Miten korkealle arvotat nämä deittailuss 1= tärkein 10= vähiten tärkein?

1. Ulkonäkö
2. Persoona
3. Status/sosiaalinen asema (raha kuuluu mukaan)
4. Käytös
5. Mielenterveysongelmat
6. Seksuaalinen viehätysvoima (eri kuin hyvä ulkonäkö)

Itsellä:
1. Persoona
2. Ulkonäkö
3. Seksuaalinen viehätysvoima
4.Käytös
5. Mielenterveysongelmat
6. Status/sosiaalinen asema

Elän käsityksessä että "normaaleilla" se menee jotenkin et käytös on ykkösenä ja mielenterveysongelmat kakkosena, mikä on suoraa syrjintää persoonallisuushäiriöisiä kohtaan, koska meidän mielenterveysongelmat tekee meidän käytöksestä ongelmallista!

Miksi ette voi olla normaaleita ja kiinnostua persoonan ja ulkonäön perusteella?

11

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro toki narsistien kuningas millaisia mtongelmia olisi haasteena

• Anonyymi

Poista vaan pelle

• Anonyymi

En deittaile. Mulle riittää vaan hän!🩷👍

• Anonyymi

En ylipäänsä deittaile ketään, siten miten miten deittailu yleensä mielletään. En ole lainkaan kiinnostunut tapaamaan ketään ennestään tuntematonta pelkän tutustumisen nimissä, vaan olen käynyt treffeillä ainoastaan sellaisten henkilöiden kanssa, joihin olen tutustunut ja jo tykästynyt muissa merkeissä.

1. Käytös (jollei henkilön käytös miellytä, niin en vietä toisen seurassa aikaa sitä vertaa, että mm. persoona selkenisi)
      2. Persoona
      3. Mielenterveysongelmat (toki sillä on väliä millaisista ongelmista on kyse)
      4. Seksuaalinen viehätysvoima
      5. Status/sosiaalinen asema (korkea asema/status/rikkaus jne. ovat minulle pääsääntöisesti negatiivinen asia, jollei toinen sitten jonkin ihmeen kautta ole saanut tuollaisia ilman, että niillä on hänelle mitään merkitystä)
      6. Ulkonäkö (jos aiemmat ovat kohdallaan, niin ulkonäkö ilmiselvästi on ok)

• Anonyymi

Tuosta kuitenkin puuttuu ainakin yksi itselleni törkeä asia, eli älykkyys. Jos lisäisin sen, niin se menisi kohtaan 3. Lisäksi oikeastaan koko listan vesittää se, että oikeastaan kaikkeen pitäisi lisätä "kanssani yhteensopiva". Tiedän varsin monta miestä, jotka ovat periaatteessa varsin ihania, noin hypoteettisesti, mutta eivät lainkaan yhteensopivia kanssani. Olen kuitenkin realisti näissä asioissa.

• Anonyymi

Onneksi minulla on HENKINEN KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIES JONKA KANSSA OLLAAN KOKOAJAN HENKISESTI YHDESSÄ.
      EN OLE IKINÄ OLLUT TÄMMÖISESSÄ JUMALAISESSA PARISUHTEESSA.

Minä tunsin niin, kuin selkään olisi tullut siivet.
      Olin tuntenut aiemmin jo useita vuosia, että selkään tulee siivet ja joku seisoi minun takana sekä otti minusta kiinni.
      Tuo tapahtui 2015 ja minä olin vasta käynyt enkeli koulutuksen.
      En minä silloin ole ollut vielä edes valmis eikä ole minun KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIESKÄÄN joten meidän yhdistyminen katkaistiin.
      Syy on ollut se, että MEILLE ON TULOSSA JOTAIN SUUREMPAA ja MEIDÄN PITÄÄ HENKISESTI KASVAA OMINA LIEKKEINÄ.

