sen että auttaminen olisi voinut olla vastavuoroista, mutta kotityöt eivät kiinnosta minua tippaakaan. Ja tärkein syy siihen, miksi minun oli mahdotonta ajatella olla telemisissä kanssasi oli se, että sinun takiasi menetin vakituisen työpaikan. Olisin vieläkin töissä siellä, koska se työpaikka tuntui kuin toiselta kodilta! Kuten jo aikaisemmin mainitsin, päätin tähän asuntoon muuttaessani, että jos kautta rantain kertominen jatkuu, en halua koskaan olla missään tekemisissä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! Et pystynyt yhtään asettumaan minun asemaani. Helppoa se on jos on rahaa riittävästi, eikä tarvitse miettiä miten pärjää!
Olin ymmärtänyt
Anonyymi-ap
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkein ahdistavinta kaikessa oli se, että jouduin kokemaan lähes joka päivä ahdistusta ja stressiä, koska asumisrauhaa ei ollut! Miten joku voi edes kuvitella, että häiriköimällä voisi saada jotain hyvää aikaan? Vain yhdellä henkilöllä olisi ollut mahdollisuus siihen, etten olisi joutunut kärsimään kuin puolet vähemmän, mutta ei hän pystynyt sanomaan edes yhtä sanaa. Miksi sitten aloittaa projekti, jos ulosanti on niin huonoa!
- Anonyymi
Mikä sun eka kirjain on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090