Moni ei ymmärrä sitä, että tarkoitukseni on luoda parempi, empaattisempi ,kiltimpi maailma

Maailma vain herkille ja tunteikkaille, ja sen maailman luomiseksi joudun kapinoimaan,taistelemaan ja tekemään itsestäni hirviön. Hirviön joka puolustaa niitä jotka ei pysty sitä itse tekemään, hirviön joka manipuloi ne puolelleen jotka kokee varjelunsa arvoiseksi, kauniiksi, herkiksi ja rikoituksi.

Tämä edellyttää sitä että julmat ja sairaat, sadistiset ja muut katkerat yhteiskunnan orjat ja lampaat, eivät yritä viedä naisiani, eivät yritä syrjäyttää minua vallasta, tylsät ja rumat miehet, jotka luulevat itsestään liikoja, kompensoivat uralla, yrittävät selvitä maailmassa jota ei luotu heille. He yrittävät nöyryyttää ja alistaa minua, viemällä naiseni, vedoten mielenterveys ongelmiini, useampi ihminen systemaattisesti sadistisesti ajaa minua tilanteeseen, jossa ainoa vaihtoehto on kapinoida sairasta ja kuvottavaa maailmaa kohtaan.

15

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinähän yrität jos et muuta ajankulua keksi turha kuvitella onnistuvas ennen kun saa lain luvalla lahdata joka ainoan narsistin pienimmänkin riskin välttämiseksi

• Anonyymi

Narsisti se maailman pahin ongelma on

• Anonyymi kirjoitti:

Narsisti se maailman pahin ongelma on

Internet mielipide. Psykopaatit on ainoita, jotka kykenee täysin satuttamaan muita ilman omatunnon tuskia, kannattaa ottaa asioista selvää.

• Anonyymi
        NarsistienKuningas kirjoitti:

Internet mielipide. Psykopaatit on ainoita, jotka kykenee täysin satuttamaan muita ilman omatunnon tuskia, kannattaa ottaa asioista selvää.

Psykopaatillakin on omatunto se ei vaan välitä siitä narsistilla ei edes moista ole

• Anonyymi kirjoitti:

Psykopaatillakin on omatunto se ei vaan välitä siitä narsistilla ei edes moista ole

Se on just toiste päin.

Mulla on omatunto, mut en vain välitä, en sen jälkeen miten pahoja ihmiset olivat.

• Anonyymi

Mieheltä joka osaa pitää naisestaan/naisistaan huolta ei pysty kukaan viedä naista ja sellaisen naisen jonka joku pystyy viedä ni eikö se ole vain hyvä että moisesta pääsi eroon

• Tämä oli systemaattinen ja huolitettu iskua minua kohtaan, harkittu ja psykopaattisen toiminnan viimeinen lopullinen häpäisy.

• Anonyymi

Tämä oli systemaattinen ja huolitettu iskua minua kohtaan, harkittu ja psykopaattisen toiminnan viimeinen lopullinen häpäisy.

Aloikko poistattamaan viestejä miks et samaan syssyyn poistata koko ketjua

• Anonyymi

Ja ihan uteliaisuudesta ketä sä kuvittelet esittäväsi mä toki tunnen narsistit kun omat taskuni ellen jopa paremmin ja sun esitys suoritus jää pahasti vajaaksi tarvi lyödä kun kämmenet yhteen sun pään takana ni sulla on paskat housussa narsistin saat pelkäämään kun yrität tämän tappaa paljainkäsin olisin jopa onnistunu ilman kaverini väliintuloa aikoinaan se että ei nosta syytettä taponyrityksestä ni siihen tarvii kai si jo taas olla jotenkin yliluonnollinen tosin uhkasipa kyseinen narsku itsekin mua leipäveittellä et ei sinänsä kaipa niiltä osin ollaan tasoissa ei uskaltanu kuitee vetää kurkkua auki vaikka sanoin et siittä kun annat men ni mun ei tartti ihan niin kauan kitua

• Mä en pelkää mitään, mulla ei oo mitään itsesuojelu viestiä, oon pommi, joka todellakin vie tän maailman paremman paikkaan. Miksi pelkäisin jotain säälittävää egoistista väkivaltafantasioista unelmoivaa miestä, kun olen jo kävellyt läpi helvetin.

• Anonyymi

Mä en pelkää mitään, mulla ei oo mitään itsesuojelu viestiä, oon pommi, joka todellakin vie tän maailman paremman paikkaan. Miksi pelkäisin jotain säälittävää egoistista väkivaltafantasioista unelmoivaa miestä, kun olen jo kävellyt läpi helvetin.

No kerroppa tarkemmin minkä helvetin olet kävelly läpi

• Anonyymi

Nii ja niiltä osin mä lopetin suomalaisista naisista haaveilun jo kauan si ei o luonnetta minkä sais täsmäämään omani kanssa vaikka hankalimmat olen onnistunukkin löytään latino naiset on niil saattas riittää luonnetta jopa lyödä nyrkillä kun saa suuttumaan ja jos olette ulkonäköä useimmilla kattellu ni eipä muiden tarvi ulkonäöllä yrittää edes kilpailla

• Anonyymi

nyt on taas saatu yksi vaalea leijaileva hahmo, ei enkeli kiinni, metsästetty vuosia, vie aina hyvää ja aiheuttaa ikävyyksiä, toimitettu valoon ja siellä pidetään.

• häiriintyneen oloinen kommentti, kenties psykopaatin kynän jälkeä joka pyrkii aiheuttaan muissa pelkoa ja ahdistusta?

• Anonyymi

Kiitos että olet olemassa. Sinulla on tarkoitus. Me opimme tästä just sen,mitä opettamaan meille tulit. Siis,ei ikinä kaltoinkohelua,ei ikinä itsekesleistä narsistia. Kiitos! Olet rakas. 🤗🤷‍♀️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      183
      6622
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      151
      1841
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1330
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1059
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      991
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      849
    Aihe