Lopetin kaipaamisen

Anonyymi-ap

En kestänyt enää😔
Tänään päätin etten kaipaa sua enää💔
Anteeksi
Löysit varmaan onnen muualta ja leikit mun tunteilla vain kun et edistänyt tätä mitenkään enää

28

462

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juttu hiipui ja hiipui hiipumistaan.
      Kipinä sammui. Kauan sitä kesti. Nyt olet vapaa, en ajattele sua enää 💔

• Anonyymi

Mä lopetin jo viikonloppuna.

• Anonyymi

Todellakin, hyvästi 🙏

• Anonyymi

Minä sanoin hyvästit mielessäni jo vuosia sitten, koin meidät liian erilaisiksi edes ystävinä olemaan!

• Anonyymi

Mikon unohdin 2v sitten ihan muut mieles

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikon unohdin 2v sitten ihan muut mieles

Mutta sullahan menee loistavasti, löysit miehen ja pääsit siunattuun tilaan?

• Anonyymi

Nopee keissi ja hyvä niin👍

• Anonyymi

Sitä sait mitä tilasit😃

• Anonyymi

Ja miten sä tätä edistit?

• Anonyymi

Edistin naisen tyyliin mut odotin että mies olisi ollut aktiivisempi. Meitä ei ollut sit tarkoitettu yhteen 😔
        Naisena olin aivan varma että välillämme oli jotakin suurta. Naisen vaisto ei petä. Mut löysi varmaan toisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edistin naisen tyyliin mut odotin että mies olisi ollut aktiivisempi. Meitä ei ollut sit tarkoitettu yhteen 😔
        Naisena olin aivan varma että välillämme oli jotakin suurta. Naisen vaisto ei petä. Mut löysi varmaan toisen.

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕moido!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua, ”naisen tyyliin” ? 😨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua, ”naisen tyyliin” ? 😨

Odotellaan kädet taskuissa.

"Naisen tyyli".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotellaan kädet taskuissa.

"Naisen tyyli".

Mattopiiskan kanssa odotin 😂🤗🤭

• Anonyymi

Tekisi mieli poistua elävien kirjoista

• Anonyymi

No minkä ihmeen takia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minkä ihmeen takia?

Tämä kaikki on yhtä sittiä

• Anonyymi

Mäkin lopetan tänään kaipaamisen ja alan huomisesta alkaen etsiä ihmistä joka auttaa ajatukset vihdoin muualle

• Anonyymi

Pääsit turvaan. Itse joudun välillä suurinpiirtein karjumaan pääni sisällä EItä kun tunteet alkaa syvenemään. En halua olla niin rakastunut.
      Ei yhtä ainutta yötä mene, ettei pari kyyneltä tirahda tyynynpäälliselle. Tämä on aivan kauheaa, parhaimillaankin hörähtelen ja tuhahtelen rakastuneena ja kaikki kuulee...

• Anonyymi

Voisiko teillä olla vielä jotain toivoa? Me erottiin vuosi sitten ja mä päätin että nyt vaan alan vihdoin mennä eteenpäin

• Anonyymi

Hyvää yötä🫶

• Anonyymi

Itsehän sä mulla pelleilit olin itse ihan tosissani no hyvä näin ole yksinäsi kun et välitä etkä tykkää ja muutenkin olet itsekäs omaan napaan tuijottaja

• Anonyymi

🤡🎪🎠🎡🤹‍♂️🤹‍♀️🎢

Tuu tänne Lintsille niin kaipaus ja suru unohtuu

• Anonyymi

Jos toinen on ilmoittanut ettei tunne samoin, on tarpeetonta enää itsekään omia tunteitaan jatkossa hänelle ilmaista.
      Ehkä se hivelee joidenkin itsetuntoa kun on tietää että toinen ihastunut, mutta ei silti pidä loukkaantua kun huomaa ettei se toinen enää ehkä ilmaisekaan niitä tunteita enää vaikka ei olisikaan kenenkään muun kanssa.
      Miksi loukkaantua jos toinen on yhdentekevä ?!

• Anonyymi

Mäkään en enää huomioinu sitä joka silmäili niin se entistä enemmän alkoi tulla lähemmäs. Varmaan huomas että ei saa enää huomiota

• Anonyymi

Mun rakkaus häneen ei ole sammunut. Mut juttu niin monimutkaista. Tekis mieli s

• Anonyymi

...tekis mieli soittaa 🤍😘

• Anonyymi

Haha 📞☎️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2099
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1540
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      236
      1200
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      245
      984
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      916
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe