Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
Sinun ja kaipaamasi törmääminen
80
785
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Monille varmaan kuntorata olisi mieluinen.
- AnonyymiUUSI
Olisihan se hissi aika kuumottavaa. Sit se jäis kuitenkin jumiin.
- AnonyymiUUSI
Jossain metsäpolulla.
- AnonyymiUUSI
Lauantaina jossain ulkona...
- AnonyymiUUSI
Juna-asemalla tai bussipysäkillä.
- AnonyymiUUSI
Ulkona
- AnonyymiUUSI
Sä et ole älykäs ihmiennb
- AnonyymiUUSI
Mä veisin hänet yhteen paikkaan, jonne kävellään. Tämä on hauska sattuma, koska hän itse käynyt samankaltaisessa paikassa aiemmin juuri niinä aikoina. Meillä on niin paljon yhteensattumia, että epäilen jo kohta vakoilevan tekemisiäni, mitä nyt en kuitenkaan voi uskoa.
Kunpa saisin kerrotuksi nämä asiat, tämä häiritsee minua valtavasti. En kuitenkaan halua ahdistella, mutta tämä asioiden synkronisuus on järkyttävää.- AnonyymiUUSI
Sanoisit vain rakas. Kävellään vaikka yhdessä käsikädessä sinne paikkaan.
- AnonyymiUUSI
Minulla on samoin tapahtunut ja kyllä se ahdistelee.Ei kiitos.Kerran ja kaks erehdyin iloisesti tervehtiin ja heti luuli minun ihastuneen.Lopetin sitten kun huomasin kiihtyneen lenkkeilyn aina samaan aikaan putkahtain.Eräs kertoi miehen olen itse piru.Pitkä mies ja tumma..hyvinkin voi olla.
- AnonyymiUUSI
Kesken kävelylenkin olisi ihan kiva kohdata.
- AnonyymiUUSI
Kiva että sulla on tollaisia ajanvietettä
- AnonyymiUUSI
Mikä tahansa paikka sopii yhtä hyvin. Ajatuskin sinusta saa hymyilemään. Olet ihana🍓
- AnonyymiUUSI
En kyllä tiedä, koska en ole kotipihaa pidemmälle päässyt.
KUNNIALLISET NAISET EIVÄT SAA POISTUA KOTOA YKSIN.
Yöllä saa kyllä, kun koska KAIKKI TOISET OVAT NUKKUMASSA TUOLLOIN JOTEN EI OLE VAARAA, ETTÄ KOHTAA HEITÄ JOIDEN KUNNIOITA VOISIN LOUKATA.
TUOSSA ON KYLLÄ VAARA, ETTÄ POLIISI, RAJAVARTIJA TAI VARTIJA JOKA ON SUHTEESSA TULEE KYSELEMÄÄN MINULTA, ETTÄ: MILLÄ ASIALLA OLEN?
HÄN LOUKKAA MINUN KUNNIAA, KOSKA HÄN EI SAA EDES PUHUA MINULLE, KOSKA MINÄ OLEN KUNNIALLINEN NAINEN JA EN KESKUSTELE TOISTEN NAISTEN MIESTEN KANSSA OMISTA HENKILÖKOHTAISISTA ASIOISTA ENNEN, KUIN OLEN KESKUSTELLUT MIEHENI KANSSA.- AnonyymiUUSI
EI MINULLA OLE TARVITTE LAITTAA HAKUA PÄÄLLE, KOSKA HÄN MYÖS AINUT JOKA SAA VIEDÄ MINUT VANKILAAN.
ME OLLAAN SOVITTU, ETTÄ MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ.
HÄNEN TYÖKAVERINSA KYLLÄ ON MEIDÄN MOLEMPIEN KANSSA OLLUT TEKEMISSÄ.
EI HÄNKÄÄN SENTÄÄN TYHMÄ OLE, KOSKA EI ME OLLA HÄNTÄ JÄTTÄMÄSSÄ PULAAN.
HÄN ON SENTÄÄN OLLUT USEITA KERTOJA PAIKALLA, KUN ME OLLAAN TAVATTU KIELLOISTA HUOLIMATTA.
