Saako vartija ajaa puhelin korvalla ylinopeutta ja olla noudattamatta väistämissääntöjä, näitä tapauksia näkee koko ajan.
Miksi poliisi ei puutu noihin?
Onko Vartiointiliikkeen auto hälytysajoneuvo
50
431
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, vartiointiliikkeen auto on Batmobiili, ja vartijat on Batmaneja, lapsen tasolla eläviä hämähäkkimiehiä.
- Anonyymi
No saahan ne pahoinpidellä ostoskeskuksille epämieluisaa asiakaskuntaakin. Mikä sinänsä ois ihan tervettä mopoveeteille täälläkin.
- Anonyymi
Meluavia mopoveetejä ne itsekin olleet ennenkuin niistä tuli akkaripukuisia koviksia :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meluavia mopoveetejä ne itsekin olleet ennenkuin niistä tuli akkaripukuisia koviksia :D
Olet mitä todennäköisimmin täysin oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nykyään apukoulun stipendiaatteja sekä diplomikyyliä :D
- Anonyymi
Vartija on kuin ruokalähetti. Työtehtävissä saa kaahata ja ajaa päin punaisia, jotta asiakas saa tilaamansa palvelun nopeammin. Vartija tekee tärkeää työtä, joten heille sääntöjen rikkominen suotakoon vielä helpommin kuin ruokaläheteille.
- Anonyymi
Vartijat ovat lelupoliiseja ja heillä ei ole oikeutta ajaa päin punaisia ja muutenkaan ei ole oikeutta rikkoa liikennesääntöjä.
T. Oikea poliisi- Anonyymi
eihän ne edes ole hyviä kuskeja, luulee vaan akuankkapukunsa vuoksi olevansa muita kyvykkäämpiä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän ne edes ole hyviä kuskeja, luulee vaan akuankkapukunsa vuoksi olevansa muita kyvykkäämpiä :D
Koskee kaikkia aku ankkoja puvulla tai ilman. Tuunattu saksanseisoja on pettämätön tunnistusapu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskee kaikkia aku ankkoja puvulla tai ilman. Tuunattu saksanseisoja on pettämätön tunnistusapu.
liikennesuunnittelussa on joku narsisti spandexapina, autoilijoille koko ajan vain ahtaammaksi liikkuminen, sekopäisiä jalankulkijoita loikkii yllättäen esim. autojen välistä eteen ja raivoaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
liikennesuunnittelussa on joku narsisti spandexapina, autoilijoille koko ajan vain ahtaammaksi liikkuminen, sekopäisiä jalankulkijoita loikkii yllättäen esim. autojen välistä eteen ja raivoaa
ensin on kova kiire siihen auton eteen ja sitten homma muuttuu melkein paikallaan seisoskeluksi, eilen huusin eräälle virnuilijalle että alkaa kävelemään vitun narsisti homo :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ensin on kova kiire siihen auton eteen ja sitten homma muuttuu melkein paikallaan seisoskeluksi, eilen huusin eräälle virnuilijalle että alkaa kävelemään vitun narsisti homo :D
Taas on audiveeti ottanut liikaa energiajuomaa. Niin kova tohina ja puhina päällä ettei puheesta saa selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas on audiveeti ottanut liikaa energiajuomaa. Niin kova tohina ja puhina päällä ettei puheesta saa selvää.
käytä nilkki syksymmällä sitten heijastinta kun juokset pysäköityjen autojen välistä yllättäen eteen
- Anonyymi
Naisvartijat ovat seksikkäitä. Tiukka virkapuku, vyöllä keikkumassa aikuisten leikkeihin sopivia leluja ja kasvoilla tiukka ilme "don't f*ck with me".
Ei mikään fetissi minulla, mutta yksi kiva roolileikki voisi hyvinkin olla vartija ja näpistäjä -leikki, jossa naisvartija pyytää näpistäjän riisuutumaan, jotta varmasti löytyvät kaikki mukaan lähteneet kaupan tuotteet. Sitten vartija voisi vähän kurittaa fyysisesti näistäjää, kuten naisten kuuluu kurittaa kaikkia tuhmia poikia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisvartijat ovat seksikkäitä. Tiukka virkapuku, vyöllä keikkumassa aikuisten leikkeihin sopivia leluja ja kasvoilla tiukka ilme "don't f*ck with me".
