Seksitömässä tai vaikeassa suhteessa elävä mies etsii pitempiaikaista salasuhdetta joko sinkun tai varattuun naiseen.Ensiksi tutustuminen muuta kautta ja tapaaminen esim kahvilla ja jos kemiat kohtaa jatkot siitä..50v mies Pohjois-Savosta
Salasuhteeseen
5
84
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
😘😜😍💘 🫶
👍👍👍 hyvä hyvä siitä se lähtee! - AnonyymiUUSI
Sala suhde ittelläni vuoden, löysin muuten tätä kautta. Varattu rouva 56v kotona seksi toimi kun mies pyörittää isoo yritystä ja keskittyy siihen. Tapasimme ekaksi kahvin merkeis yhdessä kesä kahvilas, jutskasimme asian perin pohjin miten etenemme. Eka pano keskenämme viikon päästä eräällä kalliolla luonnon helmassa, kiimasempaa naista koskaan ennen saanut naida. Sala suhteemme toimii hyvin seksin merkeissä, olemme kylläkin jääneet muutenkin koukkuun toisiimme. T. M 40v
- AnonyymiUUSI
Seksi josta molemmat nautti voi johtaa rakastumiseen. N 44
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seksi josta molemmat nautti voi johtaa rakastumiseen. N 44
Se riski on hyväksyttävä.
M32 - AnonyymiUUSI
No mä haluun puolwsrani tutustua js antaa lempeäni ja enemmän sille ahkeralle yrittäjämiehelle joka noin uurastaa petturi akkansa ym. eteen ja ylläpitoon!
Ehkä se mies tiedostaa kaiken, ja hakee itsekin kaveriseuraansa muualta?
Sellaisen rehdin ja luotettavan miehen haluan kohdata!
Heitä varmaan liikkuu myös tällä foorumilla! Joka on vaikea tällaisenaan kohdata ja löytää!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2516505
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m294857- 982955
- 412327
- 322143
- 572085
- 1081883
- 221789
- 271572
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2351568