Kuuntelen sitä ja ikävöin niitä hetkiä sun kanssa. Tuletko huomenna?
Hetken tie on kevyt kulkea
23
388
Vastaukset
- Anonyymi
Minne?
- Anonyymi
Ks seuraava vastaus..
- Anonyymi
Ai viihteelle? Terassille?
- Anonyymi
Ei..
- Anonyymi
En tuu
- Anonyymi
Toivottavasti nähdään..
- Anonyymi
Arvaan…SUVISEURAT!!😌
- Anonyymi
Aika lähellä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika lähellä 😅
Srk tapaaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Srk tapaaminen
Ei, ei sillä tavalla, tai ehkä se meidän ensimmäinen tapaaminen teineinä mitä et ole tunnustanut tapahtuneeksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ei sillä tavalla, tai ehkä se meidän ensimmäinen tapaaminen teineinä mitä et ole tunnustanut tapahtuneeksi..
Sä olet aloittajaäijä kyllä sakea tapaus.
- Anonyymi
Mitä hetkiä ikävöit eniten?
- Anonyymi
Tupakilla käymistä ja silmiin tuijottelua. "Valitsemis" hetkiä❤️🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakilla käymistä ja silmiin tuijottelua. "Valitsemis" hetkiä❤️🤍
Tämä ei ollut Apltä, jotenkin tämä kommentti voisi sopia
- Anonyymi
kotijtuidts ja, kaikesta toivoin teille takaisin kaikkea pahaa, työ jahdeista ja, rahasta ja joka jutusta toivon teille takaisin huonoa ja pahaa. päätekijöille ja, yrityksitö, työjutuists ja, estämisistä ja, muusta toivon helvetisti pahaa ja, huonoa.
- Anonyymi
Sinussa ei siis manaajasetä ole ollut mitään vikaa kun nämä ”työjutut” estettiin, eli sait kenkää ilmeisesti ja siitä alkoi nämä rankat/raskaat vuodet? Nostan hattua ylösalaisin kääntämiselle ja arvaa mitä se ei ole täynnä?
- Anonyymi
toivon että ne päähskkaajst ja vainoajat kuolisivat jo pois, ja nämä hakkaajat ja estäjät varkaat ja häiriköiböt ja, kiusaajat kuolisivat jo ja pysyisivät siellä helvetissä sinnehän ne menee teoistaan uskoivat mihin tahansa.
- Anonyymi
Minne sinä iso mies menet päähän hakattavaksi ja miksi sinä menet sinne?
- Anonyymi
niin kauan se jatkuu kun saavat asioita eivätkä korvaa vaan haluavat hausta, elämääsi muille, toivo takaisin huonoa ja pahaa. en ikinä hakua niiden kanssa yhteistyötä edes silloin kun olisi oma vuoro saada. haluan vain sovitut rahat ja teistä eroon myös työjutuista ja, kaikesta. mies kiinnostuu minusta ei mihin voi hyödyntää, mitä voi saada tai kantaa paskaa. Kiinnostus tänne ja meidän elämästä mitä mies ei vaan määrää.
- Anonyymi
Heitä gubbe kolikko, varikset kyllä säntää perään emt
- Anonyymi
itse päättävät miten pitkään jatkavat ja vievät ja tekevät juttujaan, Kauko toivottu heille takaisin pahana, kiusana ja muuna mistä vieneet ja, mitä tehneet. oli ihmissuhteita, rahaa työtä, rakkautta, seksiä vainoa kotia tai mitä vaan. lakipykälät huomioidaan 🙂 raha rahana ja muu muuna. ja ei haluta omalla vuorollaan mitä, jatketaan vaan elämää ja ei teidän haasteissa. ei ole osa minun polkua ikävää jos joku yrittää manifestoida vastuitaan ja muuta pois. niitä pahoja hahmoja joiden avulla tehdään, hävitetään koko ajan pois. kohta ottavat turpaan ja alkavat maksamaan 🙂ja saavat sitä kakkea itse, olinhan syytön kaikkeen.
- Anonyymi
Meinasit kuitenkin palstasetä toimia pykälien mukaan? Pykälät ei muuten tunne mitään persoonallisuuden piirtoa netissä, korkealentoinen ja itseriittoinen ajatus
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810