Kuinka paljon sairastatte

Anonyymi-ap

Itse olen joka vuosi noin 30 päivää sairaslomalla.

8

504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vaihdoitko sukupuolta ?
      oletko terapeutti- ville, sdp ?

• Anonyymi

Olin lähihoitajana 5 vuotta. Olin joka vuosi yli 30 päivää flunssassa yms. saikulla. Nyt olen insinööri ja päivätyö. Palkka puolet parempi ja sairasloma päiviä vain muutama vuodessa.

• Anonyymi

Hoitoalalla leviää virukset hyvin. Siksi sairasloma paljon

• Anonyymi

Hoitoalalle ei kannata mennä vanhusten pariin. Siellä saa koko ajan saikuttaa. Lievästi kehitysvammaiset paras. Niiden parissa ei ole pöpöjä. Itsekin olin vanhustyössä 30-40 päivää joka vuosi saikulla. Kehareiden parissa huomattava ero. Saikkupöiviä vain joku 5 päivää vuodessa.

• Anonyymi

Itse menen kipeänä aina töihin. Meillä töissä hyvät porkkanat. Nämä asiat tehdään aina vuoden alussa kuntotesteillä. Eli 0 saikkupäivää vuodessa, vetää 20 leukaa, Cooper yli 3000m, Sadan metrin juoksu alle 13s , Näistä jokaisesta saa palkan päälle 5000e. Itse saan noista kaikista eli 20000e palkan päälle😁

• Anonyymi

No toi sairaslomien määrä riippuu ihan alasta.

• Anonyymi

Tein hoivatyötä 20 vuotta. Viime vuonna vaihdoin alaa just sen palkan takia. Sen huomasin hoitotyössä, että nuorten hoitajien 20v-30v poissaolot lisääntyneet huimasti viimeisten vuosien aikana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2182
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1478
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      20
      1282
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      120
      1164
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      969
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    Aihe