miehet kertokaa

Anonyymi-ap

Mistä johtuu jos mies ei tule? Ymmärtänette mitä tarkoitan

11

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mies on siis innoissaan ym ym, mutta ei tule kuitenkaan, mikä mättää

• Anonyymi

On kassit tyhjennetty päivän aikana. Tai ei ole kunnollista tuntumaa ja ärsykettä (kondomi) Liian monotonista ja tylsää suorittamista. Ei ole niin herkkä elin johtuen siitä ettei ole esari terskan päällä. Syitä voi olla monia. Kysy siltä äijältä. Avoin kommunikaatio on avain parempaan seksiaalisuuteen.

• Anonyymi

Vihaan sitä kun mies vetää käteensä ennen treffejä. Se näkyy kyllä ettei oikein jaksa kiinnostaa ja ajatukset harhailee jääkaapille ja nukkumaan. Kunnon mies on kireä, vähän hikinen ja silmät kohdistuneet naiseen. Toinen minkä heti näkee, on kun mies on jonkun toisen naisen viestinarussa. Puhelinta räplätään kokoajan ja asento sellanen palvelualtis. Joskus mies voi myös naurahtaa, kun nainen kiristää liekaa olemalla söpön vitsikäs tai lähettämällä kuvan kun mies on kuntosalilla ja muut naiset vaanii. Sitten mies juoksee ovesta ulos sen näköisenä että on kakka housussa ja kauhea kiire😆👍

• Anonyymi

Nuorena humalassa en lauennut ainakaan helpolla, myös kondomi vie tuntoa pois.

• Anonyymi

Humalatila myös turruttaa aistit.

• Anonyymi

Miehet ei ole mekaanisia p*nokoneita, se on joku outo myytti.

Kysele, ja kun saat vastauksia niin älä vedä raivareita, itkulla käännä huomiota itseesi tjms. Vaan hyväksy mitä kuulet, jos mies uskaltaa kertoa sinulle seksuaalisuudestaan (moni ei uskalla reaktioiden pelossa).

• Anonyymi

Nainen on rumapainoinen, tai wanha, taikka sekä että.

• Anonyymi

Silloin tuskin seisoo edes

• Anonyymi

Osa lääkkeistä pilaa seksin! Tunto ja halu katoaa, kuin piuhan katkaisisi!

• Anonyymi

Mielialalääkkeet vie kyvyn nauttia. Stressi ja jännitys myöskin.

• Työstressi vie halut. Ja sitä esiintyy nykyään paljon. Kun yhä pienemmällä suoritetaan enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2958
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      22
      2867
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2673
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      55
      2522
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2438
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      46
      2408
    7. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2128
    8. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2121
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2028
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2022
    Aihe