Miten pahasti olet loukannut

Anonyymi-ap

”Kaivattuasi” asteikolla 1-10? Pystytkö olemaan täysin rehellinen, epäilen.

79

1203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Loukkaan usein, koska mä voin!

M-N

• Anonyymi

Miksi sinulla muka on oikeus loukata!

• Anonyymi

IQ below 10. 👆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

IQ below 10. 👆

Täähän se syy yleensä on siihen kun on mukamas oikeus käyttäytyä kuin henkisesti lapsi. 🤣

• Anonyymi

En enää välitä. Ihan sama. Ei hänkään välitä. Katselisi vaan vierestä vaikka minua pahoinpideltäisiin.

• Anonyymi

En minä tietääkseni ole häntä sen ihmeemmin loukannut. Ei hän ole koskaan antanut mitään indikaatiota siihen suuntaan, että olisin. Enemmän hän on minua tekemisillään satuttanut, mutta ne olen kyllä antanut jo anteeksi.

• Anonyymi

Oon puhunut pahaa ja pilkannut.

• Anonyymi

Hän stalkkasi, vuosi tietoja nettiin, rakastutti itseensä, feikkasi persoonansa, haukkui maanrakoon, tuhosi terveyttä jne, eli puntit aika tasan. 🤷🏻‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän stalkkasi, vuosi tietoja nettiin, rakastutti itseensä, feikkasi persoonansa, haukkui maanrakoon, tuhosi terveyttä jne, eli puntit aika tasan. 🤷🏻‍♀️

Sun tietoja on vuotanut ihan jotkut toiset….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä

Kaivatun lukuisat sivupersoonat joista ei tarvitse kantaa vastuuta

• Anonyymi

Siksi mitään ei voi enää tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä

Palstasetä, gubbe, ätmi ja tavalliset mt porukka täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelet esim tämän palstasedän jokelluksen perusteella, että mitään tietoja on vuodettu? Tai siis, että se mitä sinulle tai jollekin on selostettu olevan tietoa? No onhan esim perätönkin tieto tietoa. Se selittäisi tämän intensiteetin tätä skeidaa kohtaan

• Anonyymi

En ymmärrä

• Anonyymi

Ei ole kaivattua

• Anonyymi

Jos olen sitä tehnyt, niin tietämättä, vahingossa.

• Anonyymi

En mitenkään, koska en ole vielä ollut tekemisissä kaipaamani ihmisen kanssa, enkä tiedä hänen nimeäänkään!

• Anonyymi

En ole loukannut häntä ikinä. En kaipaisi ihmistä, joka antaisi mulle painavan syyn loukata itseään.

• Anonyymi

Sellaisen minä koin todella ahdistavaksi, kun tietty henkilö toistuvasti tiesi missä liikuin ja tuli minua vastaan hyvin usein! Se luo pelkotilan ja ovesta ulos lähteminen on ollut sen jälkeen vaikeaa.

• Anonyymi

Olen hel.etin typerä ihminen!

• Anonyymi

Luultavasti, jos olet mies 😉
        Toivoisi eräälle samaa oivallusta, mutta tuskin.

• Anonyymi

Toivottavasti pahasti että tajuaa pysyä kaukana. J mies meinaa.

• Anonyymi

🧡🐈🐈🐈J, S,H,M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🧡🐈🐈🐈J, S,H,M

Tämä on mystinen. Onko sinulla nykyään kolme kissaa? Joskus oli kaksi, mutta siitä on jo tosi pitkä aika.

• Anonyymi

Eikö sinulla ollut neljä kissaa ja tuossa näkyy viideskin emojilla. Että sellai.
        Sivusta

• Anonyymi

Ei kai toisen loukkaantumisen tunteita voi asteikolla mitata,? Omansa ehkä.

• Anonyymi

Lue uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue uudestaan.

