Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Anonyymi-ap

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?

80

785

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Monille varmaan kuntorata olisi mieluinen.

• Anonyymi
      UUSI

Olisihan se hissi aika kuumottavaa. Sit se jäis kuitenkin jumiin.

• Anonyymi
      UUSI

Jossain metsäpolulla.

• Anonyymi
      UUSI

Lauantaina jossain ulkona...

• Anonyymi
      UUSI

Juna-asemalla tai bussipysäkillä.

• Anonyymi
      UUSI

Ulkona

• Anonyymi
        UUSI

Sä et ole älykäs ihmiennb

• Anonyymi
      UUSI

Mä veisin hänet yhteen paikkaan, jonne kävellään. Tämä on hauska sattuma, koska hän itse käynyt samankaltaisessa paikassa aiemmin juuri niinä aikoina. Meillä on niin paljon yhteensattumia, että epäilen jo kohta vakoilevan tekemisiäni, mitä nyt en kuitenkaan voi uskoa.
      Kunpa saisin kerrotuksi nämä asiat, tämä häiritsee minua valtavasti. En kuitenkaan halua ahdistella, mutta tämä asioiden synkronisuus on järkyttävää.

• Anonyymi
        UUSI

Sanoisit vain rakas. Kävellään vaikka yhdessä käsikädessä sinne paikkaan.

• Anonyymi
        UUSI

Minulla on samoin tapahtunut ja kyllä se ahdistelee.Ei kiitos.Kerran ja kaks erehdyin iloisesti tervehtiin ja heti luuli minun ihastuneen.Lopetin sitten kun huomasin kiihtyneen lenkkeilyn aina samaan aikaan putkahtain.Eräs kertoi miehen olen itse piru.Pitkä mies ja tumma..hyvinkin voi olla.

• Anonyymi
      UUSI

Kesken kävelylenkin olisi ihan kiva kohdata.

• Anonyymi
        UUSI

Kiva että sulla on tollaisia ajanvietettä

• Anonyymi
      UUSI

Mikä tahansa paikka sopii yhtä hyvin. Ajatuskin sinusta saa hymyilemään. Olet ihana🍓

• Anonyymi
      UUSI

En kyllä tiedä, koska en ole kotipihaa pidemmälle päässyt.
      KUNNIALLISET NAISET EIVÄT SAA POISTUA KOTOA YKSIN.
      Yöllä saa kyllä, kun koska KAIKKI TOISET OVAT NUKKUMASSA TUOLLOIN JOTEN EI OLE VAARAA, ETTÄ KOHTAA HEITÄ JOIDEN KUNNIOITA VOISIN LOUKATA.
      TUOSSA ON KYLLÄ VAARA, ETTÄ POLIISI, RAJAVARTIJA TAI VARTIJA JOKA ON SUHTEESSA TULEE KYSELEMÄÄN MINULTA, ETTÄ: MILLÄ ASIALLA OLEN?
      HÄN LOUKKAA MINUN KUNNIAA, KOSKA HÄN EI SAA EDES PUHUA MINULLE, KOSKA MINÄ OLEN KUNNIALLINEN NAINEN JA EN KESKUSTELE TOISTEN NAISTEN MIESTEN KANSSA OMISTA HENKILÖKOHTAISISTA ASIOISTA ENNEN, KUIN OLEN KESKUSTELLUT MIEHENI KANSSA.

• Anonyymi
        UUSI

EI MINULLA OLE TARVITTE LAITTAA HAKUA PÄÄLLE, KOSKA HÄN MYÖS AINUT JOKA SAA VIEDÄ MINUT VANKILAAN.
        ME OLLAAN SOVITTU, ETTÄ MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ.
        HÄNEN TYÖKAVERINSA KYLLÄ ON MEIDÄN MOLEMPIEN KANSSA OLLUT TEKEMISSÄ.
        EI HÄNKÄÄN SENTÄÄN TYHMÄ OLE, KOSKA EI ME OLLA HÄNTÄ JÄTTÄMÄSSÄ PULAAN.
        HÄN ON SENTÄÄN OLLUT USEITA KERTOJA PAIKALLA, KUN ME OLLAAN TAVATTU KIELLOISTA HUOLIMATTA.
        HE OVAT MINUSTA IVALOSSA JA UTSJOELLA POLIISEINA. HE OVAT HEITÄ JOISTA KUKAAN EI TYKKÄÄ JA EI VARSINKAAN TÄMÄN JÄLKEEN, KUN KAIKKI SAAVAT TIETÄÄ, ETTÄ IVALOSSA JA UTSJOELLA ON POLIISEJA JOTKA KUVITTELEVAT OLEVANSA JUMALAAKIN KORKEAMMASSA ASEMASSA ELI HE PÄÄTTÄVÄT KUKA KENENKIN KANSSA SAA OLLA!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

