Miten sun kanssa

Anonyymi-ap

, anteeksi jos menen asioiden edelle, pelkästä suutelusta unelmoiminenkin on parempaa, kuin orgasmin saaminen.

13

412

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä unelmoin kans hänen kanssa suutelusta, kiva lukea tällainen teksti täältä sen jälkeen😉👀
      Mut meidän tapauksessa se ei ole ollenkaan epätavallista🫣

• Anonyymi

😉😉🌞 kultsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😉😉🌞 kultsi

Hani❤️🤗😘🔥

• Anonyymi

Kenelle tämä on tarkoitettu? Minä en mene koskaan asioiden edelle, koska tarvitsen aikaa ensin siihen, että tutustun ihastumaani mieheen ensin kunnolla! Kyseessä ei ole yksikään minua hyvin paljon nuorempi henkilö!

• Anonyymi

En ole vahingossakaan nähny edes yhtä naista joka ei menis asioiden edelle ennen kun toisen edes tuntee mu en ole tavannu kun yhden joka on suunnittellu kolmenkymmenen vuoden päähän elämänsä tietyn miehen kanssa unohtaen omien tekojensa vaikutuksen edes suunnitelmansa mahdollistamiseen ja mielestäni omaa elämäänsä on turha suunnitella liian pitkälle se kun voi hyvällätuurilla päättyä jo huomenna toki muut pitäisi sitäkin huononatuurina mutta jokin joitakin tavoitteita elämässä silti pitää taas olla että on syy syitä edes elää mulla taas tavoite ei ole edes syy elää en keksiny parempaa syytä olemassa ololleni kuin oma omat lapseni

• Anonyymi

Se on kun on paljon tunteita. Suutelu on paljon intiimimpi tapahtuma kuin akti.

• Anonyymi

Kenelle on kenelle ei mä en edes pidä suutelusta se ny on sama kun omaa kättä nuolee enkä tiedä myöskään yhtä ainoaa ihmistä joka siitä kielen kurkkuun työntämisestäkään tykkää

• Anonyymi

Mä rakastan suutelua. Punnitsen aina miehissä, et onko mies 1.jota haluan suudella 2.jonka munaa haluan imee. Voi olla jompikumpi ja jos nou nou toiseen, niin ei tuu mitään.

• Anonyymi

Olen kyllä sen orgasmin kannalla kuitenkin.. voin niitä huulia pussailla vaikka :)

• Anonyymi

Suutelua usein harrastetaan ihastumisen ollessa huipussaan, silloin se saattaa kestää tunteja ja hyväillään toista tavalla, jossa on kaunista kunnioitusta ja pientä arkuuttakin. Seksin tullessa mukaan, tunteista saattaa kadota jotain kaunista, se jokin joka valvottaa öisin ja saa unelmoimaan seuraavasta läheisyyshetkestä jossa on kaipuuta ja odotuksen tuomaa intohimoa.

• Anonyymi

Unelmoin ihanuus M naisen kanssa suuteloinnista, toivottavasti ei jää vain unelmoinniksi.

• Anonyymi

Niin kauan jo kaipailtu että annetaan mennä vain... 😘❤️💋

• Anonyymi

Se olisi kyl ihanaa.,pusuja❤️😘😘😘ja hali päälle🤗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      256
      4682
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      79
      3128
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2493
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      31
      2033
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      96
      1544
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1305
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      975
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      968
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      98