Hallinto-oikeus: Ilkka Revon työsuhteen purkamiselle oli lain mukainen peruste
Ilkka Repo on haapavetinen perussuomalaisten kaupunginvaltuutettu, joka on myös työskennellyt opettajana Haapavedellä. -pjs
Jutun mukaa joutuu Repo korvaamaan 13500e kunnalle asianajokuluja.
Kalliiksi on sanomiset tullut.
Taas tuli takkiin ja korvattavaa
7
435
Vastaukset
- Anonyymi
Hoks Hok Pyhäjoki
- Anonyymi
Montako avausta ajattelit vielä pyhäjärven trolli kirjoittaa samasta aiheesta entisten avaustesi jatkoksi edelleen samasta aiheesta?
- Anonyymi
Totuuden puhujalle ei ole sijaa majatalossa
- Anonyymi
Luuleeko joku tosissaan että asia jää tähän. Ei Ilkkaa noin vähällä nujerreta ja kyllä tässä saa peiliin katsoa yks jos toinenkin. Ilkalla on kyllä suunnitelma tähänkin tilanteeseen. Jos hänet tästä tuomittaisiin niin paljon olis opettajilla maksettavaa
- Anonyymi
Vetoaako Repo Kremliin muut tiet on jo käyty?
- Anonyymi
Mistä nyt on tuomittu vai eikös ole?
Sekavaa kun näitä valituksia rikosilmoituksia ja käräjöintejä on vaikka muille jakaa..
No alkava kausi näyttää onko vaikutusta valtuustotyöskentelyyn? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä nyt on tuomittu vai eikös ole?
Sekavaa kun näitä valituksia rikosilmoituksia ja käräjöintejä on vaikka muille jakaa..
No alkava kausi näyttää onko vaikutusta valtuustotyöskentelyyn?Vaikuttaa: Yksinäisen miehen (?) tie on kova.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618