NYT; Paikallistasolla älkää nyt kuvitelko, että Pyhäjärven talouden resurssiviisaat ovat keskusta -vasemmisto-demarien kokoonpanossa. Tarjolle juoksutetaan uusioita ja utopiaa, kuten on nähty, ne eivät vie yhtäkään asiaa kehittämiseen, eivät auta kuntaa elinvoimaiseksi eikä vetovoimaiseksi.
Nuorten turhat kuolemat jatkavat kasvuaan, kuka olikaan taidemaalarina, millä kuolema maalasi taulun? Vanhempia vaaditaan vastuuseen, aivan!
Keskustan ollessa pääministeripuolue, toteutettiin Suomen kannalta peruuttamattomia lakimuutoksia, valtiopyhtiöiden taseiden laittamista "töihin", valtioyhtiöiden myyntiä ulkomaisille pörssiyhtiöille, jne jne--Sote oli suuri kivi kengässä jo Sipilän politiikalle! AJOKORTTIUUDISTUS, tekijöidensä seurausta.
" Sipilän hallituksen liikenne- ja viestintäministeri Anne Bernerin (kesk) johdolla vuonna 2018 voimaan tullut ajokorttiuudistus vähensi pakollisen ajo-opetuksen määrää 18 tunnista 10 tuntiin ja teoriatunteja 19:stä neljään. Yksi ajatus uudistuksen taustalla oli alentaa ajokortin hintaa.
Lisäksi helpotettiin 17-vuotiaiden mahdollisuutta saada henkilöauton ajokortti poikkeusluvalla. Lieveilmiönä syntyi maan tapa, jossa lähes kuka vain saattaa saada poikkeuslupakortin.
Liikenne- ja viestintävirasto Traficomin mukaan viime vuoden lopulla jo joka neljännellä 17-vuotiaista oli poikkeuslupakortti. Nyt tätä halutaan rajoittaa, sillä 17-vuotiaiden kuskien osuus onnettomuuksissa olleista on kasvanut uudistuksen jälkeen.https://www.is.fi/politiikka/art-2000011309534.html
Resurssiviisaalla alueella asukkaat, talous ja ympäristö voivat hyvin
15
176
Vastaukset
- Anonyymi
Sipilän hallitus katkaisi velkaantumisen, mutta hinta oli kova keskustalle.
- Anonyymi
Alkaako aamuitkuista aiheet loppua? Nyhhyyyhyyyhyyyyyyhhyhyhyy....
- Anonyymi
Ota halko omasta silmästäsi, ennen kuin sorkit toisen silmästä rikkaa.
Kipeää näyttää tekevän, keskustalaisen politiikan ulkoa opettaminen- kotoisesti manipulointi- on enää tosi vanhojen pierujen varassa.
Kysymys kuuluu, onko vielä nuoria ihmisiä, joille keskustan oma lain tulkinnan oppi on vieläkin jopa Jumalan totuuden sanaa vahvempi?
Mielipiteiden esittämisen mallennus , missä on tarkoituksellisesti omittu ohjeistus, mitä kellekin sanotaan, tavoitteena hiljentäminen, ja just tämä osuus hyssyttämisessä on päässyt rämettymään.
Omatkin ovat nousseet vastaan, joten vastakkainasettelu on tuotu todeksi.
Tämä tapahtuu Pyhäjärvellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota halko omasta silmästäsi, ennen kuin sorkit toisen silmästä rikkaa.
Kipeää näyttää tekevän, keskustalaisen politiikan ulkoa opettaminen- kotoisesti manipulointi- on enää tosi vanhojen pierujen varassa.
Kysymys kuuluu, onko vielä nuoria ihmisiä, joille keskustan oma lain tulkinnan oppi on vieläkin jopa Jumalan totuuden sanaa vahvempi?
Mielipiteiden esittämisen mallennus , missä on tarkoituksellisesti omittu ohjeistus, mitä kellekin sanotaan, tavoitteena hiljentäminen, ja just tämä osuus hyssyttämisessä on päässyt rämettymään.
Omatkin ovat nousseet vastaan, joten vastakkainasettelu on tuotu todeksi.
Tämä tapahtuu Pyhäjärvellä.Pyhäjärven kunnan, myöhemmin kaupungin, demokratian peite-ja vipupäätöksillä on viety huikeat määrät, ensin markkoina ja myöhemmin euroja, keskustalaisten johtamisella vain lapselliseen turhuuteen.
-Laguuna
-lentokenttä
-Ppky Selänne
-kaivosuusiot
-täydenkuun tanssi festarit
-lonkerofestarit ym ym
Kun näistä on päätekijä/-t on vaaleissa läpipäästetty uudestaan ja uudestaan, näemme ihan rehellisesti tulokset Pyhäjärven asukasmäärän vajumisessa, kaupungin kassan vajumisessa, ulkopuolisten sijoitusyritysten kiinnostuksen vajumisesta , työpaikkojen katoamisessa, kunnan maineen negatiivisessa ilmapiirissä, luottamuksen ja arvostuksen vajumisessa suuntaan hallinto ja hallinosta suuntaan kuntalaiset---Pyhäjärven kaupunki on hallinnollisesti pelattu shakki ja matti- tilaan.
Shakki: on tilanne, jossa vastustajan kuningas on uhattuna.
Matti: on shakkitilanne, jota ei voi torjua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhäjärven kunnan, myöhemmin kaupungin, demokratian peite-ja vipupäätöksillä on viety huikeat määrät, ensin markkoina ja myöhemmin euroja, keskustalaisten johtamisella vain lapselliseen turhuuteen.
