"en malta odottaa omia häitäni"
Sofia ja Mr. Pyylevä - häät tulossa?
21
233
Vastaukset
- Anonyymi
Maltahan sinäkin odottaa! Voimia odotukseen!
- Anonyymi
Ei monia aloituksia samasta henkilöstä ja yksi on jo aloitus tehty tänään Sofiasta.
- Anonyymi
En malta odottaa että minun mieheni on yksityishenkilö saisi eron entisestä vaimostaan,
- Anonyymi
Nää on hauskoja (lue: säälittäviä) nää Martinan leirin kyhäämät aloitukset/ketjut Sofiasta, joissa yritetään kritisoida Sofiaa samoista aiheista kuin Martinaa & kumpp. eri ketjuissa. Urheasti yritetään kääntää keskustelut Martinasta Sofiaan. Niissä ketjuissa huomaa selvästi että ap itse ahkerasti kirjoittelee kommentteja enempi yksin, kun muuten ketju ei jatkuisi. Ja sitten taas uutta aloitusta kehiin. 🤪😆
- Anonyymi
Tuo Sofiasta aloituksia tekevä ei kuulu "Martinan leiriin" kuten kaikki järkevät tietävätkin. Ehkä sinäkin mutta yrität väittää muuta. Ehkä itse olet tuo aloituksentekijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Sofiasta aloituksia tekevä ei kuulu "Martinan leiriin" kuten kaikki järkevät tietävätkin. Ehkä sinäkin mutta yrität väittää muuta. Ehkä itse olet tuo aloituksentekijä?
Joku trolli joka lukee ketjuja ja sitten tekee aloituksia. Ei ole kenenkään puolella mutta ehkä eniten Martinaa vastaan koska tietää että heti Martinan raivokas vainoaja hyökkää joka ketjuun kirjoittelemaan ja niin taas hyökkäsi nytkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko täällä jotkut leirikoululaiset kirjoittelemassa Sofian häistä🤕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku trolli joka lukee ketjuja ja sitten tekee aloituksia. Ei ole kenenkään puolella mutta ehkä eniten Martinaa vastaan koska tietää että heti Martinan raivokas vainoaja hyökkää joka ketjuun kirjoittelemaan ja niin taas hyökkäsi nytkin.
Yleensä Martinan vainoaja tulee about 10 min kuluttua mutta nyt kesti jopa 20 min.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä Martinan vainoaja tulee about 10 min kuluttua mutta nyt kesti jopa 20 min.
Onko se suurinpiirtein Sofian ikäinen ja samantyylinen naikkonen jolla on myös huumemenneisyyttä vai mikä tuo Sofiaa raivokkaasti puolustava Martinan vainoaja on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi kun taas paljastit itsesi.
Valehtelun mestari olet! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi kun taas paljastit itsesi.
Valehtelun mestari olet!Kyllä senverran näitä juttuja seurannut että näkee mikä on täällä homman nimi. Ja sinä olet se pahin valehtelija ja vääristelijä ja valheiden kirjoittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se suurinpiirtein Sofian ikäinen ja samantyylinen naikkonen jolla on myös huumemenneisyyttä vai mikä tuo Sofiaa raivokkaasti puolustava Martinan vainoaja on?
