xsara puoltaa

voi prkl

Jep...

Eli puoltaa rutkasti vasuriin kuoppaan ajon jälkeen. Mitä itse tehtävissä asialle? mitä kannattaa tsekata? Jos jarruttaa niin auto menee suoraan kuin juna vaikka ei olisi kädet ratissa. mut jos suoraa ajaessa irrottaa otteen ja antaa "rullata" niin puoltaa ihan Saat****ti vasemmalle. Mitä olisi voinut vääntyä? Thänks

4

1208

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin ZX:stä jossa on ymmärtääkseni hyvin samantapainen taka-akseli, on pettänyt taka-akseliston ja korin väliset kumit ... pahimmillaan akseli on ollut irti ja auto vain "lepää" sen päällä. Jos taka-akseli tämän takia pääsee muuttamaan asentoaan, puoltaa varmasti. Nosta takapää tunkillä ylös ja katso nouseeko akselisto joka nurkastaan mukana.

• Tatu

Raidetangonpää vääntynyt, alatukivarren pusla pullahtanu, jousi/iskari katkennu. Kävinsin hartaasti läpi myös etupään.

• voi prkl

Tarkistutin ohjauskulmat. ne oli ok. kappas sit vihjeen avulla huomasin että sekä vasen etu ja oikea taka rengas on sökönä. kudos pettänyt molemmista pituus suunnassa. ei ihme että meni kuin mäyräköira poikittain tiellä. Renkaat on ihan uudet... Sunny merkkiset. ei ne kyllä kuoppaan ajosa menneet vaan satasta ajaessa "nuljahti" kerran ja siinä oli selvä peli sen jälkeen. mikä lie materiaalivika? Takuu? Kysellään...

• pieremua

eli et ylläty enää, varo kun ajelet sillä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      42
      2036
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      90
      1035
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      292
      907
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      296
      829
    5. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      75
      820
    6. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      49
      809
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      704
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      90
      665
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      63
      658
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      623
    Aihe