Itse olen joka vuosi noin 30 päivää sairaslomalla.
Kuinka paljon sairastatte
8
516
Vastaukset
- Anonyymi
vaihdoitko sukupuolta ?
oletko terapeutti- ville, sdp ? - Anonyymi
Olin lähihoitajana 5 vuotta. Olin joka vuosi yli 30 päivää flunssassa yms. saikulla. Nyt olen insinööri ja päivätyö. Palkka puolet parempi ja sairasloma päiviä vain muutama vuodessa.
- Anonyymi
Hoitoalalla leviää virukset hyvin. Siksi sairasloma paljon
- Anonyymi
Hoitoalalle ei kannata mennä vanhusten pariin. Siellä saa koko ajan saikuttaa. Lievästi kehitysvammaiset paras. Niiden parissa ei ole pöpöjä. Itsekin olin vanhustyössä 30-40 päivää joka vuosi saikulla. Kehareiden parissa huomattava ero. Saikkupöiviä vain joku 5 päivää vuodessa.
- Anonyymi
Itse menen kipeänä aina töihin. Meillä töissä hyvät porkkanat. Nämä asiat tehdään aina vuoden alussa kuntotesteillä. Eli 0 saikkupäivää vuodessa, vetää 20 leukaa, Cooper yli 3000m, Sadan metrin juoksu alle 13s , Näistä jokaisesta saa palkan päälle 5000e. Itse saan noista kaikista eli 20000e palkan päälle😁
- Anonyymi
No toi sairaslomien määrä riippuu ihan alasta.
- Anonyymi
Tein hoivatyötä 20 vuotta. Viime vuonna vaihdoin alaa just sen palkan takia. Sen huomasin hoitotyössä, että nuorten hoitajien 20v-30v poissaolot lisääntyneet huimasti viimeisten vuosien aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594