ne kalat eivät savustu, niin mitä sinä niille teet?. Ei kait niitä enää voi syödä jos ne lötköttäneet savustuspontössä tuntikausia.
Kyllä ne savustuu, mutta on savustuksessa se, että savustuu oikein.
Edellisellä aina onnistui, niin taso on korkea.
Minä olen paljon savustanut, ja tiedän , milloin onnistuu.
- Anonyymi
Jostain se ilo olisi revittävä näinä kauheina persuhallitusaikoina.
Vaikka siitä, ettei ole tulvia ja maanjäristyksiä.- Anonyymi
No kylläpäs oletkin ilopilleri🤣
- Anonyymi
En ollut iloinen tänään. Ilo katosi elämästäni, kun menetin sen tuojan
kuolemalle.- Anonyymi
Minä myös menetin, mutta olen yrittänyt etsiä ilonaiheita, vaikka kuinka pieniä, että jaksaisi. Ei se helppoa ole kyllä ollut. Otan osaa suruusi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös menetin, mutta olen yrittänyt etsiä ilonaiheita, vaikka kuinka pieniä, että jaksaisi. Ei se helppoa ole kyllä ollut. Otan osaa suruusi.
Samoin kiitos sinulle ! Kaikkea hyvää sinulle ! Henkisiä voimia ja jaksamista !
Mutta mikä oli kysymys? Positiivisuus ja siihen pyrkijät ovat mielenkiintoisia yksilöitä.
- AnonyymiUUSI
Myönteinen asenne ei ole itsepetosta vaan järjenkäyttöä omaksi hyväksi.
Miksi en ole tänään iloinen. Olisi se mulle sopiva kysymys. Harmittaa vastata näinpäin, Toisaalta, joudun miettimään noin asetettua kysymystä. Siinä mielessä hyvä.
En ole vielä seitenkymppinen mutta vastaan silti: aurinkoinen aamu tuo iloa aamukahveille. Jospa kesä nyt alkaisi. Kesäreissut pääosin tekemättä vielä.
- AnonyymiUUSI
Laita kaappi retkiautoon ja haali se täyteen kamaa reissuiltasi.
- AnonyymiUUSI
Olen tyytyväinen etten kärsi maanisesta hallitusvihasta tai muusta vastaavasta, jota pitäisi joka päivä tällä palstalla levittää. Mieli on vapaana, onneksi.
- AnonyymiUUSI
Joku on sitkeästi kiinni katkeruudessa ja vihassa, eikä haluaisi täällä näkyvän muuta kuin persujen ja hallituksen mollaamista. Vuositolkulla samaa haukkumista on laittanut palstalle.
- AnonyymiUUSI
Minulle tuottaa joka päivä iloa se kun ei enää tarvii olla kenenkään mieliks missään. Saan olla ja tehdä ihan niinkuin itse haluan. Itsellinen itsenäinen elämä parasta.
- AnonyymiUUSI
Heräsin seesteiseen aamuun. Pienoinen auringonpilkahduskin tekee mielen iloiseksi. Järvi on tyynempi ja kalat odottaa narraajaansa. 9+ aamu nyt.
- AnonyymiUUSI
Tänään olen iloinen kauniista ilmasta, aurinko paistaa.
Tietysti isompia ilon syitä ovat hyvä terveys, eläke riittää kaikkeen mitä tarvitsen, asunto on suht uusi ja hyvässä kunnossa, ystävät lähellä, onhan noita vaikka kuinka pitkäksi luetteloksi. - AnonyymiUUSI
Olen iloinen siksi, että keskimmäisen lapsen + puolisonsa vierailu meni hyvin ja yhdessä oli kivaa viettää aikaa. Iloinen olen myös huomisesta kun ystäväni tulee kyläilemään ja myöhemmin illalla puolisomme liittyvät seuraamme ja syömme yhdessä sekä pelailemme.
Iloa tuottaa myös kesämökkimme järven rannalla, jonne muutamme heinäkuun alusta ja olemme siellä lokakuuhun saakka. - AnonyymiUUSI
Aloittajan kanssa samaa mieltä, palsta on liian negatiivinen, jatkuvat valittamiset ei hyödytä ketään, mitä järkeä?
- AnonyymiUUSI
Niinpä, pysytään positiivisina. Kasikymppisten jutut on muuten aikas ikäviä. Kävin vilkasemassaa.
- AnonyymiUUSI
Kävin kampaajalla tänään tukka oli kuin harakan perse
maksoihan se mutta mieliala nousu kummasti.- AnonyymiUUSI
Olipa surkea kampaaja...!
- AnonyymiUUSI
Lapsenlapsi kysyi haluaako mummo kuulla vitsin.
No tietysti mummo haluaa..
Kaksi lehmää lähti hirvijahdille.Ja kun hirvi tuli
vastaan toinen lehmä sanoi älä vaan ammu.- AnonyymiUUSI
Heh joo, tässä hirvivitsi myös, ilmoitus lehdessä "Myytävänä nahkatakki, hirveä."
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heh joo, tässä hirvivitsi myös, ilmoitus lehdessä "Myytävänä nahkatakki, hirveä."
Hei toi on hyvä hahaa
- AnonyymiUUSI
Ilon aihetta toi nuorimman tyttären vierailu ja aurinkokin ilmestyi pilven takaa valaisemaan kaunista kesämaisemaa.
- AnonyymiUUSI
Tuosta tuli mieleen vitsi.Oli aurinkoinen päivä isäntä kävi ikkunassa
ja kehui onpas kaunis päivä.Meni toisen ikkunan luo ja toisti saman
onpas kertakaikkiaan kaunis päivä.
No emäntä hellan ääressä sanoi että on on mitä sie sitä toistelet
isäntä vastasi no kun sie sanoit lähteväsi yks kaunis päivä
- AnonyymiUUSI
Ei sitä mummot paljon tarvi kun tulee iloinen mieli.
- AnonyymiUUSI
Onneksi näin on!
- AnonyymiUUSI
Emäntä vitsistä tuli mieleen.
Isäntä istui tuvan penkillä ja katseli emäntää työn touhussa.
On se muuttunu ja lihonut on melkeen kuin puimuri
ja sanoi sen äänneenkin,No siitähän emäntä suuttui ja itki
tässäkö on kiitos lasten synnyttämisistä ja talouden hoidosta.
Seuraavan kerran kun ukon teki mieli niin emäntä vaan olkaansa
käänti ja sanoi .Tommoista oljenkortta varten ei näin isoa puimuria
kannata edes käynnisttääkkän- AnonyymiUUSI
Toi on niin hyvä👍😄
- AnonyymiUUSI
alottajalle vastaus kysymykseen :
siksi koska kävin vihdoinki pikku lenkillä merenrannalla,
ilma oli ihana kuin linnunmaitoa ,
tuuli oli raikas viileä
mutta maailman paras ulkoilu ilma oli ! - AnonyymiUUSI
Voi taas kulkea t-paidassa.
- AnonyymiUUSI
Olen iloinen ,kun eräs vanha erittäin sairas sukulaiseni pääsi pois kärsimästä. Kyllä hän kovasti toivoi sitä itsekin. Kypsää viljaa Luoja korjaa pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3511327- 691307
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten2991029Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀451008Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30849Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆227838Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40815Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20777Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42774vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli125766