EI MINULLA OLE TARVITTE LAITTAA HAKUA PÄÄLLE, KOSKA HÄN MYÖS AINUT JOKA SAA VIEDÄ MINUT VANKILAAN.
        ME OLLAAN SOVITTU, ETTÄ MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ.
        HÄNEN TYÖKAVERINSA KYLLÄ ON MEIDÄN MOLEMPIEN KANSSA OLLUT TEKEMISSÄ.
        EI HÄNKÄÄN SENTÄÄN TYHMÄ OLE, KOSKA EI ME OLLA HÄNTÄ JÄTTÄMÄSSÄ PULAAN.
        HÄN ON SENTÄÄN OLLUT USEITA KERTOJA PAIKALLA, KUN ME OLLAAN TAVATTU KIELLOISTA HUOLIMATTA.
        HE OVAT MINUSTA IVALOSSA JA UTSJOELLA POLIISEINA. HE OVAT HEITÄ JOISTA KUKAAN EI TYKKÄÄ JA EI VARSINKAAN TÄMÄN JÄLKEEN, KUN KAIKKI SAAVAT TIETÄÄ, ETTÄ IVALOSSA JA UTSJOELLA ON POLIISEJA JOTKA KUVITTELEVAT OLEVANSA JUMALAAKIN KORKEAMMASSA ASEMASSA ELI HE PÄÄTTÄVÄT KUKA KENENKIN KANSSA SAA OLLA!

MIEHENI TYÖKAVERIT IVALOSSA VOISIVAT KATSOA PEILIIN JA KYSYÄ PEILILTÄ, ETTÄ: KUKA LOUKKAA KUNNIOITA JA ONKO MINUN PUOLISO NIIN TÄYDELLINEN, ETTÄ HÄN EI VARMASTI KÄY KENENKÄÄN KUNNIAN PÄÄLLE JA MINUN TYÖKAVERINI SAA LUVAN TYYTYÄ MEIDÄN VAIMOIHIN, KOSKA ME OLLAAN NIIN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HÄN EI OMAA VAIMOA TARVI VAAN HÄN SAA MEIDÄN VAIMOJA VAPAASTI KÄYTTÄÄ JOS PILUA TEKEE MIELI, KOSKA MEKÄÄN VAIMOJA MUUHUN TARVITA.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MIEHENI TYÖKAVERIT IVALOSSA VOISIVAT KATSOA PEILIIN JA KYSYÄ PEILILTÄ, ETTÄ: KUKA LOUKKAA KUNNIOITA JA ONKO MINUN PUOLISO NIIN TÄYDELLINEN, ETTÄ HÄN EI VARMASTI KÄY KENENKÄÄN KUNNIAN PÄÄLLE JA MINUN TYÖKAVERINI SAA LUVAN TYYTYÄ MEIDÄN VAIMOIHIN, KOSKA ME OLLAAN NIIN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HÄN EI OMAA VAIMOA TARVI VAAN HÄN SAA MEIDÄN VAIMOJA VAPAASTI KÄYTTÄÄ JOS PILUA TEKEE MIELI, KOSKA MEKÄÄN VAIMOJA MUUHUN TARVITA.