Ei mikään fetissi minulla, mutta yksi kiva roolileikki voisi hyvinkin olla vartija ja näpistäjä -leikki, jossa naisvartija pyytää näpistäjän riisuutumaan, jotta varmasti löytyvät kaikki mukaan lähteneet kaupan tuotteet. Sitten vartija voisi vähän kurittaa fyysisesti näistäjää, kuten naisten kuuluu kurittaa kaikkia tuhmia poikia.kyllä, piiskaleikkejä ja sitten tyttövartija pyllistäisi oikein kunnolla :D
- Anonyymi
Minulla on sininen magneettivilkku, jonka voi laittaa auton katolle. Toimii tupakansytyttimen avulla. Kerran ole syksy pimeällä käyttänyt sitä, kun oli kiire yhteen paikkaan. Hyvin antoivat toiset autoilijat tietä. Vähän jännitti, jos oikeat pollarit olisi tulleet vastaan. Olisi varmaan ihmetelleet..heh..
Tilasin suomalaisesta nettikaupasta. No ebaysta olisi sellaisen myös saanut.- Anonyymi
Muutit autosi siviilipoliisiautoksi. Hyvin toimittu. Jäähdyttäjän säleikköön vielä led-vilkkuvalot siniset ja punainen pysäytysvalo, niin voit jo leikkiä oikeaa poliisia liikenteessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutit autosi siviilipoliisiautoksi. Hyvin toimittu. Jäähdyttäjän säleikköön vielä led-vilkkuvalot siniset ja punainen pysäytysvalo, niin voit jo leikkiä oikeaa poliisia liikenteessä.
Ja putkassa voi leikkiä hetken päästä lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja putkassa voi leikkiä hetken päästä lisää.
Näin on, mutta kukapa ei olisi koskaan edes leikillään haaveillut poliisina esiintymisestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, mutta kukapa ei olisi koskaan edes leikillään haaveillut poliisina esiintymisestä?
Suurin osa normaaleista ihmisistä ei erityisemmin nauti kusipäänä olemisesta. Toki niitäkin on.
- Anonyymi
Aion käyttää tuota sinistä vilkkua tarpeen tullen. Harvoin noita oikeita pollareita näkee tien päällä, että kiinnijäämisen riski on aika pieni. Suosittelen muillekin. Toiset autoilijat antavat hyvin tietä ja voin ajaa kameravalvontatolppaan ylinopeutta, koska mulla on väärennetty tai oikeastaan löydetty rekisterikilpi edessä. Löysin kilven muutama vuosi sitten tien vierestä. Oli kait pudonnut toisesta autosta.
- Anonyymi
Ai harvoin? Aivan joka päivä tulee vastaan.
Tarinoit vain kaljapäissäsi.Tiedätkö minkälaiset sanktiot tulee poliisina esiintymisestä?
Poliiseilla on jo kauan ollut käytössä skanneri joka lukee jokaisen auton rekisterinumerot.Joukosta sitten löytyy tyypit jotka eivät saisi olla liikenteessä.Kääntyvät perään ja ajelusi loppuu nopeasti.
- Anonyymi
Joo pollareilla on scannerit, mut eivät vielä ole kolmeen vuoteen minua siitä pysäyttäneet.
Katsastukseen laitan tietty oikean rekisterkilven ja en tuota feikki-kilpeä usein käytä.
Silloin, kun on kiire ja ei tarvitse välittää peltipoliiseista.
Heh..muutaman kerran on välähtänyt ja on siellä pollareilla ihmettelemistä, että kenelle sakkolapun lähettäisi...- Anonyymi
Ajatko myös vappunaamari päässä ettei tunnisteta kuvasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatko myös vappunaamari päässä ettei tunnisteta kuvasta?
Mulla on pitkä parta ja passissa sekä ajokortissa olen siloposki ja siili tukka.
Ei mua voi tunnistaa peltipoliisin kuvasta ja tietty auringonlippa aina alhaalla, niin eipä näy koko kasvoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on pitkä parta ja passissa sekä ajokortissa olen siloposki ja siili tukka.
Ei mua voi tunnistaa peltipoliisin kuvasta ja tietty auringonlippa aina alhaalla, niin eipä näy koko kasvoja.Olet oikeasti legendaarinen hahmo. Tositarina sinivilkun käytöstä on luokkaa: Eeppinen.
- Anonyymi
Miettikää olisiko siistiä esittää poliisia ja pysäyttää myöhään illalla liikkeellä olevia mopoautoilevia teinityttöjä? Tytöt pitäisi tietysti tarkastaa sen varalta, ettei mukaan ole tarttunut laittomia nautintoaineita tai muita paheita. Valepoliisin työ on rankkaa. Vaatteiden päältä taputtelemalla suoritettavat kokovartalon tarkastukset voi suorittaa eri sukupuolta oleva poliisi. Mies saa tutkia naisen ja naispoliisi miehen.
Tarkemmat tutkimukset, jotka edellyttävät riisuutumista suoritetaan yleensä samaa sukupuolta olevan vartijan toimesta. En ymmärrä miksi? Olen mies ja jos joutuisin niin tarkkaan tarkastukseen, että "vaatteet pois", niin mieluummin naisvartija tekemään tarkastusta. Minulla on mieletön homofobia. Ajatuskin kauhistuttaa, että mies tutkisi minut.
Ilmiesesti pyytämällä saa eri sukupuolta olevan vartijan tekemään kehon tarkastuksen, mutta silloin huoneeseen jää syytteiden välttämiseksi eri sukupuolta ole kollega katsomaan, että naisvartijan suorittama tarkastus ei ole miehelle liian nöyryyttävä.
Ehkä minun pitäisi alkaa käsikirjoittaa pikkubudjetin B-luokan eroottisia elokuvia. Sellaisia, joita tehtiin 70-luvulla. Jatkaa siitä, mihin Visa Mäkinen lopetti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettikää olisiko siistiä esittää poliisia ja pysäyttää myöhään illalla liikkeellä olevia mopoautoilevia teinityttöjä? Tytöt pitäisi tietysti tarkastaa sen varalta, ettei mukaan ole tarttunut laittomia nautintoaineita tai muita paheita. Valepoliisin työ on rankkaa. Vaatteiden päältä taputtelemalla suoritettavat kokovartalon tarkastukset voi suorittaa eri sukupuolta oleva poliisi. Mies saa tutkia naisen ja naispoliisi miehen.
Tarkemmat tutkimukset, jotka edellyttävät riisuutumista suoritetaan yleensä samaa sukupuolta olevan vartijan toimesta. En ymmärrä miksi? Olen mies ja jos joutuisin niin tarkkaan tarkastukseen, että "vaatteet pois", niin mieluummin naisvartija tekemään tarkastusta. Minulla on mieletön homofobia. Ajatuskin kauhistuttaa, että mies tutkisi minut.
Ilmiesesti pyytämällä saa eri sukupuolta olevan vartijan tekemään kehon tarkastuksen, mutta silloin huoneeseen jää syytteiden välttämiseksi eri sukupuolta ole kollega katsomaan, että naisvartijan suorittama tarkastus ei ole miehelle liian nöyryyttävä.
Ehkä minun pitäisi alkaa käsikirjoittaa pikkubudjetin B-luokan eroottisia elokuvia. Sellaisia, joita tehtiin 70-luvulla. Jatkaa siitä, mihin Visa Mäkinen lopetti.sä voisit eka snaijata että oot pedofiili, siltä pohjalta sitä käsikirjoitusta skriivaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sä voisit eka snaijata että oot pedofiili, siltä pohjalta sitä käsikirjoitusta skriivaamaan
Ei, en ole pedofiili. Kannattaa selvittää, mitä jokin termi oikeasti tarkoittaa ennen kuin sitä käyttää. Sana pedofiili lienee yksi suomenkielen väärin käytetyin sana.
Mopoautoa ajava 16-vuotias teinityttö on nimittäin harvemmin esimurrosikäinen pikkulapsi. Olisi harvinaista, että 16-vuotiaalla ei ole vielä mitään murrosiän tuomia muutoksia. Tyttöjen murrosikä kun alkaa tyypillisesti 9-13 vuotiaana. Murrosikäisestä kiinnostunut ei määritelmän mukaan ole pedofiili. Yllättävän harva snaijjaa tämän. Mikä on niin vaikeaa, kun termejä on vain kolme?
* Pedofiliasta puhutaan silloin, kun vähintään 16 vuotta täyttäneen henkilön seksuaalinen kiinnostus kohdistuu lapsiin, joilla ei ole vielä ollut murrosikää (siis alle 9-vuotiaisiin).
* Hebefiliasta on kyse silloin, kun seksuaaliset halut kohdistuvat juuri murrosiän saavuttaneisiin (9-13-vuotiaisiin) lapsiin, jotka ovat huomattavasti itseä nuorempia.
* Efebofiliassa seksuaalisen kiinnostuksen kohteena taas ovat murrosikäiset (14-17-vuotiaat) tai juuri murrosiän ohittaneet nuoret, jotka ovat huomattavasti itseä nuorempia.
Kannattaa myös muistaa, että lapsista seksuaalisesti kiinnostuneet henkilöt eivät useimmiten toteuta taipumustaan. Kiinnostus voi jäädä mielikuvien ja fantasioiden tasolle.
Mutta pysähtykää lukijat miettimään tätä faktaa, niin elämänne ei koskaan ole kuten ennen: Australiassa tehdyn tutkimuksen mukaan joka kuudes mies eli noin 16 % miehistä tuntee kiinnostusta lapsiin tai teini-ikäisiin. 16 % on paljon. Miljoonasta miehestä 160 tuhatta eli kaksi kertaa Porin väkiluku on kiinnostunut alaikäisistä. Tämä on näitä kiusallisia totuuksia maailmasta, jossa elämme. 10 miljoonan miehen joukossa heitä on 1,6 miljoonaa. 100 miljoonan miehen joukossa 16 miljoonaa. Oletteko järkyttyneitä?
Kuittaan nykyään kaikki eteen tulevat asiat toteamalla, että "maailma on hullu paikka". Näitä asioita ei kannata miettiä liikaa, ettei oma maailmankuva järkyty. Totuus on nimittäin tarua ihmeellisempää ja kauhistuttavampaa.
- Anonyymi
kysy tuota valtionvarason tarkistutas viratolat eli VTV:ktäö
- Anonyymi
nyt meni vähän ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt meni vähän ohi
Se olikin vartijan kirjoittama kommentti :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olikin vartijan kirjoittama kommentti :D
Siksipä en sitä tajunnut :)
- Anonyymi
Mitäs sanotte pösilöt, jos menen tänään vähän kartsalle ja laitan vilkun katolle, sen sinisen, mutta en kytke siihen virtaa. Mitähän Porin jepet sanoisi ?
Olisiko pelkän vilkun pitäminen katolla rikollista ??? heh....- Anonyymi
Kasva aikuiseksi bemarispede
- Anonyymi
Kaupungilla olin eilen vilkku katolla ja ei mulla Bemaria ole. On ihan tavallinen Toyota.
- Anonyymi
Lähde tänään taas ajelulla. Katsotaan, jos bongaan sinut liikentestä.
- Anonyymi
naiset läskejä lelupoliiseita,ei kiihota
- Anonyymi
Ei vartija ihan tikkuhoikka voi olla.
- Anonyymi
Näähän vaatisi oikeasti jotain terapiaa kun kuvittelevat omistavansa koko kylän katuineen ja hilluvat ihan omilla säännöillään, olisi oikesti peiliin katsomisen paikka.
- Anonyymi
En ole ihan varma onko ne kykeneviä semmoseen. Aines on mitä on. Ne jotka ei päässeet poliisiksi tai mihinkään muualle alkaa vartijaksi. Tai muuten vaan ongelmatapauksiksi syntyneet.
- AnonyymiUUSI
Tilasin ebaysta myös sireenin, jonka asennan autooni. En ihan tiedä, minkälainen ääni on, mutta veikkaan, että sellainen kuin amerikkalaisissa elokuvissa.
Odotan innolla, että pääsen asentamaan sen.
Ongelmana on kyllä asennus. En voi laittaa sitä eteen moottoritilaan, koska katsastuksessa huomattaisiin sen, joten asennan auton tavaratilaan tai asennan pikakiinnityksellä moottoritilaan.- AnonyymiUUSI
Katolle laitat kuten on Jenkkilän 50-luvun kyttäautoissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katolle laitat kuten on Jenkkilän 50-luvun kyttäautoissa
Äänestän myös kattoasennusta Jenkkityyliin. Jos se magneettivilkku on katolla, etkö saa magneetilla kiinni sireeniä.
Kerro sitten, kun lähdet ajelulle, niin me palstalaiset tulemme ihmettelemään ajokkiasi. Voidaan järjestää mienimuotoinen meeting. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äänestän myös kattoasennusta Jenkkityyliin. Jos se magneettivilkku on katolla, etkö saa magneetilla kiinni sireeniä.
Kerro sitten, kun lähdet ajelulle, niin me palstalaiset tulemme ihmettelemään ajokkiasi. Voidaan järjestää mienimuotoinen meeting.sireeni on raskaampi, pop-niiteillä pysyy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sireeni on raskaampi, pop-niiteillä pysyy
Laita sitten niin. Hieno siitä tulee joka tapauksessa. Ei ole Porissa toista vastaavaa.
- AnonyymiUUSI
Tästä on muodostunut yllättävän hyvä ketju. Kiitos osallistujille!
- AnonyymiUUSI
Magneettivilkku katolle . Siinä pysyy ja sininen valo vilkkuu ja ihmiset antaa tietä.
Pian huutaa myös sireeni....- AnonyymiUUSI
Vartijat tulee kateellisiksi kun sinulla on oikea hälytysajoneuvo :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vartijat tulee kateellisiksi kun sinulla on oikea hälytysajoneuvo :D
Se lienee tarkoituskin. Pientä piikittelyä vartijoiden suuntaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204219Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692715Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932411- 472343
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua381597Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350- 571320
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 761291
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186