Kuinka paljon sairastatte

Anonyymi-ap

Itse olen joka vuosi noin 30 päivää sairaslomalla.

8

518

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vaihdoitko sukupuolta ?
      oletko terapeutti- ville, sdp ?

• Anonyymi

Olin lähihoitajana 5 vuotta. Olin joka vuosi yli 30 päivää flunssassa yms. saikulla. Nyt olen insinööri ja päivätyö. Palkka puolet parempi ja sairasloma päiviä vain muutama vuodessa.

• Anonyymi

Hoitoalalla leviää virukset hyvin. Siksi sairasloma paljon

• Anonyymi

Hoitoalalle ei kannata mennä vanhusten pariin. Siellä saa koko ajan saikuttaa. Lievästi kehitysvammaiset paras. Niiden parissa ei ole pöpöjä. Itsekin olin vanhustyössä 30-40 päivää joka vuosi saikulla. Kehareiden parissa huomattava ero. Saikkupöiviä vain joku 5 päivää vuodessa.

• Anonyymi

Itse menen kipeänä aina töihin. Meillä töissä hyvät porkkanat. Nämä asiat tehdään aina vuoden alussa kuntotesteillä. Eli 0 saikkupäivää vuodessa, vetää 20 leukaa, Cooper yli 3000m, Sadan metrin juoksu alle 13s , Näistä jokaisesta saa palkan päälle 5000e. Itse saan noista kaikista eli 20000e palkan päälle😁

• Anonyymi

No toi sairaslomien määrä riippuu ihan alasta.

• Anonyymi

Tein hoivatyötä 20 vuotta. Viime vuonna vaihdoin alaa just sen palkan takia. Sen huomasin hoitotyössä, että nuorten hoitajien 20v-30v poissaolot lisääntyneet huimasti viimeisten vuosien aikana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1039
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      882
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      626
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      47
      582
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      552
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      536
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      525
    9. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      523
    10. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      518
    Aihe