Hei,
Olemme lestaadiolaisperhe Keski-Suomesta ja meitä on perheessä äiti, isä ja 9 lasta minä olen toiseksi vanhin. Viikko sitten koin hirveän järkytyksen. Näin äitini alasti erään meidän naapurin naisen kanssa sängyssä. Oven raosta näin kun he suutelivat ja tekivät toisilleen kaikkia iljettäviä eroottisia asioita.
Pitäisikö minun keroa tästä isälleni, mitä teen neuvokaa mua...
Onko äitini ..
6
378
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ihmeessä kerro isälle,siitä roikkuu taatusti perhe-elämä.Äidille voi sanoa,että on vastedes varovaisempi syrjähypyissään,jos niitä täytyy kerran tehdä.
Mitään iljettävää he tuskin harrastivat,vaan aivan normaalia seksiä,jota kaikki uskossa olevatkin harrastavat, vaikka useimmiten muilta salaa makuuhuoneessa lukon takana.😉 - Anonyymi
Oletko äidin kanssa lomalla Pielavedellä kun tänne palstalle kirjoittelet asiasta . ?.
Kyllä ja iskä on mukana kans haluaisitteko tavata
- Anonyymi
Lapuan nössö ottaa vaan mallia äidistään. Oletan että olet miespuolinen niin kokeile itse naapurin pojan kanssa samantapaista intiimiä harrastusta.
- Anonyymi
Aapeelle...ei ole äitisi lesbo. Hän on joko bi tai sitten avoin kaikille seksisuhteille.
Kuka pussaisi iskiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3096682Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653719- 2033066
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242737- 741912
- 1461652
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2041630Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201518Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631511- 891398