Taitaa sulla nainen olla vaikeus hahmottaa muuta kuin mustaa ja valkoista

Paha puoleni = suoja, jota tarvitsen, että voin selviytyä. Kykenee olemaan julma, sadistinen, ilkeä, tunnekylmä.

Aito minä = ei selviäisi maailmassa, hauras ja rikkinäinen, jota paha puoleni suojelee.

Sinulla on vahva hahmotusongelma, olet muiden propagandan uhri, ja se saa minut kapinoimaan, mitä kauemmin uskot minun pahuuteen ja julmuuteen, sitä enemmän kapinoin, sitä enemmän sisäinen lapseni itkee ja huutaa ja raivoaa, hajoaa, samaan aikaan jäljelle jää vain puoli, joka puolustaa minua, täysin tunteeton ja julma suoja.

Sitäkö sinä todella haluat? Etkö voi vapauttaa minua, haluatko todella et tää menee siihen muiden hyväksikäyttöön ja sun poikaystävän nöyryyttämiseen? Haluatko todella, että ammun vesipyssyllä kusta suoraan hänen suuhunsa, että hyväksikäytän naisia ja että olen täysin "hirviö"

Sinä olet nainen täysin vastuussa tämän hirviön luonnista, olin naivi lapsi, uskalsin näyttää herkimpäni, ja iskit puukolla, suoraan sydämeen, suoraan heikoimpaan, suoraan sinne hauraaseen, jota en näytä kellekkään.

Tiedätkö, että olisin täysin rikki jos tämä persoona ei puolustaisi minua, suojaisi selustaani, varmistaisi, että kukaan ei hyväksikäytä tai satuta minua. Olet täydellisesti vastuussa tästä, vaikka yrität aina syytää vastuuta minulle, syydät vastuuta mielenterveys ja persoonallisuus häiriöiselle, todella hauraalle.

Vaikka tiedät, että en kykene ottamaan vastuuta ilman, että saan sinut, jos saan sinut niin otan mielelläni vastuun kaikesta.

19

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

me kaikki tarvitsemme suojelua ha selviytymistä emmekä voi olla pahoja, mutta voimme olla järkeviä ja rakastavia, ajatella itseä ja muita, toimia oikein. ja rehdisti itseä unohtamatta.

• Anonyymi

Ja juuri siksi naisen kannattaakin pysyä kaukana sinusta. 👍

• Koska olen rakastava ja turvallisempi kuin kukaan muu mies.

Niinhän se menee, että psykopaatit vaikka väkisin vääntää persoonani pahaksi, että saisivat eristettyä naisia suojelustani, mutta minä aion pelastaa heidät kaikki, teiltä jotka pahuutta varjelette.

• Anonyymi
        NarsistienKuningas kirjoitti:

Koska olen rakastava ja turvallisempi kuin kukaan muu mies.

Niinhän se menee, että psykopaatit vaikka väkisin vääntää persoonani pahaksi, että saisivat eristettyä naisia suojelustani, mutta minä aion pelastaa heidät kaikki, teiltä jotka pahuutta varjelette.

Koska ilet arvaamaton ja epätasapainoinen. Voisit ihan koska vaan kääntää sen julman puolesi kumppaniisi, kun hän ei sattuisikaan sinua miellyttämään.

• Anonyymi

Naine eli äitis on susta tuollaisen tehny ja kaikki muu on sun omia valintojas lapsuuden jälkee haluatko muuttaa kaavojas vai etkö. Todella vahvat ihmiset pystyy olee todella lempeitä lu heidä ei tarvii esittää mitään. Elämä on heidät karaissut mut he ovat valinneet lempeyde ja hyvän tuomisen tekemisen.

• Älä vertaa omaa äitiäsi minuun, en ole millään tasolla sama kuin hän. Oma äitini ei ole koskaan ollut läsnä, vaikka on elossa. Minä en voi valita hyvää, jos yritin jo ja nainen laittoi puukon suoraan sydämeen ja vahingoitti todella psykopaattisilla ja brutaalilla tavalla.

• Anonyymi

Älä vertaa omaa äitiäsi minuun, en ole millään tasolla sama kuin hän. Oma äitini ei ole koskaan ollut läsnä, vaikka on elossa. Minä en voi valita hyvää, jos yritin jo ja nainen laittoi puukon suoraan sydämeen ja vahingoitti todella psykopaattisilla ja brutaalilla tavalla.

Noup en verrannutkaan. Lue teksti uudellee ajatuksel, nii ehkä ymmärrät sen sisällönki tai sitte olet todella pullossa kasvanut tai mieleltäs vähäosaine nii et tekstiä tule ymmärtämään.

Aikusiällä kaikki valinnat on omia. Toista ihmist et voi väkisin valita koska toisella on oikeus päättää omist valinnoistaan. Jokaine omalla kohdal valitsee itse ja vastaa myös itse valintojen seurauksist.

