"Yksi ihminen loukkaantui henkilöauton ulosajossa Suonenjoella torstaina aamuyöllä. Onnettomuus sattui kello yhden aikaan Suhontiellä.
Autossa oli kolme henkilöä, joista yksi loukkaantui lievästi, kertoo Pohjois-Savon pelastuslaitos.
Auto ajautui ulos tieltä, pyöri useita kertoja katon kautta ympäri ja jäi kyljelleen. Pelastuslaitos pelasti yhden autossa olleista.
Autossa olleet kaksi muuta henkilöä pääsivät itse ulos autosta. Kaikki kolme kuljetettiin tarkastettavaksi Kuopion yliopistolliseen sairaalaan.
Poliisi tutkii onnettomuuden syytä." (YLE)
Olikohan kuskina 17-vuotias lapsi ja matkustajina kaksi kuljettajaan täysin luottavaa kaveria?
Raju ulosajo Suonejoella.
7
393
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että hurjastellaan edes syrjemmällä.
- Anonyymi
Toivottavasti oli kallis auto
- Anonyymi
Se ja sama minkä ikäisiä olleet, yhdelläkään ei ole ollut ajolupaa.
Onkohan näiden vanhemmilla ollut taipumusta samanlaiseen käytökseen eli virkavallan vaivaamiseen yöaikaan ?- Anonyymi
Kyllä se syy yleensä sieltä kotoa löytyy. Kasvatuksesta tai sen puutteesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se syy yleensä sieltä kotoa löytyy. Kasvatuksesta tai sen puutteesta.
Voi vittu ..että on" parhaita kippareita" taas täällä arvostelemassa...Ollaan niiiiin viisaita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu ..että on" parhaita kippareita" taas täällä arvostelemassa...Ollaan niiiiin viisaita.
Kyllä, sinäkin voisit viisastua, jos haluaisit tai olisi kykyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, sinäkin voisit viisastua, jos haluaisit tai olisi kykyä.
Älkää menkö arvostelemaan savolaisia kaiken tietäjiä. Se ei ilmeisesti kuulu kenellekään muulle, jos he haluavat ajella autoillaan vastoin normaaleja liikennesääntöjä ja -asetuksia. Vastuussa ovat muut kyseiselle tielle erehtyneet ja väärissä paikoissa olevat ojat ja tien mutkat. Eli syynä haavereille ovat muut kuin autossa istuvat.
Eikä tällä palstalla olevien asiantuntijoiden tarvitse enää viisastua, kukaan ei ole viisaampi kuin se, joka osaa neuvoa itseään viisaampia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929