Voisko joku tietävämpi auttaa, Tunnen välillä sykkeeni todella voimakkaasti, rinnassa, ohimolla, korvissa ja selässä. Syke on normirytmissä ja noin 60-90 mutta silti tuntuu voimakkaasti. Olen käynyt tänä vuonna 5 kertaa elg tutkimuksessa, verikokeissa, holtertutkimuksessa jossa juoksin myös ja keuhkojenröntgenissä koska hengenahistustakin löytyy. kaikki on aina kunnossa eikä selitystä löydy. Käytän paljon kofeiinia ja nikotiinia mutta ei ne ennen ainakaan ole vaivannut.
Sykkeen tunteminen
5
153
Vastaukset
- Anonyymi
Kofeiini ja nikotiini eivät vaivanneet ennen. Mutta nyt on nyt. Elimistö ei vaan enää jaksa. Lopeta ensin ainakin nikotiini, vaikka olisi kuinka vaikeaa. Nikotiini on joka tapauksessa haitallinen sydämelle. Jos ei auta, lopeta myös kofeiini. Kofeiini saa aikaan hyvin herkästi tykytystä.
- Anonyymi
Yritän, Lääkäri sanoi että johtuisi ahdistuksesta ja liiallisesta sykkeen seuraamisesta mutta aivot ei vaan jotenkin usko sitä lääkäriä. Olen 16 vuotias urheilija.
- Anonyymi
Äly ymmärrys hoi! Nyt se nikotiini ja kahvi vaivaa. Pöljää juosta holteriss ,keuhkokuvissa ja lääkärissä, kun vois jättää nuo nikotiinit ym pois kuukaudeksi ja katsoa mitä tapahtuu. Miten ihmiset on noin tyhmiä?
- Anonyymi
Onko verenpaineesi koholla? Kofeiini ja nikotiini nostavat verenpainetta, jolloin syke voi hetkellisesti tuntua voimakkaalta, erityisesti jos olet stressaantunut muutenkin.
- Anonyymi
ei ole koholla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427