uneni viime yöltä = kuvaa nykyhetkeä

Anonyymi-ap

heräsin siihen liikutukseen ja itkuun ja sydän hieman heikkona ja räkä tukki hengityskanavat&aukot itkun seurauksesta.

No kun siis näin unta jossa mä ensin omalla kotikylälläni eksyin johonkin putiikkiin jota piti noin mun ikäinen mies. Ensin oli jotain siinä pientä ongelmaa mutta sitten ne hurrasi minulle oikein että se oli eka kerta kun minulle osoitettiin tuollaista tämän unen aikana. Tunsin kainoutta kunnianosoituksesta enkä ottanu siitä kunniaa. Kiittelin kuitenkin. Niiden putiikki ensin tuhoutui kun minä suutuspäissäni kaadoin sen maantasalle mutta sitten tein sovinnon ja sanoin "simsalabim" ja putiikki oli taas pystyssä mut jäin ihmetteleen että hieman erikoinen juttu että silti huusivat mun nimeä ihan kunnianosoituksena vaikken ehkä olis ansainnutkaan sitä.

Sitten uni jatkui johonkin työpaikkaan jossa oli enimmäkseen naisia jotka tykkäsi minusta. Kuitenkin yksi alkoi huomata että aloin vaipua johonki tilaan että hän huomas ettei kaikki ole ok. Aloin sitten puhumaan siitä heille etten ihan terve. Eräs nainen sanoi että hän ei hyväksy sitä jos oot noin vähäpuheinen että koemme sen loukkaavana koska täällä on hyvä tapa jutella ja huomioida muut. Mä koetin siinä sanoo että mun kohalla ei oo kyse kunnioittamisen puutteesta.

Sitten oltiin ruokasalissa ja rakensin jostain muovista itselleni asun jossa oli Batmanin nimi ja muovipuku oli mustanvärinen. En uskaltautunut mennä syömään heidän kanssa ja mun piti siinä sitten hyvästellä heidät. Kyllähän siinä sitten iso naisporukka (ehkä mukaanlukien muutama mies) tulivat oikein riviin ja sanoivat minulle "hyvää loppuelämää me rakastamme sua oot symppis" niin sitten mä pillahdin kovaan itkuun johon heräsin koska ilmeisesti unitilan aikana koin sellaisen ison tunnereaktion että ne kommentit kosketti mua syvältä .

Kakistelin räkää ulos nenästäni että inhoittava tunne kun heräsin kun pumppu löi raskaammin ja pumpun tila tuntui heikommalta. Otin pari paniikkilääke-tablettia että nyt alkaa mennä hieman ohi toi kysenen olotila mut ei kivalta tunnu että pelkäsin jo että tuleekohan lähtö eli kuolema&sydänkohttaus.

osaako joku neuvoa minua että kannattaisiko unitohtorille tai ihan lääkärille jutella näistä unista kun viime aikoina alkaneet tuntua kehossa voimakkaammin?? Onko niissä terveysriski jopa että terveys voi pettää niin että jopa kuolemaan voi johttaa??

viestin lähettäjä Juha pohjola(erakkohärkä)

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
        Kauhava
        102
        4498
      2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
        Ihastuminen
        107
        1892
      3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
        Ikävä
        133
        1296
      4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
        Ikävä
        102
        1178
      5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
        Ikävä
        80
        1091
      6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
        Luterilaisuus
        180
        986
      7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
        Ikävä
        42
        901
      8. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
        Puolanka
        25
        877
      9. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
        Sanaristikot
        57
        841
      10. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
        Perussuomalaiset
        62
        812
      Aihe