Herra lapsuudestani

Anonyymi-ap

saakka minulla ei ole ollut tässä maailmassa muita kuin sinä. Kuinka monesti olenkaan ansainnut kuoleman, vaan sinä olet siunannut minua ylenpalttisesti. Armosi on käsittämätön. Kula voi ymmärtää hyvyyttäsi ja pitkämielisyyttäsi. Lankeamasta päästyäni lanken, vaan aina sinä nostat ja siunaat minut uudelleen. Tahdon alati ylistää sinua, mutta mieleni on turmeltunut ja heikko. Vaivoissani ja heikkoudessani pyydän sinulta ja sinä vastaat pian ja äkkiä kulutan kaiken himoissani. Olen käynyt ymmärrykseltäni kuuroksi kuin kyy, sinä olet ainoa voimani. Lyöt minua heikkoudella, enkä voi enää rukoilla mitään syntieni tähden. Siksi tunnustan edessäsi kaiken ja anon, että lähetät väkevän Pyhän Henkesi yli maanpiirin, sillä ihminen ei ole Jumalan kaltainen, vaan tarvitsee apua, jotta pelastuisi kurjuudesta ja pimeydestä. Jumala, sinä olet valkeus ja hyvyys, kuka on sinun kaltaisesi. Auta meitä heikkoja ja kurjia, me hukumme ymmärtämättömyyteemme, miten voi ihminen viisasti menetellä, jollet sinä häntä siunaa, ei ihminen ymmärrä täydellisesti kuten sinä ymmärrät. Anna meidän tehdä niitä asioita, jotka sinä olet meille edeltö valmistanut ja kirkasta meille se polku, jota meidän tulisi kulkea ja tartu väkevällä kädelläsi ja ohjaa meitä nimesi tähden, ettemme koskaan eksyisi!

Poilasi Jeesuksen Kristuksen veressä ja nimessä, Aamen.

Herra, palaa pian, älä viivy! Anna meidän olla valmiina.

11

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko romaani?

• Anonyymi

Hyvin huomattu, hyvä näkökyky, en. En ole, mätää vain sisimässä, pahemman kerran.

• Anonyymi

Siunaan koko sakin terapiaan saamaan sielunhoitoa, amen! 🙏🏻

• Anonyymi

Poikasi Jeesuksen Kristuksen vuoksi, joka maksoi syntimme ristillä, armahda meitä. Anna meille anteeksi.

• Anonyymi

Surkein kohtalo ihmiselle on kuolla tuntematta Jeesusta. Vaikka olisi upporikas ja kaikkien ihmisten rakastama, on se turhuutta ilman Jeesusta.

Se joka on turvannut ristiinnaulittuun ja kuolleista nouseeseen Jeesukseen, on saanut anteeksi kaikki syntinsä:

Kolossalaiskirje 2:13 FB38
      [13] Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset,

Siinä on menneet ja tulevat synnit. Mutta armo ei ole sitä varten, että jatkaisimme elämistä synnissä, vaan:

Tituskirje 2:11-14 FB38
      [11] Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille [12] ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa, [13] odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä, [14] hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.

Siunattua päivää

• Anonyymi

....
        Herra on jo anteeksiantanut kaiken häneen uskoville:

Kolossalaiskirje 3:12-13 FB38
        [12] Pukeutukaa siis, te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen, [13] kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.

Efesolaiskirje 4:32 FB38
        [32] Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.

Nämä koskee jokaista joka on tullut turvaamaan Jeesuksen vereen, sensijaan että yrittäisi itse hyvittää teoillaan virheitään.

Uskovilla on täysi armahdus. Ei osittainen. Sitä armahdusta ei voi kukaan ottaa meiltä pois. Ei kukaan kykene matkustamaan ajassa ja estämään Jeesusta menemästä ristille.

Sitten meitä on ohjeistettu elämään mm. seuraavasti:

Efesolaiskirje 4:26-30 FB38
        [26] "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli, [27] älkääkä antako perkeleelle sijaa. [28] Joka on varastanut, älköön enää varastako, vaan tehköön ennemmin työtä ja toimittakoon käsillään sitä, mikä hyvää on, että hänellä olisi, mitä antaa tarvitsevalle. [29] Mikään rietas puhe älköön suustanne lähtekö, vaan ainoastaan sellainen, mikä on rakentavaista ja tarpeellista ja on mieluista niille, jotka kuulevat. [30] Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.

• Anonyymi

jeesus sano juutalaisille että teidän pitäisi tietää että jokainen ihminen on jumala

• Anonyymi

Johannes 10:32-36 FB38
        [32] Jeesus vastasi heille: "Minä olen näyttänyt teille monta hyvää tekoa, jotka ovat Isästä; mikä niistä on se, jonka tähden te tahdotte minut kivittää?" [33] Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan jumalanpilkan tähden, ja koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi". [34] Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'? [35] Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli — ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin — [36] niin kuinka te sanotte sille, jonka Isä on pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan: 'Sinä pilkkaat Jumalaa', sentähden että minä sanoin: 'Minä olen Jumalan Poika'?

Viittaat tähän kohtaan. Lainoppineet halusivat tuomita Jeesuksen Jumalan lain mukaan, eli he tekivät itsensä jumaliksi. Jeesus taas osoittaa että hänellä ihan oikeasti on Jumalan asema, ei vain siksi, että hän oli vastaanottanut Jumalan sanan, vaan siksi, että hän on Jumalan Sana:

Johannes 1:1 FB38
        [1] Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.

Johannes 1:14 FB38
        [14] Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

• Anonyymi

Eikö näille jutuille ole oma palsta. Miksi ikävä palstalla?

• Anonyymi

Pahat ihmiset pahastuu hyvästä.

• Anonyymi

💕💕😊😊💕💕😊😊💕💕😊😊💕💕🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡💖💖😊😊💕💕😊😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2140
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      297
      1934
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1761
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      104
      1726
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1617
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1351
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1133
    8. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      25
      1092
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    Aihe