Eilen keskustelin parhaan YSTÄVÄNI KANSSA JOKA ON ÄITINI SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: MIETI MILLAISTEN ELUKOIDEN JÄLKIÄ SINÄ OLET MINUN ÄITINÄ JOUTUNUT SIIVOAMAAN JA MINÄ SENTÄÄN OMASTA VAPAASTA TAHDOSTA AUTTAMAAN SINUA SIIVOUKSESSA TYÖTTÖMÄNÄ TYÖTTÖMYYS PÄIVÄRAHALLA, KOSKA MINUN PÄÄNI SANOI " EI SAA OTTAA PALKKAA VAIKKA KUKA OLISI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SIIVOUKSESTA KUULUU MAKSAA."
        MIEHENI OLI HÄN JOKA ILMOITTI MINULLE TELEPATIAN AVULLA " ET OTA PALKKAA VAAN SANOT JOS JOKU KYSYY, ETTÄ MINÄ KÄVIN SIIVOAMASSA MIEHENI JÄLJET NIIN ÄITINI EI TARVI HÄNEN JÄLKIÄÄN SIIVOOTA."
        KYLLÄ SIELLÄ KÄVI NAIS POLIISEJA KATSOMASSA, MUTTA MINÄ EN EHTINYT SANOMAAN EDES PÄIVÄÄ, KOSKA ME OLTIIN KÄVELTY YMPÄRI VANHAA INARIN POLIISILAITOSTA.
        KÄVIN VIELÄ VARALTA NAISTEN VESSAAN JA PUKUHUONEEN SIIVOAMASSA, KOSKA EN MINÄ TIENNYT ETTÄ OLITKO KÄYNYT SIELLÄ PAINAMASSA JONKUN POLIISIN VAIMOA.

• Anonyymi
      UUSI

Jossain tapahtumassa tapaisin hänet kaikista mieluiten.

• Anonyymi
      UUSI

Kaffila, ehkä puisto. Tykkään myös torista 💚

• Anonyymi
        UUSI

Kahden sinkun törmääminen kahvilassa on lähes mahdotonta.

• Anonyymi
        UUSI

Juustokakkua ja rakkautta

• Anonyymi
      UUSI

Huomenna olisi tuhannen taalan tilaisuus törmätä. Saa nähdä miten käy🌼

• Anonyymi
        UUSI

Menetkö festivaaleille? Itse en oo menossa 🙁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menetkö festivaaleille? Itse en oo menossa 🙁

Vaikka siellä tungoksessa tuskin ees törmättäis vaikka molemmat siellä oltaski

• Anonyymi
      UUSI

En osaa sanoa. Se olisi ehkä mahtavinta jos istuisi junassa vastapäätä.

• Anonyymi
      UUSI

Olisi romanttista jos hän lähtisi seuraamaan mua, ensin vähän taaempaa ja sitten tulisi ihan perään
      🤗❤️

• Anonyymi
        UUSI

Joo ei 😬😬😬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei 😬😬😬

Miksei?🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei?🤭

En haluaisi miestä, jonka mielestä tuollainen käyttäytyminen on soveliasta/toivottavaa, kenellekään.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo ei kuulosta ollenkaan romanttiselta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En haluaisi miestä, jonka mielestä tuollainen käyttäytyminen on soveliasta/toivottavaa, kenellekään.

Olen täysin samaa mieltä!

• Anonyymi
      UUSI

Ruumishuoneella, hän olisi kaunis siivojatar, joka olisi ilta työssä patologian osastolla. Itse olisin kuollut, tai en oikeasti vaan olisin kuolematon, vaikka olisin joutunut käsiteltäväksi kyseiselle osastolle, olisin sillä hetkellä kursittu kasaan melko onnistunein ompelein. Hän pelkäisi kovasti sitä työpistettä, se olisi täynnä lakanoilla peiteltyjä vuoteita ja kylmäkaappeja. Itse olisi vuoteella vihreän lakanan alla, kuin unessa leikkauksen jälkeen. Havahtuisin hänen työntämien siivouskärryjen hentoon kolinaan ja hänen hiuksien tuoksuun joissa olisi ripaus vaniljaa sekä märän hiekan tuoksua. Hänen saapuessa viereisen peitellyn vuoteen viereen, kysyisin häneltä viattomasti, uskoisiko hän täällä olevan kukaan elossa? Hänen saadessa sydänpysähdyksen, ojentaisin toisen käteni hänen vajoavan vartalonsa alitse, nostaisin hänet metalliselle vuoteelle viereeni, suutelisin hänen hiljaa viileneviä huuliansa ja riisuisin hänet. Riisuisin hetken häntä katseltuani myös itseni ja asettuisin hänen viereensä, kiinni häneen kun vereni lämmittäisi vielä. sulkisin silmäni ja unohtaisin hengittää.

