Ootko nähnyt ne? Onko niillä väliä sulle kun ajattelet maailmanpolitiikkaa?
Minkälaiset vanteet kaivatullasi on
7
282
Vastaukset
- Anonyymi
Semmoset kivat ja söpöt.
- Anonyymi
Olen nähnyt. Ei ole väliä noin maailmanpolitiikan kannalta ajateltuna.
- Anonyymi
Ei kiinnosta vanteet sitten ollenkaan. En kiinnitä huomiota. Maailmanpolitiikka on olennaisempaa.
- Anonyymi
Olen. Hienot on.
- Anonyymi
Ei taida kukaan omistaa autoa. Ei voi olla vanteita, ellei ole autoa. Sadness.
- Anonyymi
On olemassa niin eriskummallisia keräilykohteita, etten yhtään ihmettelisi, jos jossain on ihminen, jolla ei ole autoa, mutta joka keräilee vanteita vaikkapa olohuoneensa seinälle koristeeksi.
Itse asiassa ajatus kuulostaa sen verran erikoiselta, että jossain on pakostikin oltava joku tyyppi, joka harrastaa tuollaista.
- Anonyymi
Ne on silti pyöreet, vaikka edellinen poistettiin 😡
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726253- 1471734
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46952Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢30870Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan229767- 41759