Yritähän katsoa kymmenen uutisia, niin tuntuuko emättimesi kuivalta, hanki vagisan emätinvoide, emättimesi voi paremmin eikä seksi satu jne...
Onko suomen akat todella niin tyhmiä etteivät älyä hankkia voiteita jos niitä tarviavat?!
Oksettaa mainokset!
41
447
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa et vain ole päässyt tutustumaan tähän ongelman lähteeseen ja nyt sinua pännii että joillekin liukasta riittää.
- Anonyymi
Päätin että pääsen tutustumaan ja siksipä vaihdan sukupuoltani ilmoittautumalla naiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätin että pääsen tutustumaan ja siksipä vaihdan sukupuoltani ilmoittautumalla naiseksi.
Oksettaako? Miksi oksettaa? Siihen löytyy apu nopeasti. Kaukosäätimessä on muutamia nappuloita, joita painellen ne Maikkarin reittäpersettähihittelykikatteluvähä-äly -ohjelmat lakkaavat näkymästä.
Meillä ei katsota Maikkaria lainkaan.
- Anonyymi
Varmaan kohta kerrotaan kuinka syvälle ja millä vehkeellä rasva työnnetään sisälle. Harvoin noin typeriä mainoksia syötetään ihmisille, lapsille on selittämistä mikä vemputin on kyseessä.
- Anonyymi
Taitaa olla hebreaa sinullekin.
- Anonyymi
Mainosrahoitteiset tv-kanavat -eikä muutkaan- voi ajatella asiaa sen kautta että joku katsoja saattaa pitää mainoksia tai normaalia ohjelmatarjontaa epämiellyttävänä.
Vanha sanonta "niin monta on mieltä kuin on miestä" (ja naista) on totuus tässäkin asiassa. - Anonyymi
enemmän alkoholi ja örvellysmainoksia
- Anonyymi
Ei saa suomessa alkoholia mainostaa telkkarissa kun kuulema kaikista ihmisistä tulee sen takia juoppoja
- Anonyymi
Puhumalla märäks ja naimalla kuivaks metodi on toiminu
- Anonyymi
Mainonta on epätasa-arvoista. Miesten ongelmiin ei ole mitään tarjolla. Miten esimerkiksi saisi s-syöksyn tahrat katosta pois.
- Anonyymi
Syöksy mahallasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöksy mahallasi.
Haluan kuulla tämän mtv3:n mainosten kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kuulla tämän mtv3:n mainosten kautta.
Maikkarilla tuskin syöksytään kattoon tai lattiaan.
- Anonyymi
Äitisi puhdistaa aamulla kun lähdet kouluun.
- Anonyymi
Tuon mahdollisia tarvitsijoita on miljoonia, vessapaperin tarvitsijoita on puolet enemmän
- Anonyymi
Ihmisiä on miljoonia ja siksi heille valmistettuja tuotteita kannattaa mainostaa. Vessapaperi jne.
- Anonyymi
Eikö ihmiset älyä pyyhkiä persettään jos telkkarissa ei mainosteta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ihmiset älyä pyyhkiä persettään jos telkkarissa ei mainosteta?
Ei kyse ole siitä mitä ihmiset älyävät. Älyätkö?
- Anonyymi
P*llu muutenkin yliarvostettu, joku kusinen suolenpåtkä.
- Anonyymi
Eli vielä saamatta.
- Anonyymi
Biologian tunnit on vissiin koulussa lintsattu
- Anonyymi
Sieltä se sinäkin olet tähän maailmaan tullut
- Anonyymi
Mie liebuskalla kostutan. Voiphan se olla että ku kaalia syö ja votkaa juo ni kostuu senkin takia alakerta.
- Anonyymi
Sie jos votkua kuavat römpsääs, niin kyllä mie priha nuolen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie jos votkua kuavat römpsääs, niin kyllä mie priha nuolen...
Huono
- Anonyymi
Vanhapoika persu niin mielensä pahoitti.
- Anonyymi
Härveli kun on kuin seisemän leivän uuni, niin tuntee itsensä pieneksi.
- Anonyymi
Oletko vähän tyhmä, kyse on siitä että VAGISAN haluaa että naiset ostaa heidän voiteensa eikä kilpailijoiden Esim.CANESTEN tai OVESTIN.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa jonkun pillunhiivat!voe helevetti!
- Anonyymi
Gynegologia
- Anonyymi
Eikö miesten pitäisi päinvastoin innostua kun jotain ja vähääkään pimpsakkaan viittaavaa mainitaan mainoksissa! Mitä enemmän innostusta, sitä miehekkäämpi mies! 🤓
- Anonyymi
Miksi pimpsan vaivoista pitäisi innostua?
- Anonyymi
Lisäys: Niin että minäkö? Mie en sellasista mittää tiiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pimpsan vaivoista pitäisi innostua?
Sinäpä se oletkin huumoria ymmärtävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen entä sitten.
- Anonyymi
MTV:n ohjelmia ei voi enää nykyisin katsoa.
- Anonyymi
Suorastaan aivan järkky mainos, kun vanhat akat voitelevat alakertaa. Piti vaihtaa kanavaa.
- Anonyymi
Parempi se on pahalta maailmalta suojautua kuten minä teen ja seurata esimerkiksi näitä melko viattomia ohjelmia.... https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/57-P0VW82AxD ....joissa vanhat akat ei voitele alakertaa. Lieneekö joku tähän asiaan liittyvä ohjannut ajatteluani kun luin yhden ohjelman nimeksi "Pimpsa Possu" ja ennätin jo kuvitella miten hirveäksi Ylen(kin) touhu on mennyt, mutta ei sitten kuitenkaan. Onneksi.😇
- Anonyymi
Pinppimainokset ovat kivoja.
- Anonyymi
Teille incelleille varmaan sopisikin paremmin käsivoidemainokset!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071