joku kehityksellinen vamma sulla täytyy olla päässäsi, kun ruma ja tunteeton poikaystäväsi on "turvallinen" ja "paras", ja minä narsistinen ja rakastava tunteikas kuningas en ole sinulle mitään, vaikka olen häntä komeampi ja parempi joka tavoilla, jopa tunnetasolla paljon kyvykkäämpi ihminen kuin hän.
Mä en enää ikinä rakastu naiseen jonka älykkyysosamäärä on alle 120, näetkö miten paljon tuskaa ja kipua se mulle aiheuttaa, että et vaurioituneilla aivoillasi kykene edes ymmärtämään perus asioita? Ja että näkökykysi on aivovaurion takia heikentynyt niin paljon, että seurustelet mieluummin hitler look a liken kanssa, kuin minun, komean jeesus look a liken kanssa.
Sulla täytyy olla joku aivovamma tai joku kehitysvamma, kun et kykene ymmärtämään
15
235
Vastaukset
- Anonyymi
Kukahan sä edes olet?
Oletkohan myös IT alan kuningas?En ole, niitä miehiä on miljardeja maailmassa, ja ne kaikki on tyhmiä, rumia ja vastenmielisiä, lähestulkoon aina, se on todella törkeää että sellainen mies vei naiseni, muiden sairaan manipulaation tuloksena. Järkyttävän aivovaurionsa takia kaivattuni ei edes ymmärtänyt että häntä vedettiin höplästä.
- Anonyymi
Oikeasti, lopeta tuo spämmääminen jo.
EI MEE VIESTI PERILLE!! Vammailu ja kaikenlainen epälooginen, epäempaattinen toiminta jatkuu, vaikka minä olen tehnyt asian hyvin selväksi!
- Anonyymi
NarsistienKuningas kirjoitti:
EI MEE VIESTI PERILLE!! Vammailu ja kaikenlainen epälooginen, epäempaattinen toiminta jatkuu, vaikka minä olen tehnyt asian hyvin selväksi!
Ei tietenkään mene viesti perille anonyymipalstalla riehumalla. Idlootti.
- Anonyymi
Koitapa nyt unohtaa se Veera. Ei siitä tarvi jauhaa sen enempää. Nyt kun et enää pidäkään hänestä.
- Anonyymi
Ja puhu hei oikeasti kunnioittavammin aivovamma samaa käytät kuin kirosanaa. Ole pliis hienotunteisempi joohan . Kaikille joilla se on kauhistus lukea tota sun asenne ongelmaa. Oot jostain syystä tuollainen kuin olet mutta minusta olet myös hyvin pelottava
- Anonyymi
Koita pärjätä ihtes kanssa ja jumalan siunausta sinulle.
- Anonyymi
Jallu Pusula on aloittaja.
- Anonyymi
Mikä tolla haisunäädällä on päässä?
- kaikista olennaisin kysymys - Anonyymi
Ei ihme, ettet Veeraa saanut. Syy siihen löytyy vain ja ainoastaan pelistä. Pesun kestävänä narsistina olet Veerankin jo haukkunut hyvin rumasti
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan n. 80% ei osaa ajatella itsenäisesti omilla aivoillaan, luku tuntuu oikealta. Olisihan se hienoa tavata fiksu ja syvällinen nainen, mutta yhtä harvassa niitä on kuin vastaavia miehiä eli ei ole helppo löytää. Esim. normi, pinnallinen nainen kysyy ensimmäisenä koulutuksen/ammatin/työtilanteen jne. eli tulot tärkein, se on varma varoitusmerkki. Ajattelevalle ihmiselle nuo tulee aikalailla viimeisinä kriteereinä, ja selviävät aikanaan jos selviävät. Toki kiinnostuksen kohteet ja siten myös alan voi ohimennen kysäistä, mutta se on aina toissijaista jos etsit sielunkumppania.
- Anonyymi
Kyllä, sillä kuvailit oman ongelmasi. Minä tiedän,minä olen minä.
https://m.youtube.com/watch?v=s7JXLsLJoPI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697