HE OVAT MINUSTA IVALOSSA JA UTSJOELLA POLIISEINA. HE OVAT HEITÄ JOISTA KUKAAN EI TYKKÄÄ JA EI VARSINKAAN TÄMÄN JÄLKEEN, KUN KAIKKI SAAVAT TIETÄÄ, ETTÄ IVALOSSA JA UTSJOELLA ON POLIISEJA JOTKA KUVITTELEVAT OLEVANSA JUMALAAKIN KORKEAMMASSA ASEMASSA ELI HE PÄÄTTÄVÄT KUKA KENENKIN KANSSA SAA OLLA! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
EI MINULLA OLE TARVITTE LAITTAA HAKUA PÄÄLLE, KOSKA HÄN MYÖS AINUT JOKA SAA VIEDÄ MINUT VANKILAAN.
ME OLLAAN SOVITTU, ETTÄ MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ.
HÄNEN TYÖKAVERINSA KYLLÄ ON MEIDÄN MOLEMPIEN KANSSA OLLUT TEKEMISSÄ.
EI HÄNKÄÄN SENTÄÄN TYHMÄ OLE, KOSKA EI ME OLLA HÄNTÄ JÄTTÄMÄSSÄ PULAAN.
HÄN ON SENTÄÄN OLLUT USEITA KERTOJA PAIKALLA, KUN ME OLLAAN TAVATTU KIELLOISTA HUOLIMATTA.
HE OVAT MINUSTA IVALOSSA JA UTSJOELLA POLIISEINA. HE OVAT HEITÄ JOISTA KUKAAN EI TYKKÄÄ JA EI VARSINKAAN TÄMÄN JÄLKEEN, KUN KAIKKI SAAVAT TIETÄÄ, ETTÄ IVALOSSA JA UTSJOELLA ON POLIISEJA JOTKA KUVITTELEVAT OLEVANSA JUMALAAKIN KORKEAMMASSA ASEMASSA ELI HE PÄÄTTÄVÄT KUKA KENENKIN KANSSA SAA OLLA!MIEHENI TYÖKAVERIT IVALOSSA VOISIVAT KATSOA PEILIIN JA KYSYÄ PEILILTÄ, ETTÄ: KUKA LOUKKAA KUNNIOITA JA ONKO MINUN PUOLISO NIIN TÄYDELLINEN, ETTÄ HÄN EI VARMASTI KÄY KENENKÄÄN KUNNIAN PÄÄLLE JA MINUN TYÖKAVERINI SAA LUVAN TYYTYÄ MEIDÄN VAIMOIHIN, KOSKA ME OLLAAN NIIN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HÄN EI OMAA VAIMOA TARVI VAAN HÄN SAA MEIDÄN VAIMOJA VAPAASTI KÄYTTÄÄ JOS PILUA TEKEE MIELI, KOSKA MEKÄÄN VAIMOJA MUUHUN TARVITA.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MIEHENI TYÖKAVERIT IVALOSSA VOISIVAT KATSOA PEILIIN JA KYSYÄ PEILILTÄ, ETTÄ: KUKA LOUKKAA KUNNIOITA JA ONKO MINUN PUOLISO NIIN TÄYDELLINEN, ETTÄ HÄN EI VARMASTI KÄY KENENKÄÄN KUNNIAN PÄÄLLE JA MINUN TYÖKAVERINI SAA LUVAN TYYTYÄ MEIDÄN VAIMOIHIN, KOSKA ME OLLAAN NIIN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HÄN EI OMAA VAIMOA TARVI VAAN HÄN SAA MEIDÄN VAIMOJA VAPAASTI KÄYTTÄÄ JOS PILUA TEKEE MIELI, KOSKA MEKÄÄN VAIMOJA MUUHUN TARVITA.
