Haukuttu ja loukattu niin kuin täällä. Kukaan ei missään milloinkaan sanonut mitään niin rumasti kuin täällä. Tämä on jumalauta ikäväpalsta.
Mua ei oo ikinä missään
14
257
Vastaukset
- Anonyymi
Haukkuiko hikivarpaaksi?
- Anonyymi
Ei kannata ottaa mitään henkilökohtaisesti. Tänne palstalle vain sattuu se pohjasakka, jolla ei parempaa tekemistä ole kuin trollailla. En minäkään tunne yhtään näin hirveää ihmistä oikeassa elämässä kuin palstalla on näitä kirjoittajia.
- Anonyymi
Voi siu pientä et ole vaan kuullu mitä ystäväsi ja kaverisi susta seläntakana puhuu mä olen kavereilleni sanonnu suoraan et jos eivät usko totuutta kun kerrotte ni valehdelkaa se on se minkä halusivat kuulla esimerkiksi kuinka pidetään narsisti tyytyväisenä kerrotaan sille just se mitä haluaa kuulla ei merkitystä paikkaansa pitävyydellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi siu pientä et ole vaan kuullu mitä ystäväsi ja kaverisi susta seläntakana puhuu mä olen kavereilleni sanonnu suoraan et jos eivät usko totuutta kun kerrotte ni valehdelkaa se on se minkä halusivat kuulla esimerkiksi kuinka pidetään narsisti tyytyväisenä kerrotaan sille just se mitä haluaa kuulla ei merkitystä paikkaansa pitävyydellä
”Pientä”? Olen keski-ikäinen ja elämäni varrella valinnut ihmiset ympärilleni. Roskat heitetään pois.
- Anonyymi
Tää on yks suominetin mätäpaskapaiseista. Ei kannata ehkä edes odottaa mitään parempaa.
- Anonyymi
Nää on kuule kevyitä juttuja verrattuna miten ihmiset käyttäytyy instassa ja facessa. Omalla naamallaan. Joku sanoo jotain niin heti syytetään et mt siinä taas mutta koko maassa ei mt. t riitä siihen paskatulvaan mitä on somessa ja kuulemani mukaan ylilaudalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää on kuule kevyitä juttuja verrattuna miten ihmiset käyttäytyy instassa ja facessa. Omalla naamallaan. Joku sanoo jotain niin heti syytetään et mt siinä taas mutta koko maassa ei mt. t riitä siihen paskatulvaan mitä on somessa ja kuulemani mukaan ylilaudalla.
Täällä kirjoittelee välillä yksi trolli, joka tulee tänne silloin kun se on pistetty jäähylle Ylilaudalta. Että näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kirjoittelee välillä yksi trolli, joka tulee tänne silloin kun se on pistetty jäähylle Ylilaudalta. Että näin.
En ole käynyt siellä koskaan enkä aio käydä. Pahin mitä nähnyt on insta missä ihmiset haukkuu muita ihan päin naamaa ja todella törkeästi. Oikein joukolla käytän nimittelemään vaikka ulkonäön perusteella, aikuiset ihmiset. Käsitykseni mukaan myös jodelissa juorutaan ja mustamaalataan ihmisiä. Voi vaan kysyä mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa? Samat ihmiset käyttäytyy irl normaalisti. Ite olen mt ei tulisi mieleenkään alkaa haukkumaan muita tuollain.
- Anonyymi
No miksi si notkut täällä jos et tuota kestä mikä sussa on vikana kun tykkäät viettää aikaa paikassa jossa sua haukutaan
- Anonyymi
Suutuitko kun lupasin lobotomian? Äläny oo tollanen heii..
- Anonyymi
Onko kiva valittaa?
Voisit vähän MIETTIÄ MILTÄ MEISTÄ TOISISTA TUNTUU LUKEA, KUN YKSI HAUKKUU MEIDÄT KAIKKI!
NYT KYLLÄ PYYDÄT ANTEEKSI JA LOPETAT MEIDÄN HAUKKUMISEN!!!!- Anonyymi
Mä en kiusaajilta ja hiljaisilta hyväksyjiltä anteeksi pyydä. Mua ei kiinnosta teidän tunteet yhtään. Kun teitäkään kiinnostanut minun.
- Anonyymi
Se on tiettyjen ihmisten hupi kiusata muita. Heillä ei ole muuta.
- Anonyymi
Ja ajattele, kukaan ei tiedä ketä olet. Joten avaudut turhaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä962005Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2861827Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3201644Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1971520Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931081- 291036
- 511027
- 57994
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56988- 67964