• Anonyymi
        UUSI

Huh huh 😨😃😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huh huh 😨😃😄

No huh huh tosiaan. Olipa siinä kylmää tunnetta. 😨

• Anonyymi
      UUSI

Täällä on hyvä ja turvallista.

• Anonyymi
        UUSI

❤️🤗🤭

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä tuolla rannassa. Saisi rauhassa jutustella neutraalilla maaperällä. ****

• Anonyymi
        UUSI

Niin. Voisi joskus tulistella yhdessä🔥🌭

• Anonyymi
      UUSI

Ei me koskaan törmätä missään. Kerran melkein.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä tiedät, että melkein, jos ette törmänneet?

• Anonyymi
      UUSI

Onko se enää satunnainen, jos sen etukäteen kertoo? Ostoskeskus sopisi mulle syksyn jälkeen.

• Anonyymi
      UUSI

Kuurakaltion savusaunassa. Downhill swim oulanka, tai ehkä oon turhan ränsistynyt sen jälkeen. Rovaniemi?

• Anonyymi
      UUSI

En halua kohdata ketään sellaista jonka nimen tiedän! En tiedä missä päin mies josta olen hyvin kiinnostunut yleensä liikkuu, paitsi sen alueen jossa hän lenkkeili sauvojen kanssa. Mutta se että satuttaisiin olemaa siellä samaan aikaan olisi kai ihme.

• Anonyymi
      UUSI

Onpas sulla silmäpussit! Mitä sulle on tapahtunut!

• Anonyymi
      UUSI

Jossain ulkoilemassa. Pitäisi vielä olla molempien yksin liikkeellä.

• Anonyymi
      UUSI

Sairaalassa potilaina molemmat 💔
      Sydän särkyneinä

• Anonyymi
      UUSI

Katsoisin ovisilmästä kukas siellä oven takana.
      Ups! En kerro kuka😯

• Anonyymi
      UUSI

kujalla...

• Anonyymi
      UUSI

Olli on kujalla..

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole mahdollista. Olen liian estoinen. Jos kävisimme vaikka samassa seurakunnassa tai jos samassa kapakassa, mutta en minä tunne kodikseni mitään seurakuntaa (en ole koskaan kokenut niitä kovin vastaanottavaisiksi), ja kapakoihin en halua mennä kun siellä on meteli, paljon juopuneita ihmisiä, enkä pidä alkoholin käytöstä. Hän on nainen ja tykkää kaikista naisten jutuista ja minä mies ja tykkään miesten jutuista. Ei siis ole yhteisiä harrastuksia. Töissä emme näe. Hieman hankalaa.

• Anonyymi
      UUSI

Hautausmaalla

• Anonyymi
      UUSI

Pelkään joka päivä eri paikoissa että varmaan nään hänet jossain, mutta onneksi niin ei ikinä käy. En tiedä yhtään mitä teen jos joskus törmätään. En enää koskaan halua nähdä häntä, haluaisin vaan unohtaa koko asian mutta en saa sitä pois mielestä

• Anonyymi
      UUSI

Kaupassa🤍

• Anonyymi
        UUSI

On törmättykin.

• Anonyymi
      UUSI

tykkäisin olla ranskalainen potilas, hän olisi huolehtiva hoitajatar. hän saapuisi joka aamu syöttämään aamupalan, jonka jälkeen ottaisin hänen kätensä omaani ja kertoisin kuinka onnellinen olen saadessani hänet huolehtimaan itsestäni. loppu ei olisi niin surullinen vaan tervehtyisin ja ajaisimme jeepillä omaan pikku keitaaseemme johon rakentaisimme pienen kylän onnellisille ihmisille.