Eilen keskustelin parhaan YSTÄVÄNI KANSSA JOKA ON ÄITINI SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: MIETI MILLAISTEN ELUKOIDEN JÄLKIÄ SINÄ OLET MINUN ÄITINÄ JOUTUNUT SIIVOAMAAN JA MINÄ SENTÄÄN OMASTA VAPAASTA TAHDOSTA AUTTAMAAN SINUA SIIVOUKSESSA TYÖTTÖMÄNÄ TYÖTTÖMYYS PÄIVÄRAHALLA, KOSKA MINUN PÄÄNI SANOI " EI SAA OTTAA PALKKAA VAIKKA KUKA OLISI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SIIVOUKSESTA KUULUU MAKSAA."
MIEHENI OLI HÄN JOKA ILMOITTI MINULLE TELEPATIAN AVULLA " ET OTA PALKKAA VAAN SANOT JOS JOKU KYSYY, ETTÄ MINÄ KÄVIN SIIVOAMASSA MIEHENI JÄLJET NIIN ÄITINI EI TARVI HÄNEN JÄLKIÄÄN SIIVOOTA."
KYLLÄ SIELLÄ KÄVI NAIS POLIISEJA KATSOMASSA, MUTTA MINÄ EN EHTINYT SANOMAAN EDES PÄIVÄÄ, KOSKA ME OLTIIN KÄVELTY YMPÄRI VANHAA INARIN POLIISILAITOSTA.
KÄVIN VIELÄ VARALTA NAISTEN VESSAAN JA PUKUHUONEEN SIIVOAMASSA, KOSKA EN MINÄ TIENNYT ETTÄ OLITKO KÄYNYT SIELLÄ PAINAMASSA JONKUN POLIISIN VAIMOA.
- AnonyymiUUSI
Jossain tapahtumassa tapaisin hänet kaikista mieluiten.
- AnonyymiUUSI
Kaffila, ehkä puisto. Tykkään myös torista 💚
- AnonyymiUUSI
Kahden sinkun törmääminen kahvilassa on lähes mahdotonta.
- AnonyymiUUSI
Juustokakkua ja rakkautta
- AnonyymiUUSI
Huomenna olisi tuhannen taalan tilaisuus törmätä. Saa nähdä miten käy🌼
- AnonyymiUUSI
Menetkö festivaaleille? Itse en oo menossa 🙁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menetkö festivaaleille? Itse en oo menossa 🙁
Vaikka siellä tungoksessa tuskin ees törmättäis vaikka molemmat siellä oltaski
- AnonyymiUUSI
En osaa sanoa. Se olisi ehkä mahtavinta jos istuisi junassa vastapäätä.
- AnonyymiUUSI
Olisi romanttista jos hän lähtisi seuraamaan mua, ensin vähän taaempaa ja sitten tulisi ihan perään
🤗❤️- AnonyymiUUSI
Joo ei 😬😬😬
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei 😬😬😬
Miksei?🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksei?🤭
En haluaisi miestä, jonka mielestä tuollainen käyttäytyminen on soveliasta/toivottavaa, kenellekään.
- AnonyymiUUSI
Tuo ei kuulosta ollenkaan romanttiselta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi miestä, jonka mielestä tuollainen käyttäytyminen on soveliasta/toivottavaa, kenellekään.
Olen täysin samaa mieltä!
- AnonyymiUUSI
Ruumishuoneella, hän olisi kaunis siivojatar, joka olisi ilta työssä patologian osastolla. Itse olisin kuollut, tai en oikeasti vaan olisin kuolematon, vaikka olisin joutunut käsiteltäväksi kyseiselle osastolle, olisin sillä hetkellä kursittu kasaan melko onnistunein ompelein. Hän pelkäisi kovasti sitä työpistettä, se olisi täynnä lakanoilla peiteltyjä vuoteita ja kylmäkaappeja. Itse olisi vuoteella vihreän lakanan alla, kuin unessa leikkauksen jälkeen. Havahtuisin hänen työntämien siivouskärryjen hentoon kolinaan ja hänen hiuksien tuoksuun joissa olisi ripaus vaniljaa sekä märän hiekan tuoksua. Hänen saapuessa viereisen peitellyn vuoteen viereen, kysyisin häneltä viattomasti, uskoisiko hän täällä olevan kukaan elossa? Hänen saadessa sydänpysähdyksen, ojentaisin toisen käteni hänen vajoavan vartalonsa alitse, nostaisin hänet metalliselle vuoteelle viereeni, suutelisin hänen hiljaa viileneviä huuliansa ja riisuisin hänet. Riisuisin hetken häntä katseltuani myös itseni ja asettuisin hänen viereensä, kiinni häneen kun vereni lämmittäisi vielä. sulkisin silmäni ja unohtaisin hengittää.