Ja juuri sen takia tulee monesti mieleen että olisiko jopa Sofia itse asialla koska tyyli täysin samanlainen. Sofialla ei ole enää esim. Soilan ja Komulaisen järjestämiä kanavia missä saa haukkua Martinaa ja Stefunkin sai aluksi haukkumaan kuten saa miehet haukkumaan aina exiään. Tämän uusimmankin elättäjän sai haukkumaan vaimoaan ja Nousiaisen asuntoon Sofia muutti ennenkuin entinen oli ehtinyt viedä kaikkia tavaroita pois ja ei liene yllätys että Nousiainen haukku BB-talossa exäänsä ja kertoi siellä myös salaisuuden että Sofia on hankkinut Virossa implantit. Nikohan voitti BB-talosta 50 tuhatta ja sillä sitten alkoivatkin rakentamaan Sofialle uraa. Tape Valkonen valmentajana sitten onnistuikin mutta kun valmentaja vaihtui niin Sofia lopetti aika pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan leirikoululaiset päivystävät täällä 24/7 ja hyökkäävät välittömästi kommentoimaan, kun näkevät idolinsa tai Sofian nimen jossain. Se tapahtuu siis alta aikayksikön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja juuri sen takia tulee monesti mieleen että olisiko jopa Sofia itse asialla koska tyyli täysin samanlainen. Sofialla ei ole enää esim. Soilan ja Komulaisen järjestämiä kanavia missä saa haukkua Martinaa ja Stefunkin sai aluksi haukkumaan kuten saa miehet haukkumaan aina exiään. Tämän uusimmankin elättäjän sai haukkumaan vaimoaan ja Nousiaisen asuntoon Sofia muutti ennenkuin entinen oli ehtinyt viedä kaikkia tavaroita pois ja ei liene yllätys että Nousiainen haukku BB-talossa exäänsä ja kertoi siellä myös salaisuuden että Sofia on hankkinut Virossa implantit. Nikohan voitti BB-talosta 50 tuhatta ja sillä sitten alkoivatkin rakentamaan Sofialle uraa. Tape Valkonen valmentajana sitten onnistuikin mutta kun valmentaja vaihtui niin Sofia lopetti aika pian.
Sofia oli seurustelun ajaksi valehdellut Nousiaiselle vuoden ajan ikänsä. Oli valehdellut että oli 20 vaikka oli 19. Nousiainenhan oli monta vuotta vanhempi kuin Sofia. Jos naikkonen pystyy tuollaiseen jopa vuoden ajan niin pystyy kyllä mihin vain, siis epärehellisyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia oli seurustelun ajaksi valehdellut Nousiaiselle vuoden ajan ikänsä. Oli valehdellut että oli 20 vaikka oli 19. Nousiainenhan oli monta vuotta vanhempi kuin Sofia. Jos naikkonen pystyy tuollaiseen jopa vuoden ajan niin pystyy kyllä mihin vain, siis epärehellisyyteen.
..siis seurustelun aluksi... tai siis ei kai ne kauaa seurustelleet kun Sofia tunki jo Nousiaisen ja tämän exän yhteiseen kotiin avoliittoon eli ilmeisesti ollut jo Nousiaisen salarakkaana tämän suhteen aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..siis seurustelun aluksi... tai siis ei kai ne kauaa seurustelleet kun Sofia tunki jo Nousiaisen ja tämän exän yhteiseen kotiin avoliittoon eli ilmeisesti ollut jo Nousiaisen salarakkaana tämän suhteen aikana.
Sofiahan oli avoliitossa jo ennen tuota ja kertoi kuinka hänen poikaystävänsä suosikki BB-talossa oli juuri Niko kun tämä oli ensimmäisen kerran BB-talossa. Ja sitten Sofia vamppasikin Nikon ja oli tämän tyttöystävä kun Niko oli toisen kerran BB-talossa. Ja siellä siis Niko haukkui exäänsä. Olikohan Sofia heitetty ulos kadulle pettämisen takia ensimmäisestä avoliitosta koska tunki Nikon asuntoon ennenkuin entinen ehti viedä kaikkia tavaroita pois? Miten kovasti vaikuttaa siltä että Sofian kohdalla historia toistaa itseään.
- Anonyymi
Plösöhän on siis Martinan puoliso.
- Anonyymi
Sofia on matkinut vuosikausia Martinaa ja sai nyt haaviinsa oman pyylevän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia on matkinut vuosikausia Martinaa ja sai nyt haaviinsa oman pyylevän.
On aivan totta tuo.
- Anonyymi
Vihitäänkö heidät Ylivieskan kirkossa?
- Anonyymi
"haluan perheen ja läsnäolevan miehen"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei763466Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071782- 1061092
- 991065
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735