”Kaivattuasi” asteikolla 1-10? Pystytkö olemaan täysin rehellinen, epäilen.
Miten pahasti olet loukannut
16
326
Vastaukset
- Anonyymi
Loukkaan usein, koska mä voin!
M-N- Anonyymi
Miksi sinulla muka on oikeus loukata!
- Anonyymi
En enää välitä. Ihan sama. Ei hänkään välitä. Katselisi vaan vierestä vaikka minua pahoinpideltäisiin.
- Anonyymi
En minä tietääkseni ole häntä sen ihmeemmin loukannut. Ei hän ole koskaan antanut mitään indikaatiota siihen suuntaan, että olisin. Enemmän hän on minua tekemisillään satuttanut, mutta ne olen kyllä antanut jo anteeksi.
- Anonyymi
Oon puhunut pahaa ja pilkannut.
- Anonyymi
Hän stalkkasi, vuosi tietoja nettiin, rakastutti itseensä, feikkasi persoonansa, haukkui maanrakoon, tuhosi terveyttä jne, eli puntit aika tasan. 🤷🏻♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän stalkkasi, vuosi tietoja nettiin, rakastutti itseensä, feikkasi persoonansa, haukkui maanrakoon, tuhosi terveyttä jne, eli puntit aika tasan. 🤷🏻♀️
Sun tietoja on vuotanut ihan jotkut toiset….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun tietoja on vuotanut ihan jotkut toiset….
Ketkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä
Kaivatun lukuisat sivupersoonat joista ei tarvitse kantaa vastuuta
- Anonyymi
Siksi mitään ei voi enää tulla.
- Anonyymi
En ymmärrä
- Anonyymi
Ei ole kaivattua
- Anonyymi
Jos olen sitä tehnyt, niin tietämättä, vahingossa.
- Anonyymi
En mitenkään, koska en ole vielä ollut tekemisissä kaipaamani ihmisen kanssa, enkä tiedä hänen nimeäänkään!
- Anonyymi
En ole loukannut häntä ikinä. En kaipaisi ihmistä, joka antaisi mulle painavan syyn loukata itseään.
- Anonyymi
Sellaisen minä koin todella ahdistavaksi, kun tietty henkilö toistuvasti tiesi missä liikuin ja tuli minua vastaan hyvin usein! Se luo pelkotilan ja ovesta ulos lähteminen on ollut sen jälkeen vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201184YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621060- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46790Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.115761