- AnonyymiUUSI
Huh huh 😨😃😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh 😨😃😄
No huh huh tosiaan. Olipa siinä kylmää tunnetta. 😨
- AnonyymiUUSI
Täällä on hyvä ja turvallista.
- AnonyymiUUSI
❤️🤗🤭
- AnonyymiUUSI
Ehkä tuolla rannassa. Saisi rauhassa jutustella neutraalilla maaperällä. ****
- AnonyymiUUSI
Niin. Voisi joskus tulistella yhdessä🔥🌭
- AnonyymiUUSI
Ei me koskaan törmätä missään. Kerran melkein.
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät, että melkein, jos ette törmänneet?
- AnonyymiUUSI
Onko se enää satunnainen, jos sen etukäteen kertoo? Ostoskeskus sopisi mulle syksyn jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Kuurakaltion savusaunassa. Downhill swim oulanka, tai ehkä oon turhan ränsistynyt sen jälkeen. Rovaniemi?
- AnonyymiUUSI
En halua kohdata ketään sellaista jonka nimen tiedän! En tiedä missä päin mies josta olen hyvin kiinnostunut yleensä liikkuu, paitsi sen alueen jossa hän lenkkeili sauvojen kanssa. Mutta se että satuttaisiin olemaa siellä samaan aikaan olisi kai ihme.
- AnonyymiUUSI
Onpas sulla silmäpussit! Mitä sulle on tapahtunut!
- AnonyymiUUSI
Jossain ulkoilemassa. Pitäisi vielä olla molempien yksin liikkeellä.
- AnonyymiUUSI
Sairaalassa potilaina molemmat 💔
Sydän särkyneinä - AnonyymiUUSI
Katsoisin ovisilmästä kukas siellä oven takana.
Ups! En kerro kuka😯 - AnonyymiUUSI
kujalla...
- AnonyymiUUSI
Olli on kujalla..
- AnonyymiUUSI
Ei ole mahdollista. Olen liian estoinen. Jos kävisimme vaikka samassa seurakunnassa tai jos samassa kapakassa, mutta en minä tunne kodikseni mitään seurakuntaa (en ole koskaan kokenut niitä kovin vastaanottavaisiksi), ja kapakoihin en halua mennä kun siellä on meteli, paljon juopuneita ihmisiä, enkä pidä alkoholin käytöstä. Hän on nainen ja tykkää kaikista naisten jutuista ja minä mies ja tykkään miesten jutuista. Ei siis ole yhteisiä harrastuksia. Töissä emme näe. Hieman hankalaa.
- AnonyymiUUSI
Hautausmaalla
- AnonyymiUUSI
Pelkään joka päivä eri paikoissa että varmaan nään hänet jossain, mutta onneksi niin ei ikinä käy. En tiedä yhtään mitä teen jos joskus törmätään. En enää koskaan halua nähdä häntä, haluaisin vaan unohtaa koko asian mutta en saa sitä pois mielestä
- AnonyymiUUSI
Kaupassa🤍
- AnonyymiUUSI
On törmättykin.
- AnonyymiUUSI
tykkäisin olla ranskalainen potilas, hän olisi huolehtiva hoitajatar. hän saapuisi joka aamu syöttämään aamupalan, jonka jälkeen ottaisin hänen kätensä omaani ja kertoisin kuinka onnellinen olen saadessani hänet huolehtimaan itsestäni. loppu ei olisi niin surullinen vaan tervehtyisin ja ajaisimme jeepillä omaan pikku keitaaseemme johon rakentaisimme pienen kylän onnellisille ihmisille.