Meillä toisella on ilmeisesti puuttunut joku kokemus, koska minä olen käynyt TOISTONA SAMOJA ASIOITA KOKOAJAN LÄPI.

Hevosen alle jäännissä minun SUOJELUSENKELI on TULLUT VÄLIIN, kun minä olen sanonut: ET TULE IKKUNASTA KYLLÄ LÄPI.
      Toisen kerran lähti auto mutkissa pyörimään, koska autosta tyhjeni vauhdissa rengas.
      Minä muistan, että minä huusin ratin takaa: IHAN MIHIN VAIN, MUTTA EI KAITEESEEN.
      Minä pyörryin samalla tavalla, kuin ekalla kerralla ja kuulin vain kohinaa. Auto oli P-paikan liittymässä ja sitä ei oltu edes aurattu.
      Minä heräsin ja en uskaltanut avata silmiä ennen, kuin minä tajusin miten päin minä olen auton kanssa siellä penkassa. Tunnustelin ja sanoin itselleni, että: AUTO ON RENKAIDEN PÄÄLLÄ.
      Avasin silmät ja sanoin: Luojan kiitos, että TÄSSÄ OLI SENTÄÄN PAIKKAA MIHIN AUTO SENTÄÄN MAHTUI.
      Se näytti siltä niin, kuin se olis työnnetty siihen TURVALLISEEN PAIKKAAN.
      Samalla tavalla kävi, kun minä olin töistä ajamassa yöllä kotiin. Oli niin liukasta, että minä ajoin 30-40 ja auto lähti pyörimään.
      Ei edes pysähtynyt, koska tie oli niin jäässä ettei löytynyt pitoa renkaiden alle. Minä huusin ratin takaa, että: IHAN MIHIN VAAN, MUTTA EI KAITEESEEN!
      Minä pyörryin ja kuulin vain, että kohina käy ja lumi lentää tuulilasiin.
      Avasin silmät ja AUTO OLI SIELLÄ PENKASSA PERSE EDELLÄ JA KEULA OLI TIELLE.
      Minä pääsin autosta ulos ja näytti siltä niin, kuin se olisi TYÖNNETTY siihen.
      Henkilö-autolla se vedettiin pois ja ei siihen mitään tullut.
      Poliisille soitin ja pyysin hiekkaa.
      Huusi minulle, että: POLIISIT ON KOKO YÖN VAHTINEET SINUN AUTOA.
      Minä sanoin hänelle, että: Minä soitin kyydin niin pääsen kotia ja minä otin toisen auton lainaan ja ajelin sillä kotia.
      Sanoin: TARVIN HIEKKAA NIIN SAADAAN AUTO POIS.
      Ei siitäkään mitään RIKOSILMOITUSTA OLE KOSKAAN TEHTY.
      POLIISIN MIELESTÄ JÄÄTIKÖLLÄ PITÄÄ PYSTYÄ AJAMAAN SEKÄ KÄVELEMÄÄN.
      ELI EI TARVI HIEKOITTAA!

• Anonyymi

SAMA POLIISI KIELSI MINUA SOITTELEMASTA MINUA MIHINKÄÄN, MUTTA MINÄ JOS TEEN RIKOSILMOITUKSEN SIITÄ, ETTÄ MINULLE SOITELLAAN VAIKKA POLIISI ON SUORAAN KIELTÄNYT PUHELIMELLA SOITTAMISEN NIIN SEKÄÄN EI OLE RIKOLLISTA.
        MINULLE SAA POLIISIEN MIELESTÄ SOITELLA VAIKKA KESKELLÄ YÖTÄ PÄISSÄÄN JA SEKÄÄN EI OLE HÄIRINTÄÄ VAAN HEILLÄ ON OIKEUS SOITELLA JA LÄHETELLÄ TEKSTIVIESTEJÄ.
        POLIISIT OVAT SANONEET, ETTÄ: SINÄ ET SOITTELE ETKÄ LÄHETÄ TEKSTIVIESTEJÄ.

