Maailman komeimmankin ja älykkäimmän miehen, mutta hän päätti sit valitata minuakin (keskitason komee) rumenman, tylsemmän ja tyhmemmän miehen🤮😒💔😭
He ovat parina kuin kosminen tähti ja läjä homehtunutta maksalaatikkoa. Kaunis, fiksu ja ihastuttava nainen deittailee persoonatonta kasaa homeista mömmöä, en voi ikinä ymmärtää.
Kaivattuni poikaystävä pitäisi kastroida, hänenlaiset eivät saa missään tapauksessa lisääntyä, etenkään kaivattuni kanssa, tulen myrkyttämään koko maailman ydinräjähdyksellä jos niin käy ikinä🥰🤗😇
Kaivattuni olisi saanut ihan kenet vaan
5
134
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi, pitäiskö sun tulla polkeen pari beibii mulle niin ei enää itketä
- Anonyymi
NarsistienKuningas kirjoitti:
En oo tulos, se m mies tullaan häpäisewn toltaaliswsti kyllä. 🥲😋
Höpö höpö, nyt loppuu se itkeminen ja lohileivän tekoon! Pitäähän maailmaan saada lisää sinuja, kohtuni odottaa avoinna kun kukkanen, saavu jo siementämään sinä unelmieni urho!
- Anonyymi
Oon näitä nyt muutaman lukenut ja on herännyt kysymys, että miksi näitä kirjoitat? En usko että saavutat mitään vihaamalla henkilöitä, jotka eivät enää edes ole sinun elämässä. Nyt nukkumaan ja pura toi negatiivinen fiilis vaikka salilla treenaamisee.
Niin teenkin nytkin, toi kauvattuni poikkis vaa tuijotti mua kerrantääl, jos olisin osannut tietää varmaks et sama tyyppi niin olisin mennyt puhutteleen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771