Vaikka tykkäsinkin, niin kaikki olisi ollut väärin. Toivotan onnea ja iloisia vuosia!
Onnekseni olit jo suhteessa
28
464
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä vi tti on nyt ongelma?
En ole ollut ikinä suhteessa...?
- Anonyymi
Jep, minun onni.
- Anonyymi
Kiva joo. Mun tunteilla oli varmaan hassun hauskaa leikkiä. Ihanaa loppuelämää.
- Anonyymi
Huolehdi vain siitä suhteestas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolehdi vain siitä suhteestas.
Mitä minun suhde sinulle kuuluu. Entä jos ollaanki ehkä eroamassa. Pidä huoli vaan omasta elämästäsi.
- Anonyymi
Monet miehet sikoja..älä välitä karma kostaa heille. Yrittävät vielä viimeisetkin pisteet saada kotiapäin katos. Mä kans tajusin tänään että rakkaus (mies.ja vähän minä itsekin syypää) huijasi mut totaalisen taitavasti. Nyt vitutuskäyrä korkealla enkä meinaa millään saada itseäni pysyyn koossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet miehet sikoja..älä välitä karma kostaa heille. Yrittävät vielä viimeisetkin pisteet saada kotiapäin katos. Mä kans tajusin tänään että rakkaus (mies.ja vähän minä itsekin syypää) huijasi mut totaalisen taitavasti. Nyt vitutuskäyrä korkealla enkä meinaa millään saada itseäni pysyyn koossa
Miten se huijasi sinua, millä tavoin?
- Anonyymi
Päinvastoin, ihmiset tosissaan tuntuu ottavan ilon irti siitä, että vesimiehet on uskollisia kuolemaan asti.
- Anonyymi
En ymmärrä
- Anonyymi
Oma valintasi silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma valintasi silti.
On oma valintani olla mänttipää hamaan tuhoon asti, kun en muuhun kykene, kiitos osallistumisesta.
- Anonyymi
Kaikki asunnot siivoan, annan ja annan ja vastineeksi saan vaan särjetyt sisimmät. Se onkin tosi kummallista, että minä jota ei koskaan lapsena kehuttu, tai edes halattu saan olla se joka jakaa omastaan.
- Anonyymi
Ei olisi ollut väärin. Vaan juuri oikein. Miehelle ❤️
- Anonyymi
Huonossa suhteessa, eroamassa
- Anonyymi
…ja nyt menetin tosi rakkauden 💔
En ehtinyt sanoa edes hälle kuinka rakastin - Anonyymi
Se oli yksi syistä miksi mun oli pakko niin toimia. Toki "onneksi" kertoo helpotuksesta, että pääsit irti minusta ja se sattuu...💔🥺
Mitä olisin voinut tehdä?Olin toivoton ja onneton jo silloin... - Anonyymi
🤣 no kiitos.
- Anonyymi
En halua kuin sinut mies ❤️
- Anonyymi
Kiitos, samoin kulta muru ❤️
- Anonyymi
Onko tämä jotain käänteispsykologiaa?
- Anonyymi
Siitäkö on kiinni arvaus
- Anonyymi
Kiukkuinen huomenna uusi päivä
- Anonyymi
Kirjpita huomenna kiitos
- Anonyymi
Oletko nyt ihan varma asiasta? Ehkä sinä itse olet ymmärtänyt väärin
- Anonyymi
❤❤❤
- Anonyymi
Miksi ja kenelle yrität valehdella?
En ollut, enkä edelleenkään ole suhteessa. - Anonyymi
Ota siitä selvää ennenkuin teet mitään päätöksiä.
Et voi olla varma siitä suhteesta ja sen laadusta.
Päätät nyt yksin kahden ihmisen elämästä, se päätös kuuluu molemmille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931