- AnonyymiUUSI
Moottoritiellä
- AnonyymiUUSI
Vois ihan sattumalta ohimennen tulla ovelle.
Sillei niikus tänään. - AnonyymiUUSI
Ei sillä paikalla ole niin väliä. Se on tärkeintä, että on sinkku ja yksin liikkeellä kohdattaessa, silloin voi ajautua juttelemaan.
- AnonyymiUUSI
Ei oo enää kaivattua
Eikä tänäkesänä oo aikomusta etsiä uutta.
Eli ei tuu tapahtumaan enää.
Vaikka joskus haaveilin et tapaan
Naiselta. - AnonyymiUUSI
Ihan sama, vaikka siellä, jos törmää vaan olkapäähäni.
- AnonyymiUUSI
Kaipaus on nyt lopetettu ja live-elämä alkaa. Viehättäviä ystäviä on ja ne ei ole kaipauksia. /Mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Minä ainakin aina olen kaivannut häntä live-elämässä. Onko kaipaaminen sinulle sitten vain jotain palstateatteria?
- AnonyymiUUSI
😄😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin aina olen kaivannut häntä live-elämässä. Onko kaipaaminen sinulle sitten vain jotain palstateatteria?
Tunteet varmaan säilyy, en vaan tahdo jaksaa kaipailua. En tiedä hänen tunteitaan ja ajattelu sekoitaa ajatukset niin, että luulen hänen vihaavan minua. Harmiksi asumme aivan lähekkäin.
- AnonyymiUUSI
Ystävän viehättävyydestäkö sun mielestä oli kyse?
- AnonyymiUUSI
Olitko sitten vuosia unessa ennen vuotta 23?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet varmaan säilyy, en vaan tahdo jaksaa kaipailua. En tiedä hänen tunteitaan ja ajattelu sekoitaa ajatukset niin, että luulen hänen vihaavan minua. Harmiksi asumme aivan lähekkäin.
Jos ei ole sinulle livesti tunnustanut pitävänsä voin vakuuttaa että VIHAA.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ystävän viehättävyydestäkö sun mielestä oli kyse?
Ei ole mitään sellaista, tulen yksin aivan hyvin toimeen ja katselen ympärilleni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😄😄
😄👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olitko sitten vuosia unessa ennen vuotta 23?
Tämä on totta, en tunnistanut- tuntenut ketään. Olen pahoillani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole sinulle livesti tunnustanut pitävänsä voin vakuuttaa että VIHAA.
Tämä on hyvä juttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla juuri tämä sama. Piinaavaa vaan kaivata kun tilanne ei muuten edisty ja asuu myös lähellä😔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään sellaista, tulen yksin aivan hyvin toimeen ja katselen ympärilleni.
Niin tarkoitin, että sen toisen kannalta ystävän viehättävyydestäkö oli kyse? Olisiko hänen/vastapuolen kokemus ollut tilanteesta eri, jos ystävä olisi ollut vähemmän viehättävä? Just thinking.
- AnonyymiUUSI
En niin missään enään ikinä minulle on jo tullut selväksi ettei hän muutu ja muuutenkin jo oma elämä minulla
- AnonyymiUUSI
Sairasta vaatia muuttumaan.
- AnonyymiUUSI
Ei voi odottaa, että joku muuttuu. Kun rakastuu, sitä rakastuu ihmiseen sellaisena kuin hän on.
- AnonyymiUUSI
Hankala juttu, kun ei tiedä miten reagoi näkemiseen. Jos vaikka alkaa yllättäen itkettää, niin on vähän ikävämpi asia, jos se tapahtuu kovin julkisella paikalla.
- AnonyymiUUSI
Ei paikalla ole merkitystä, kunhan se törmääminen on luontevaa eikä kiusallista.
- AnonyymiUUSI
Vois ihan vaan oikeasti törmätä, lyödä päät yhteen ja mä kaatuisin sun syliin 🤭🤗❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3651499- 741463
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3541361Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461147- 33992
Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht35987Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆245968vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163898Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20867Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40865