remppamiestä vaan miestä, jonka kanssa harrastaa seksiä ja olla parisuhteessa! Ikäeroa noin kymmenen vuotta!
Ei etsitä
7
190
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt alkaa kuulostaa hyvältä. 🥹😘🥰
- Anonyymi
Olet jo yli 50 vai..
- Anonyymi
Mä luulin, että se menisi palstatotuuden mukaan toisin päin, kun ei yli 50:set kuulemma harrasta koskaan seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulin, että se menisi palstatotuuden mukaan toisin päin, kun ei yli 50:set kuulemma harrasta koskaan seksiä.
No, ainakin joka viikko, mutta olen jo reilusti yli rajapyykin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei harrastaisi. Kun löytyy sopiva kumppani, niin sellaisen kanssa vain voin harrastaa! Yhden illan jutut eivät koskaan ole olleet minun juttuni. Kokeiltu on ja se oli aivan kauhea kokemus. Minä en voi harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa, vain sellaisen miehen kanssa johon rakastun ja jonka tuoksu sopii nenääni ja ensin täytyy kunnolla tutustua puolin ja toisin! Sellainen on demiseksuaali.
- Anonyymi
Haluan molemmat. Kaivattuni on remppamies
- Anonyymi
Minä en tiedä mitä minun kiinnosta mies tekee työkseen, mutta sen tiedän että hän noin kymmenen vuotta minua nuorempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925