Sulla täytyy olla joku aivovamma tai joku kehitysvamma, kun et kykene ymmärtämään

joku kehityksellinen vamma sulla täytyy olla päässäsi, kun ruma ja tunteeton poikaystäväsi on "turvallinen" ja "paras", ja minä narsistinen ja rakastava tunteikas kuningas en ole sinulle mitään, vaikka olen häntä komeampi ja parempi joka tavoilla, jopa tunnetasolla paljon kyvykkäämpi ihminen kuin hän.

Mä en enää ikinä rakastu naiseen jonka älykkyysosamäärä on alle 120, näetkö miten paljon tuskaa ja kipua se mulle aiheuttaa, että et vaurioituneilla aivoillasi kykene edes ymmärtämään perus asioita? Ja että näkökykysi on aivovaurion takia heikentynyt niin paljon, että seurustelet mieluummin hitler look a liken kanssa, kuin minun, komean jeesus look a liken kanssa.

15

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukahan sä edes olet?
      Oletkohan myös IT alan kuningas?

• En ole, niitä miehiä on miljardeja maailmassa, ja ne kaikki on tyhmiä, rumia ja vastenmielisiä, lähestulkoon aina, se on todella törkeää että sellainen mies vei naiseni, muiden sairaan manipulaation tuloksena. Järkyttävän aivovaurionsa takia kaivattuni ei edes ymmärtänyt että häntä vedettiin höplästä.

• Anonyymi

Oikeasti, lopeta tuo spämmääminen jo.

• EI MEE VIESTI PERILLE!! Vammailu ja kaikenlainen epälooginen, epäempaattinen toiminta jatkuu, vaikka minä olen tehnyt asian hyvin selväksi!

• Anonyymi
        NarsistienKuningas kirjoitti:

EI MEE VIESTI PERILLE!! Vammailu ja kaikenlainen epälooginen, epäempaattinen toiminta jatkuu, vaikka minä olen tehnyt asian hyvin selväksi!

Ei tietenkään mene viesti perille anonyymipalstalla riehumalla. Idlootti.

• Anonyymi

Koitapa nyt unohtaa se Veera. Ei siitä tarvi jauhaa sen enempää. Nyt kun et enää pidäkään hänestä.

• Anonyymi

Ja puhu hei oikeasti kunnioittavammin aivovamma samaa käytät kuin kirosanaa. Ole pliis hienotunteisempi joohan . Kaikille joilla se on kauhistus lukea tota sun asenne ongelmaa. Oot jostain syystä tuollainen kuin olet mutta minusta olet myös hyvin pelottava

• Anonyymi

Koita pärjätä ihtes kanssa ja jumalan siunausta sinulle.

• Anonyymi

Jallu Pusula on aloittaja.

• Anonyymi

Mikä tolla haisunäädällä on päässä?
      - kaikista olennaisin kysymys

• Anonyymi

Ei ihme, ettet Veeraa saanut. Syy siihen löytyy vain ja ainoastaan pelistä. Pesun kestävänä narsistina olet Veerankin jo haukkunut hyvin rumasti

• Anonyymi

Tutkimusten mukaan n. 80% ei osaa ajatella itsenäisesti omilla aivoillaan, luku tuntuu oikealta. Olisihan se hienoa tavata fiksu ja syvällinen nainen, mutta yhtä harvassa niitä on kuin vastaavia miehiä eli ei ole helppo löytää. Esim. normi, pinnallinen nainen kysyy ensimmäisenä koulutuksen/ammatin/työtilanteen jne. eli tulot tärkein, se on varma varoitusmerkki. Ajattelevalle ihmiselle nuo tulee aikalailla viimeisinä kriteereinä, ja selviävät aikanaan jos selviävät. Toki kiinnostuksen kohteet ja siten myös alan voi ohimennen kysäistä, mutta se on aina toissijaista jos etsit sielunkumppania.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      69
      1537
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      114
      1004
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      834
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      811
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      750
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      746
    7. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      737
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      72
      724
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      719
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      697
    Aihe