Kyllä minä ymmärsin lukemani. Mutta en voi tietää kuinka vahvasti toinen kokee loukkaukseni. Voisin sanoa vaikka 7 ja toinen onkin sitä mieltä, että kympin verran olen loukannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä ymmärsin lukemani. Mutta en voi tietää kuinka vahvasti toinen kokee loukkaukseni. Voisin sanoa vaikka 7 ja toinen onkin sitä mieltä, että kympin verran olen loukannut.

Ajattelin, että tässä nyt kysytäänkin loukkaa Jan omaa mielipidettä, kun toisen kokemusta ei voi tietää. Siksi myös tuo, "osaatko olla rehellinen"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin, että tässä nyt kysytäänkin loukkaa Jan omaa mielipidettä, kun toisen kokemusta ei voi tietää. Siksi myös tuo, "osaatko olla rehellinen"

Vaikka olisin kuinka rehellinen,en voi toisen puolesta vastata. Omasta puolestani vastaan, että enemmän kuin kukaan muu jo lyhyessä ajassa. Ei sellainen loukkaa, mistä ei tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olisin kuinka rehellinen,en voi toisen puolesta vastata. Omasta puolestani vastaan, että enemmän kuin kukaan muu jo lyhyessä ajassa. Ei sellainen loukkaa, mistä ei tykkää.

Eli kaivattusi on loukannut sinua? Ja tarkoititko, että sellainen ihminen, kenestä et tykkää, ei voi loukata sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kaivattusi on loukannut sinua? Ja tarkoititko, että sellainen ihminen, kenestä et tykkää, ei voi loukata sinua?

Jos on paljon tunteita toista kohtaan, se toinen pystyy helposti satuttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja en voisi vähemmän välittää jonkun randomin loukkauksista. Kyllä niitä on saanut kuulla, ei tunnu missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta ja jotkut tekee sitä ihan huvikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja en voisi vähemmän välittää jonkun randomin loukkauksista. Kyllä niitä on saanut kuulla, ei tunnu missään.

Sama!

• Anonyymi

Nolla.

• Anonyymi

Vahva 8

• Anonyymi

Miten päädyit tuohon? Mitä teit?

• Anonyymi

🙂🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten päädyit tuohon? Mitä teit?

Onko V8 moottori ?
        Kiusattu vahvasti asteikolla 8 ?
        Kuvainnollinen, vahva 🎱 ?

• Anonyymi

En tiedä. Ehkä en ollenkaan, tai sitten aika tavalla, hyvä 9-.

• Anonyymi

Miten voi olla että, et ollenkaan tai 9-? Kyse siitä, että mitä hän tietää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi olla että, et ollenkaan tai 9-? Kyse siitä, että mitä hän tietää?

En tiedä onko millään tekemälläni tai tekemättä jättämälläni mitään merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hänellä on ollut tunteita, niin aivan varmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hänellä on ollut tunteita, niin aivan varmasti.

Tunteita voi olla niin monenlaisia: myötähäpeää, kiusaantuneisuutta, ahdistusta, huvittuneisuutta, jne. Eipä niistä päällepäin voi tietää, mahtavatko ihmiset itsekään aina olla itsestään selvillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovan sotkun olet ja jankkaamista aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteita voi olla niin monenlaisia: myötähäpeää, kiusaantuneisuutta, ahdistusta, huvittuneisuutta, jne. Eipä niistä päällepäin voi tietää, mahtavatko ihmiset itsekään aina olla itsestään selvillä.

Jos osaa vaikka laskea 1+1

• Anonyymi

En kai pahasti. En ainakaan tarkoituksella. Olen kyllä vähän yrittänyt loukata tarkoituksella silloin, kun olin itse loukattu ja kärsivä. Lapsellista. Mutta ehkä 2.

• Anonyymi

Mielenkiinnosta, että mitä teit loukkaantuneena?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiinnosta, että mitä teit loukkaantuneena?

Esitin, etten välitä, vaikka olin sisältä romuna. En kiinnittänyt huomiota. Piilovittuilin ja joskus kai aika suoraankin. Lähinnä siis suojelin itseäni ja ylpeyttäni.

