Miten pahasti olet loukannut

Anonyymi-ap

”Kaivattuasi” asteikolla 1-10? Pystytkö olemaan täysin rehellinen, epäilen.

33

667

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Loukkaan usein, koska mä voin!

M-N

• Anonyymi

Miksi sinulla muka on oikeus loukata!

• Anonyymi

IQ below 10. 👆

• Anonyymi

En enää välitä. Ihan sama. Ei hänkään välitä. Katselisi vaan vierestä vaikka minua pahoinpideltäisiin.

• Anonyymi

En minä tietääkseni ole häntä sen ihmeemmin loukannut. Ei hän ole koskaan antanut mitään indikaatiota siihen suuntaan, että olisin. Enemmän hän on minua tekemisillään satuttanut, mutta ne olen kyllä antanut jo anteeksi.

• Anonyymi

Oon puhunut pahaa ja pilkannut.

• Anonyymi

Hän stalkkasi, vuosi tietoja nettiin, rakastutti itseensä, feikkasi persoonansa, haukkui maanrakoon, tuhosi terveyttä jne, eli puntit aika tasan. 🤷🏻‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän stalkkasi, vuosi tietoja nettiin, rakastutti itseensä, feikkasi persoonansa, haukkui maanrakoon, tuhosi terveyttä jne, eli puntit aika tasan. 🤷🏻‍♀️

Sun tietoja on vuotanut ihan jotkut toiset….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun tietoja on vuotanut ihan jotkut toiset….

Ketkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä

Kaivatun lukuisat sivupersoonat joista ei tarvitse kantaa vastuuta

• Anonyymi

Siksi mitään ei voi enää tulla.

• Anonyymi

En ymmärrä

• Anonyymi

Ei ole kaivattua

• Anonyymi

Jos olen sitä tehnyt, niin tietämättä, vahingossa.

• Anonyymi

En mitenkään, koska en ole vielä ollut tekemisissä kaipaamani ihmisen kanssa, enkä tiedä hänen nimeäänkään!

• Anonyymi

En ole loukannut häntä ikinä. En kaipaisi ihmistä, joka antaisi mulle painavan syyn loukata itseään.

• Anonyymi

Sellaisen minä koin todella ahdistavaksi, kun tietty henkilö toistuvasti tiesi missä liikuin ja tuli minua vastaan hyvin usein! Se luo pelkotilan ja ovesta ulos lähteminen on ollut sen jälkeen vaikeaa.

• Anonyymi

Olen hel.etin typerä ihminen!

• Anonyymi

Luultavasti, jos olet mies 😉
        Toivoisi eräälle samaa oivallusta, mutta tuskin.

• Anonyymi

Toivottavasti pahasti että tajuaa pysyä kaukana. J mies meinaa.

• Anonyymi

Ei kai toisen loukkaantumisen tunteita voi asteikolla mitata,? Omansa ehkä.

• Anonyymi

Lue uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue uudestaan.

Kyllä minä ymmärsin lukemani. Mutta en voi tietää kuinka vahvasti toinen kokee loukkaukseni. Voisin sanoa vaikka 7 ja toinen onkin sitä mieltä, että kympin verran olen loukannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä ymmärsin lukemani. Mutta en voi tietää kuinka vahvasti toinen kokee loukkaukseni. Voisin sanoa vaikka 7 ja toinen onkin sitä mieltä, että kympin verran olen loukannut.

Ajattelin, että tässä nyt kysytäänkin loukkaa Jan omaa mielipidettä, kun toisen kokemusta ei voi tietää. Siksi myös tuo, "osaatko olla rehellinen"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin, että tässä nyt kysytäänkin loukkaa Jan omaa mielipidettä, kun toisen kokemusta ei voi tietää. Siksi myös tuo, "osaatko olla rehellinen"

Vaikka olisin kuinka rehellinen,en voi toisen puolesta vastata. Omasta puolestani vastaan, että enemmän kuin kukaan muu jo lyhyessä ajassa. Ei sellainen loukkaa, mistä ei tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olisin kuinka rehellinen,en voi toisen puolesta vastata. Omasta puolestani vastaan, että enemmän kuin kukaan muu jo lyhyessä ajassa. Ei sellainen loukkaa, mistä ei tykkää.

Eli kaivattusi on loukannut sinua? Ja tarkoititko, että sellainen ihminen, kenestä et tykkää, ei voi loukata sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kaivattusi on loukannut sinua? Ja tarkoititko, että sellainen ihminen, kenestä et tykkää, ei voi loukata sinua?

Jos on paljon tunteita toista kohtaan, se toinen pystyy helposti satuttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja en voisi vähemmän välittää jonkun randomin loukkauksista. Kyllä niitä on saanut kuulla, ei tunnu missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta ja jotkut tekee sitä ihan huvikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja en voisi vähemmän välittää jonkun randomin loukkauksista. Kyllä niitä on saanut kuulla, ei tunnu missään.

Sama!

• Anonyymi

Nolla.

• Anonyymi

Vahva 8

• Anonyymi

Miten päädyit tuohon? Mitä teit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3652
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      46
      3003
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2507
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2197
    8. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2188
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe