Ok. En ymmärtänyt että oon niin pelottava. Olis ollut hyvä ja kiva mahdollisuus nähdä tänään.
Et uskaltanut
23
411
Vastaukset
- Anonyymi
Aa sori, ollu vähä vaikeeta nyt, mut jos nähtäis vaikka syyskuussa? Sikäli mikäli en oo paukuttamassa muita, ja sadismivarvastani kutittaa tarpeeksi...
- Anonyymi
Miksi vittuilet? En mielestäni ole sellaista ansainnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vittuilet? En mielestäni ole sellaista ansainnut.
Sori sori, rakastavia halauksia ja intohimoista tatin hakkuutta sinulle hanipöö. Pusuja!
- Anonyymi
Voi että. Kun nyt tuli semmlttinen juttu eteen, nuori javaalee ja koko viikonlopun kaikkee muutakin.
- Anonyymi
Menikö taas pupu pöksyyn..
- Anonyymi
huomenna on aina uusi päivä...
- Anonyymi
Laulaakohan Osku taas siskolleen miten tahtois olla sen kanssa "sillain" xDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laulaakohan Osku taas siskolleen miten tahtois olla sen kanssa "sillain" xDDD
Oli tykki jakso se!
- Anonyymi
Sp¤rmaämpärin täyttämistä...
- Anonyymi
Vain sulle voin olla <3 En oo ap enkä noissa fiiliksissä kuin ap on. Viestit vois silti lukea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sulle voin olla <3 En oo ap enkä noissa fiiliksissä kuin ap on. Viestit vois silti lukea
Mitkä viestit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä viestit?
Hänelle lähetin tänään henkilökohtaisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle lähetin tänään henkilökohtaisesti
Onpa ikävä kaveri jos ei vastaile.
- Anonyymi
On kyllä surkee tapaus.
- Anonyymi
Olin pyyhepäällä tullut just saunasta kun näin sut siellä puskassa kuikkimassa.
- Anonyymi
Jahas, minä en ole kello 15 jälkeen ulkona käynyt.
- Anonyymi
Etkä oo ikävä on molemmin puoleinen
- Anonyymi
Zori oon lomalla.
- Anonyymi
No se on mukava juttu..
- Anonyymi
Ohi, en vaadi häneltä yhtään mitään, enkä roiku kenenkään hihassa.
- Anonyymi
Ei nähdä enään koskaan olet niin lapsellinen itsekäs narsisti omaan napaan tuijottaja
- Anonyymi
Missä? :)
Olisin mielelläni nähnyt kaivattuni (mies), jos olisin tiennyt minne mennä. Tyydyin haaveilemaan hänestä kotona. - Anonyymi
Miehet pelottavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781