• Anonyymi
      UUSI

Moottoritiellä

• Anonyymi
      UUSI

Vois ihan sattumalta ohimennen tulla ovelle.
      Sillei niikus tänään.

• Anonyymi
      UUSI

Ei sillä paikalla ole niin väliä. Se on tärkeintä, että on sinkku ja yksin liikkeellä kohdattaessa, silloin voi ajautua juttelemaan.

• Anonyymi
      UUSI

Ei oo enää kaivattua
      Eikä tänäkesänä oo aikomusta etsiä uutta.
      Eli ei tuu tapahtumaan enää.
      Vaikka joskus haaveilin et tapaan
      Naiselta.

• Anonyymi
      UUSI

Ihan sama, vaikka siellä, jos törmää vaan olkapäähäni.

• Anonyymi
      UUSI

Kaipaus on nyt lopetettu ja live-elämä alkaa. Viehättäviä ystäviä on ja ne ei ole kaipauksia. /Mieheltä.

• Anonyymi
        UUSI

Minä ainakin aina olen kaivannut häntä live-elämässä. Onko kaipaaminen sinulle sitten vain jotain palstateatteria?

• Anonyymi
        UUSI

😄😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin aina olen kaivannut häntä live-elämässä. Onko kaipaaminen sinulle sitten vain jotain palstateatteria?

Tunteet varmaan säilyy, en vaan tahdo jaksaa kaipailua. En tiedä hänen tunteitaan ja ajattelu sekoitaa ajatukset niin, että luulen hänen vihaavan minua. Harmiksi asumme aivan lähekkäin.

• Anonyymi
        UUSI

Ystävän viehättävyydestäkö sun mielestä oli kyse?

• Anonyymi
        UUSI

Olitko sitten vuosia unessa ennen vuotta 23?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteet varmaan säilyy, en vaan tahdo jaksaa kaipailua. En tiedä hänen tunteitaan ja ajattelu sekoitaa ajatukset niin, että luulen hänen vihaavan minua. Harmiksi asumme aivan lähekkäin.

Jos ei ole sinulle livesti tunnustanut pitävänsä voin vakuuttaa että VIHAA.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ystävän viehättävyydestäkö sun mielestä oli kyse?

Ei ole mitään sellaista, tulen yksin aivan hyvin toimeen ja katselen ympärilleni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😄😄

😄👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko sitten vuosia unessa ennen vuotta 23?

Tämä on totta, en tunnistanut- tuntenut ketään. Olen pahoillani.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole sinulle livesti tunnustanut pitävänsä voin vakuuttaa että VIHAA.

Tämä on hyvä juttu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla juuri tämä sama. Piinaavaa vaan kaivata kun tilanne ei muuten edisty ja asuu myös lähellä😔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään sellaista, tulen yksin aivan hyvin toimeen ja katselen ympärilleni.

Niin tarkoitin, että sen toisen kannalta ystävän viehättävyydestäkö oli kyse? Olisiko hänen/vastapuolen kokemus ollut tilanteesta eri, jos ystävä olisi ollut vähemmän viehättävä? Just thinking.

• Anonyymi
      UUSI

En niin missään enään ikinä minulle on jo tullut selväksi ettei hän muutu ja muuutenkin jo oma elämä minulla

• Anonyymi
        UUSI

Sairasta vaatia muuttumaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ei voi odottaa, että joku muuttuu. Kun rakastuu, sitä rakastuu ihmiseen sellaisena kuin hän on.

• Anonyymi
      UUSI

Hankala juttu, kun ei tiedä miten reagoi näkemiseen. Jos vaikka alkaa yllättäen itkettää, niin on vähän ikävämpi asia, jos se tapahtuu kovin julkisella paikalla.

• Anonyymi
      UUSI

Ei paikalla ole merkitystä, kunhan se törmääminen on luontevaa eikä kiusallista.

• Anonyymi
      UUSI

Vois ihan vaan oikeasti törmätä, lyödä päät yhteen ja mä kaatuisin sun syliin 🤭🤗❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      1499
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1463
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      354
      1361
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1147
    5. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      33
      992
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      35
      987
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      245
      968
    8. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      898
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      867
    10. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      865
    Aihe