Itse olen joka vuosi noin 30 päivää sairaslomalla.
Kuinka paljon sairastatte
7
464
Vastaukset
- Anonyymi
vaihdoitko sukupuolta ?
oletko terapeutti- ville, sdp ? - Anonyymi
Olin lähihoitajana 5 vuotta. Olin joka vuosi yli 30 päivää flunssassa yms. saikulla. Nyt olen insinööri ja päivätyö. Palkka puolet parempi ja sairasloma päiviä vain muutama vuodessa.
- Anonyymi
Hoitoalalla leviää virukset hyvin. Siksi sairasloma paljon
- Anonyymi
Hoitoalalle ei kannata mennä vanhusten pariin. Siellä saa koko ajan saikuttaa. Lievästi kehitysvammaiset paras. Niiden parissa ei ole pöpöjä. Itsekin olin vanhustyössä 30-40 päivää joka vuosi saikulla. Kehareiden parissa huomattava ero. Saikkupöiviä vain joku 5 päivää vuodessa.
- Anonyymi
Itse menen kipeänä aina töihin. Meillä töissä hyvät porkkanat. Nämä asiat tehdään aina vuoden alussa kuntotesteillä. Eli 0 saikkupäivää vuodessa, vetää 20 leukaa, Cooper yli 3000m, Sadan metrin juoksu alle 13s , Näistä jokaisesta saa palkan päälle 5000e. Itse saan noista kaikista eli 20000e palkan päälle😁
- Anonyymi
No toi sairaslomien määrä riippuu ihan alasta.
- Anonyymi
Tein hoivatyötä 20 vuotta. Viime vuonna vaihdoin alaa just sen palkan takia. Sen huomasin hoitotyössä, että nuorten hoitajien 20v-30v poissaolot lisääntyneet huimasti viimeisten vuosien aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741