Olen sitä mieltä, että keskustella täytyy myös Putinin kanssa.
Tuomitsemiset ja pakotteet eivät johda juuri mihinkään.
Puhuminen auttaa aina. Onhan meillä sanavalmis presidentti.
Aikuiset osaa puhua
8
164
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän tapaisten kanssa se on yhtä tyhjää
- Anonyymi
Voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla.
Kyllä aikuiset osaa puhua. Miten lie nuo venäläiset. He taitaa olla vielä kehityksessään jotenkin jäljessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aikuiset osaa puhua. Miten lie nuo venäläiset. He taitaa olla vielä kehityksessään jotenkin jäljessä?
Venäläinen on aina venäläinen, puhe ei ole koskaan auttanut eikä hyödytä mitään. Tyhmyydellä on hintansa. He eivät ansaitse sääliä..
Putin on sairas psykopaatti, joka haaveilee paluuta suuren Neuvostoliiton aikoihin, aikaan, joka ei koskaan palaa.
Hän ei ole mieleltään terve, vaan sairas ihmisparka - hän tarvitsee lähinnä hoitoa, mutta tuskin siitä on mitään hyötyä. Parempi kun kuolisi. Ehkä tuo hajoamassa oleva valtio saa pian uuden johdon, joka pyytää anteeksi Putinin tekoja, ja parissa, kolmessa sadassa vuodessa saa hiljalleen anteeksi tekojaan...
Anteeksiantoa tosin ei tipu, ei koskaan.
Toivottavasti jokainen suomessa maleksiva venäläinen ymmärtää häipyä täältä ja nopeasti, he eivät ole tervetulleita maahamme - ikinä.
- Anonyymi
Venäjä on tappajan suurvaltio, mutteivat sitä muka itse käsitä
- lännestä ei saa kuolla ainuttakaan tuon kynsissä ...
Putin: Venäjän puolustusbudjetissa on ”ongelma”
Putin kritisoi Naton kasvanutta budjettia, joka hänen mukaansa perustuu ”olemattomaan Venäjän uhkaan”.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011329870.html - Anonyymi
Hermoilu paljastui Venäjällä: Ilmapuolustus ei kestä Naton iskua
Iranin ydinohjelmaa vastaan suunnatut Israelin ja Yhdysvaltojen ilmaiskut ovat paljastaneet samalla Venäjän ilmapuolustuksen heikkouden. Venäjällä ollaan tilanteesta tyrmistyneitä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a372f36c-0fa9-4382-93fc-f29c275a36e2
JOS VENÄJÄ PYSTYISI SAMAAN TÄMÄ LAITTAISI KAIKKEN KONTALLEEN HIMOISENA PEUKALONSA ALLE ARMOA PYYTELEMÄÄN - Anonyymi
Eiköhän Putinaankin puhe uppoa, kun upottaa sen luuvitosella.
- Anonyymi
Stalin
Hitler
Mussolini
Hussein
Gaddafi
näitä yksin jätettyjä jatkoa luetteloon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait633351Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41144Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3960- 22944
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68810Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60734Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es33717Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45709Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29653Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4647