Hei,
Olemme lestaadiolaisperhe Keski-Suomesta ja meitä on perheessä äiti, isä ja 9 lasta minä olen toiseksi vanhin. Viikko sitten koin hirveän järkytyksen. Näin äitini alasti erään meidän naapurin naisen kanssa sängyssä. Oven raosta näin kun he suutelivat ja tekivät toisilleen kaikkia iljettäviä eroottisia asioita.
Pitäisikö minun keroa tästä isälleni, mitä teen neuvokaa mua...
Onko äitini ..
7
695
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ihmeessä kerro isälle,siitä roikkuu taatusti perhe-elämä.Äidille voi sanoa,että on vastedes varovaisempi syrjähypyissään,jos niitä täytyy kerran tehdä.
Mitään iljettävää he tuskin harrastivat,vaan aivan normaalia seksiä,jota kaikki uskossa olevatkin harrastavat, vaikka useimmiten muilta salaa makuuhuoneessa lukon takana.😉 - Anonyymi
Oletko äidin kanssa lomalla Pielavedellä kun tänne palstalle kirjoittelet asiasta . ?.
Kyllä ja iskä on mukana kans haluaisitteko tavata
- Anonyymi
Lapuan nössö ottaa vaan mallia äidistään. Oletan että olet miespuolinen niin kokeile itse naapurin pojan kanssa samantapaista intiimiä harrastusta.
- Anonyymi
Aapeelle...ei ole äitisi lesbo. Hän on joko bi tai sitten avoin kaikille seksisuhteille.
Kuka pussaisi iskiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636