• Anonyymi

Ja mitä enemmän kapinoit, huudat riehut ja raivoat, niin sitä kauemmas työnnät toisen luotasi. Kuten huomaat, niin tilanteesi on täysin toivoton.

• Sitten kapinoin lisää! En hyväksy julmuutta ja sairautta.

• Anonyymi

Sitten kapinoin lisää! En hyväksy julmuutta ja sairautta.

Ja niinpä työnnät toista vain entistä kauemmas. Mitä enemmän kapinoit, niin sitä paremmaksi ja ihanammaksi muutat hänen silmissään sen, jonka hän jo valitsi. Ongelmasi on se, että et ymmärrä, etkä kykene tekemään mitään sellaista, joka voisi muuttaa tilannetta eduksesi ja kaikki mitä teet, vain heikentää tilannettasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja niinpä työnnät toista vain entistä kauemmas. Mitä enemmän kapinoit, niin sitä paremmaksi ja ihanammaksi muutat hänen silmissään sen, jonka hän jo valitsi. Ongelmasi on se, että et ymmärrä, etkä kykene tekemään mitään sellaista, joka voisi muuttaa tilannetta eduksesi ja kaikki mitä teet, vain heikentää tilannettasi.

Mikään ei auta, ja millään ei ole väliä, joten ihan sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juurikin näin. Tästä ei tilanne hänelle paremmaksi muutu. 🤷‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Se on juurikin näin. Tästä ei tilanne hänelle paremmaksi muutu. 🤷‍♀️

Ei se muutu muutenkaan kun kaivatulla on joku aivovamma, jonka takia ei kykene ymmärtämään maailman kompleksiutta tai joku muu trauma jonka vuoksi hän ei kykene ymmärtämään omaa tai minun parasta, tai kenenkään parasta vaan näkee pahuutta sielläkin missä ei ole.

• Anonyymi

Ei se muutu muutenkaan kun kaivatulla on joku aivovamma, jonka takia ei kykene ymmärtämään maailman kompleksiutta tai joku muu trauma jonka vuoksi hän ei kykene ymmärtämään omaa tai minun parasta, tai kenenkään parasta vaan näkee pahuutta sielläkin missä ei ole.

Ok. Mutta jos sinulla on älyä ymmärtää hänen parasta niin hyvä ihminen siten olet. Et itsekäs,vaan jätät hänet epäitsekkäästi rauhaan, eikös juu.🙏🤷‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Mutta jos sinulla on älyä ymmärtää hänen parasta niin hyvä ihminen siten olet. Et itsekäs,vaan jätät hänet epäitsekkäästi rauhaan, eikös juu.🙏🤷‍♀️

niin mä olen tehnytkin, siksi aion nöyryyttää hänen poikaystävää tulevaisuudessa.

• Anonyymi

niin mä olen tehnytkin, siksi aion nöyryyttää hänen poikaystävää tulevaisuudessa.

Kaiken minkä toiselle pahantahtoisesti teet sen teet itsellesi kaksinkertaisesti. Kunhan kerroin. Rakkaudella tämä.🤷‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Kaiken minkä toiselle pahantahtoisesti teet sen teet itsellesi kaksinkertaisesti. Kunhan kerroin. Rakkaudella tämä.🤷‍♀️

Minä en välitä mitä minulle tehdään, tämä mies ansaitsee tulla nöyryytetyksi, kun teki minulle niin, hitler look alike vei naiseni, tunteeton,tyhmä ja ruma, geneettisesti surkeampi mies, jokin ei täsmää, onko vika yhteiskunnassa, psykopaateissa vai minun toiminnassani, mitä minun olisi sitten pitänyt tehdä, edetä törkeän nopeasti kaivattuni kanssa, ja saada hänet vain itselleni näin nopeasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö? Sinä luot. Jos luot pahuutta,saat taatusti pahuutta. Jos luot hyvyyttä,saat hyvyyttä. Sinä luot. Sinä niität mitä kylvät. Sinä,juurikin sinä.🤷‍♀️

• Anonyymi

Mikään ei auta, ja millään ei ole väliä, joten ihan sama

Kuka sulle nyt on tehnyt ja mitä ja miksi? Naisystävä ? Oletko pitkään tuntenut? Etkö usko siihen että kaikella on tarkoitus.? Ja että ei mitään tapahdu Jumalan sitä sallimatta. Etkö voisi olla analysoimatta ja antaa asioiden vaan tulla ja mennä tai olla sillai liikaa pohtimatta. Ongelmat itsellä usein kasvaa vaan mitä enempi niitä märehtii Toivon sinulle kaikkea hyvää ja ennenkaikkea itsesi rakastamista oikealla tavalla. Älä anna kenenkään viedä mielenrauhaasi älä edes itsesi sabotoimalla itseäsi. Ja ole varovainen sanojesi kanssa. Sanoilla on mahtava voima. Sanoilla luotiin maailma. Jumala sanoi tulkoon valkeus ja valkeus tuli jne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      7004
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2076
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1708
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      55
      1150
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1026
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      971
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      959
    Aihe