Tosin muulloinkin yritin välillä piilottaa tunteitani ja kiusoittelin, sitä ei lasketa. Siinä ei ollut tarkoitus loukata enkä usko, että hän siitä loukkaantuikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esitin, etten välitä, vaikka olin sisältä romuna. En kiinnittänyt huomiota. Piilovittuilin ja joskus kai aika suoraankin. Lähinnä siis suojelin itseäni ja ylpeyttäni.

Tosin muulloinkin yritin välillä piilottaa tunteitani ja kiusoittelin, sitä ei lasketa. Siinä ei ollut tarkoitus loukata enkä usko, että hän siitä loukkaantuikaan.

Oletko mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies?

Kyllä tuo oli naiselta. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo oli naiselta. -sivusta

Mistä syystä tunnet tarvetta selostaa tätä palstasedän amfiteatteria? T naiselta

• Anonyymi

Monien kanssa on tullut päiviteltyä miten voi olla niin ällö akka. Ei ees oo omii lapsia!
      m-n

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Kuolen nauruun!

• Anonyymi

Vinku vonku jne.🖕

• Anonyymi

Mutta jospa tämä palstasedän galluppi ei sovi sinun syrjäytyneeseen elämään millään tavalla, poika ?

• Anonyymi

Asteikko ei riitä, siihen miten koen tulleeni kohdelluksi. Valitettavasti.

• Anonyymi

Jaa, ja mites oma käytös, puhdas pulmunen varmaan. Tässä kysyttiinkin miten paljon itse olet loukannut toista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, ja mites oma käytös, puhdas pulmunen varmaan. Tässä kysyttiinkin miten paljon itse olet loukannut toista?

En ole tehnyt mitään, en kerta kaikkiaan yhtään mitään hänelle.
        Ja ymmärsin kyllä aloituksen ihan helvetin hyvin, kiitos että kerroit olevasi myös luku- ja ymmärrystaitoinen.

• Anonyymi

Silkasta uteliaisuudesta kysyn, kun ei asteikko riitä. Millätavoin sinua on loukattu kun noin koet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silkasta uteliaisuudesta kysyn, kun ei asteikko riitä. Millätavoin sinua on loukattu kun noin koet?

Pitkäkestoisuus on se juttu tässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tehnyt mitään, en kerta kaikkiaan yhtään mitään hänelle.
        Ja ymmärsin kyllä aloituksen ihan helvetin hyvin, kiitos että kerroit olevasi myös luku- ja ymmärrystaitoinen.

Voi taivas, eli voiko joku loukata toista ilman mitään syytä? Enempää tietämättä sanon,,,narsisti loukkaantuu pienestäkin, eikä sen tarvii olla kuin väärällä äänenpainolla sanottu "huomenta" eikä koe itse loukanneensa. Joten.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi taivas, eli voiko joku loukata toista ilman mitään syytä? Enempää tietämättä sanon,,,narsisti loukkaantuu pienestäkin, eikä sen tarvii olla kuin väärällä äänenpainolla sanottu "huomenta" eikä koe itse loukanneensa. Joten.....

🤣🤣Tulit tähän tulokseen katsomalla kristallipallosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣Tulit tähän tulokseen katsomalla kristallipallosta?

Ei tarvitse katsoa, vain narsisti kokee tulleensa loukatuksi, itse on aina syytön..mieti sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse katsoa, vain narsisti kokee tulleensa loukatuksi, itse on aina syytön..mieti sitä

Mistäköhän tiedät narsismista 🤔 oma kommenttisi on täyttä projisointia ja empstiakyvyttömyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäköhän tiedät narsismista 🤔 oma kommenttisi on täyttä projisointia ja empstiakyvyttömyyttä.

Ja onhan ja noita muitakin mut-häiriöitä johon oirekuvasi tietysti sopii Mm alkoholismi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin suhteessa narsistiin, koin sen itse. Jos et tiedä millaisen ihmisen kanssa olet tekemisissä kun puhutaan narsistisesta persoonallisuus-häiriöstä, netti on pullollaan tietoa ja kirjallisuutta löytyy. Ja tähän ei tarvitse vastata että vain psykiatriaan erikoistunut voi antaa diagnoosin, kyllä jos saat henkilön tuntemaan olevansa sairas, diagnoosi tulee uhrin hakeutuessa terapiaan ja siellä selviää miksi tarvitsi terapiaa. En enempää tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin suhteessa narsistiin, koin sen itse. Jos et tiedä millaisen ihmisen kanssa olet tekemisissä kun puhutaan narsistisesta persoonallisuus-häiriöstä, netti on pullollaan tietoa ja kirjallisuutta löytyy. Ja tähän ei tarvitse vastata että vain psykiatriaan erikoistunut voi antaa diagnoosin, kyllä jos saat henkilön tuntemaan olevansa sairas, diagnoosi tulee uhrin hakeutuessa terapiaan ja siellä selviää miksi tarvitsi terapiaa. En enempää tästä.

Eli olet täysin pätevä diagnosoimaan esim. Minut yhden tai kahden kommentin perusteella?
        Olin siis oikeassa sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet täysin pätevä diagnosoimaan esim. Minut yhden tai kahden kommentin perusteella?
        Olin siis oikeassa sinusta.

Miksi tuntisin tuntematonta ihmistä kohtaan empatiaa. Kerroin omiin kokemuksiin rinnastaen. Aloituksessa olikin kohta, ole rehellinen jota aloituksen kirjoittaja epäilikin. Ei kukaan syyttä loukkaa toista, siispä kerro miten toimit tätä kuviteltua loukkaajaa kohtaan? Ja todista perätön väitteesi loukkaajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuntisin tuntematonta ihmistä kohtaan empatiaa. Kerroin omiin kokemuksiin rinnastaen. Aloituksessa olikin kohta, ole rehellinen jota aloituksen kirjoittaja epäilikin. Ei kukaan syyttä loukkaa toista, siispä kerro miten toimit tätä kuviteltua loukkaajaa kohtaan? Ja todista perätön väitteesi loukkaajasta.

Siis kykenetkö itsereflektioon?

• Anonyymi

100. Ja vain tahalleen provosoituna, mitä tykkää näköjään harrastaa. Mut pienemmätkim kuittinsa viilsivät, siksi täysi tykistö. No mercy.

• Anonyymi

Kannattaisiko harkita ammattiapua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvetta. Omin voimin onnistuu kyllä, on se sen verta avuton yrityksissään kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu..?

• Anonyymi

Tää loukkaantumispuhe on melkein yhtä muodikasta kuin traumapuhe.

Eiks olis kehittävämpää puhua loukkaantumisesta kuin loukkaamisesta, jos kyseessä oli kahden ihmisen romanttinen kanssakäyminen, jonka aikana tapahtui jotain, minkä seurauksena toinen otti nokkiinsa?

Ei pähkinä loukkaa pähkinäallergikkoa, vaan se ihminen itse reagoi siihen. Muille pähkinä voi olla suurinta herkkua eikä lainkaan vaarallista.

Jos joku loukkaantuu jostain, sanotaan vaikka jostain toisen ihmisen piirteestä, sen informaatioarvo voi olla lähes olematon. Ei kerro mitään muuta, kuin että joku on loukkantunut, eikä sekään suoraan sanoen ole hirveän kiinnostava asia.

• Anonyymi

Eli poistat täysin ajatuskuviostasi sen faktan, että jotkut loukkaavat tarkoituksella ja silloinkin se on mielestäsi vain vastaanottajan vika, koska joku muu ei siitä välttämättä loukkaantuisi... Mielenkiintoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      69
      3803
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      99
      3446
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3300
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2608
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1512
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1486
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1094
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1090
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1036
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      996
    Aihe