Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
Olen pahoillani jos kärsit.
34
760
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle tämä? En ole sellainen ihminen joka tekisi itselleen mitään. Tilanne toki nyt hieman epäselvä ja täälläkin kummallisia kirjoituksia ollut nimissäni niin siksi varmistaisin. Liittyykö tuo epäilys itsensä satuttamiseen irl päätelmiin vai mihin?
- Anonyymi
Sanoisin samaa yhdelle miehelle. Hänen käytöksensä netissä pelottaa mua, mutten saa kysyä häneltä siitä. Se olisi outo…Olen hänestä hyvin huolissani 🥲
- Anonyymi
s miestä rakastan ilman häntä en halua elää. kuulostaa sairaalta mutta niin se on. sattuu enemmän kun mikään kun hän ei tykkää musta.
- Anonyymi
Apua kantsee hakia omilta vanhemmilta ja suvulta ensin.Älkää luottako viranomaisiin julkisissa palveluissa.Osa kuuluu piilokorruptioon ja aatteellisia sekopäitä näissä riittää.
- Anonyymi
Pidä sä sekurinisti huolta omista asioista.
- Anonyymi
Mikä apu?? 😂😂😂😂😂oletko ihan järkevä tällaiseen tilanteeseen??
- Anonyymi
Kaikilla ei oo sukua autaas kun on kusipäitä puoli sukua
Täynnä ja on ollut ja ajat sitte paree katkoa välit
Mut jutskaan muutamalle kaverille ja
Ja keksin keinon selvitä jotenkin.
Vaikka elämisen halu poissa täysin onkin...
Pelkää surua vain jäi ...
- Anonyymi
Luuletsä saatanan nulikka et laittaisin sun kanssa välit kuntoon. Ei tuu tapahtuu ikinä.
- Anonyymi
Sun rakkaus ei tee mitään muuta kuin satuttaa. Kumpa en olisi ikinä sua kohdannut. Mulle on ihan sama mitä sinä teet.
- Anonyymi
Ei voikaan korjata koska sä olet tehnyt mitä olet tehnyt. Sun takia sitä apua ehkä tarviikin. Ootko miettiny? Haukut täällä ja et uskalla edes kohdata vaan juokset karkuun.
- Anonyymi
Siinä olet oikeassa, etten uskalla kohdata, mutta en hauku ihmisiä - sivusta nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä olet oikeassa, etten uskalla kohdata, mutta en hauku ihmisiä - sivusta nainen
Tuo oli miehelle, mut hyvä ettet hauku. Olet fiksu.
- Anonyymi
Enemmän olet mua haukkunut. Vainoajaa juokseekin karkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä mua tunne. Minä en ketään vainoa, mutta minua senkin edestä.
Ei mitenkää voi olla mulle. Älä nyt tunnistele omiasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä taustaa...Parempi vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo itse pääpiru gubbe pahantekijä,valehtelija,vainoaja,stalkkaaja jne!
- Anonyymi
Olet mun etukirjain...
- Anonyymi
Jos on rakkautta, tai aidosti välittää edes toisesta välit , voi "paikata" riittäviksi ,
vaikkei ehjäksi enää saisikaan kaikkia säröjä.
Pointtihan on se että jos ainoastaan täällä
voi sanoa rakastavansa, ei se ole aitoa.- Anonyymi
Aina ei kaikki ole musta- valkoista. Mut jos ei ole muuta vaihtoehtoa kun ilmaistaa tunteita täällä? Tunteet pitää piilottaa, siitä voi avautua ainoastaan täällä, anonyymina. 🥺😔😶🌫️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ei kaikki ole musta- valkoista. Mut jos ei ole muuta vaihtoehtoa kun ilmaistaa tunteita täällä? Tunteet pitää piilottaa, siitä voi avautua ainoastaan täällä, anonyymina. 🥺😔😶🌫️
Miksi ne pitää piilottaa?
Mut tollasessa tilanteessa kun aloituksessa on, luulis että tekee muutakin kun anona palstalla sanoo jos tietää että toinen on tekemässä jotain.
- Anonyymi
En kärsi kun tajusin millaisia ihmisiä maailma on pullollaan ja tajusin ketkä taas vie energiaa ja lyttää.
Tänään oli hyvää ilosta energiaa eikä mitään lukkoon menemisiä. - Anonyymi
Jos et halua että teen niin estä se.
- Anonyymi
Vaikea uskoa kun sun käytöstä ruvetaan analysoimaan ihan oikeasti. Kukaan täysjärkinen pystyisi tuollaiseen tuuliviiriin luottamaan.
Usko pois. Järki voitti tällä kertaa.- Anonyymi
Mä en pysty luottamaan J mieheen. Ihan käsittämätöntä sen touhu.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaTarkenna.
Anonyymi kirjoitti:
SivustaMinun touhu menee tästä vaan hullummaksi, mutta sen olet itse aiheuttanut kun pelleilot mun tunteilla, satutit ja häpäisit, nöyryytit mua, sillpin kun olin täysin avoin sulle ja oma itseni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaKerro onko tämä J tehnyt tätä jo yli kymmenen vuotta?
- Anonyymi
Mä en ikinä oo tekemässä itse mitään itselleni enkä ole edes uhkaillut.
- Anonyymi
Älä pelkää, ei me tunneta.
- Anonyymi
No sinä et ainakaan ole itselles mitään tekemässä, mitäs menet perkele kaikkia pummeja naimaan, hyvä näin ettei tule hiviä.
- Anonyymi
Täällä näitä heittoja sataa tuntemattomilta tuntemattomille. Hohhoijaa sentään, onkohan pää umpiluusta?
- Anonyymi
Tästäkin tulee sellainen olo. Että aloittaja niin itsekeskeinen pska tietää toisen kärsivän mut oma ego tärkeämpi. Rakkautta ole nähnytkään.
Kärsin joka päivä sun ja sen Mitros takii.
- AnonyymiUUSI
Ei mun tarvitse sunhan se tässä olis spua tarvinnu hakea toibottavasti menet joku päivä sekaisin ja teet lopun teppusi joku päivä itsellesi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212131
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4112086Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971146Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13938Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34760- 43728
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109716Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14690Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166686Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti30629