-Laguuna
-lentokenttä
-Ppky Selänne
-kaivosuusiot
-täydenkuun tanssi festarit
-lonkerofestarit ym ym
Kun näistä on päätekijä/-t on vaaleissa läpipäästetty uudestaan ja uudestaan, näemme ihan rehellisesti tulokset Pyhäjärven asukasmäärän vajumisessa, kaupungin kassan vajumisessa, ulkopuolisten sijoitusyritysten kiinnostuksen vajumisesta , työpaikkojen katoamisessa, kunnan maineen negatiivisessa ilmapiirissä, luottamuksen ja arvostuksen vajumisessa suuntaan hallinto ja hallinosta suuntaan kuntalaiset---Pyhäjärven kaupunki on hallinnollisesti pelattu shakki ja matti- tilaan.
Shakki: on tilanne, jossa vastustajan kuningas on uhattuna.
Matti: on shakkitilanne, jota ei voi torjua.Kasvunpaikka. Näytöt on nähty. Epäonnistuneita torsoja cv-täynnään.
- Anonyymi
Pyhäjärven itsekkyyden yliminän ja ydinhallinnon viesti vaaleissa äänestäneille ja äänestämättä jättäneille:
Minä ja Me päätimme tehdä omat valinnat, köyhät älköön vaivautuko!- Anonyymi
Näin on ovat jopa sanoneet työväkeä roskasakiksi ja paikkakuntaa niin vasemmistolaiseksi, että täältä pitää lähteä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on ovat jopa sanoneet työväkeä roskasakiksi ja paikkakuntaa niin vasemmistolaiseksi, että täältä pitää lähteä pois.
152kerta tuota samaa sontaa.Painu itse sinne Kärsämäelle Rauhottuu tilanne Pyhäjärvellä huomattavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm..on sie vähä-älyinen ihminen, käännät lukemasi aivan toiseksi.
Täsmennetään; keskusta-vasemmisto ja demarit tekninen vaaliliiton motto
"Minä ja Me päätimme tehdä omat valinnat, köyhät älköön vaivautuko!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm..on sie vähä-älyinen ihminen, käännät lukemasi aivan toiseksi.
Täsmennetään; keskusta-vasemmisto ja demarit tekninen vaaliliiton motto
"Minä ja Me päätimme tehdä omat valinnat, köyhät älköön vaivautuko!"Emoji Pelle kääntää KAIKKI lukemansa toisiksi.llmeisesti luki häiriö tai häiriö järjen käytössä tai molempia,Saanut paljon vihamiehiä.
- Anonyymi
Kun elämän työ on valehtelu niin pikkuhiljaa itsekin alkaa uskomaan omiin valheisiin .Näin on käynyt emojiillekin.Itse uskoo mutta muut eivät.Kallonkutistajalla olisi töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun elämän työ on valehtelu niin pikkuhiljaa itsekin alkaa uskomaan omiin valheisiin .Näin on käynyt emojiillekin.Itse uskoo mutta muut eivät.Kallonkutistajalla olisi töitä.
Toivoton ja menetetty e m o ji s e n i i li tapaus, haittaaks se? Ei todellakaan!
- Anonyymi
Tarkoitatko Oulaskankaan casea?
Emojipellestä olen samaa mieltä. Persuilta ala-arvoista provoamista. Olen tehnyt siitä useita ilmoituksia. Kysyin ylläpidolta, miksi ei ole poistettu8. He vastasivat, e tä olin ensimmäinen ilmoituksen tekijä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko Oulaskankaan casea?
Emojipellestä olen samaa mieltä. Persuilta ala-arvoista provoamista. Olen tehnyt siitä useita ilmoituksia. Kysyin ylläpidolta, miksi ei ole poistettu8. He vastasivat, e tä olin ensimmäinen ilmoituksen tekijä.Sinä itse olet emoji kepu Pelle /valehtelija.Et kysynyt ylläpidolta mitään sillä !""Suomi 24 EI luovuta käyttötietoja ulkopuolisille...........eikä niitä luovuteta ilman lainmukaisia perusteita""Mitä Raamattusi sanoo valehtelemisesta Siis ITSE kirjoitat ala-arvoisia provoja sitten syytät niistä muita.Törkyistä hommaa ,Eihän Kepukoilta voi muuta odottaakkaan.!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse olet emoji kepu Pelle /valehtelija.Et kysynyt ylläpidolta mitään sillä !""Suomi 24 EI luovuta käyttötietoja ulkopuolisille...........eikä niitä luovuteta ilman lainmukaisia perusteita""Mitä Raamattusi sanoo valehtelemisesta Siis ITSE kirjoitat ala-arvoisia provoja sitten syytät niistä muita.Törkyistä hommaa ,Eihän Kepukoilta voi muuta odottaakkaan.!!
Kyllä kertoo, kun laittaa palautelomakkeen kautta viestiä. Minä laitoin ja emojipellen viesti aikanaan hävisi. Ilmoittivat, että kukaan ei ollut tehnyt ilmoitusta asiasta ja pyysivät jatkossa tekemään heti ilmoituksen. Ei he henkilöteitoja kerro, mutta tähän vastaisivat.
En ole muuten vihaamasi sinua parempi mies tai ei me oikeat pyhäjärviset laske sinua edes mieheksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422016- 621687
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26923Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696