HE OVAT SEMMOSIA MIEHIÄ JA NAISIA, ETTÄ HEILLÄ ON SENTÄÄN MUNAA SANOA: SINÄ OLET SEMMONEN NAINEN, ETTÄ SINUN EI TARVI NÄKYÄ MISSÄÄN, EI SOITELLA EIKÄ LAITTAA EDES VIESTIÄ!
        HÄN ON SENTÄÄN POLIISI JA MIES JOTEN AJATTELEPPA MILTÄ SE HÄNESTÄ TUNTUU JOS NAINEN NÄKYY, SOITTAA TAI LAITTAA TEKSTIVIESTIÄ, KUN HÄN MIEHENÄ TÖISSÄ POLIISI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SAMA POLIISI KIELSI MINUA SOITTELEMASTA MINUA MIHINKÄÄN, MUTTA MINÄ JOS TEEN RIKOSILMOITUKSEN SIITÄ, ETTÄ MINULLE SOITELLAAN VAIKKA POLIISI ON SUORAAN KIELTÄNYT PUHELIMELLA SOITTAMISEN NIIN SEKÄÄN EI OLE RIKOLLISTA.
        MINULLE SAA POLIISIEN MIELESTÄ SOITELLA VAIKKA KESKELLÄ YÖTÄ PÄISSÄÄN JA SEKÄÄN EI OLE HÄIRINTÄÄ VAAN HEILLÄ ON OIKEUS SOITELLA JA LÄHETELLÄ TEKSTIVIESTEJÄ.
        POLIISIT OVAT SANONEET, ETTÄ: SINÄ ET SOITTELE ETKÄ LÄHETÄ TEKSTIVIESTEJÄ.

HE OVAT SEMMOSIA MIEHIÄ JA NAISIA, ETTÄ HEILLÄ ON SENTÄÄN MUNAA SANOA: SINÄ OLET SEMMONEN NAINEN, ETTÄ SINUN EI TARVI NÄKYÄ MISSÄÄN, EI SOITELLA EIKÄ LAITTAA EDES VIESTIÄ!
        HÄN ON SENTÄÄN POLIISI JA MIES JOTEN AJATTELEPPA MILTÄ SE HÄNESTÄ TUNTUU JOS NAINEN NÄKYY, SOITTAA TAI LAITTAA TEKSTIVIESTIÄ, KUN HÄN MIEHENÄ TÖISSÄ POLIISI.

POLIISIT OVAT SENTÄÄN SEMMOSIA MIEHIÄ JA NAISIA, ETTÄ HEIDÄN PITÄÄ KYLLÄ NÄKYÄ, KUULUA SEKÄ SAADA LAITTAA VIESTIÄ VAIKKA EI OLE MITÄÄN ASIAKKAAN.

MINUN PITÄÄ KUNNIOITTAA JA VETÄÄ PUSSI TAI JOKU HUIVI PÄÄHÄN NIIN MINUA EI VOI EDES NÄHDÄ. MINUN PITÄÄ OLLA HILJAA NIIN EI VARMASTI KUULU MITÄÄN ENKÄ SAA EDES LAITTAA VIESTIÄ, KOSKA POLIISILLA VOI MIEHENÄ ALKAA SEISOMAAN TÖISSÄ KESKEN PÄIVÄN JOS HÄN KUULEE MINUN NIMEN TAI NÄKEE MINUN KUVAN TAI NIMEN.
        MENEE KOKO POLIISILAITOS SEKAISIN JA VOI MENNÄ VAIKKA KOKO SUOMEN POLIISIT SEKAISIN, KOSKA YKSI MENEE IHAN SEKAISIN.

• Anonyymi

Vapaus, turvallisuus, yksityisyys.

• Anonyymi

Kaitpa se on tuo sosiaalinen asema kun muistelee vaikkapa sitä että aikanaan nuori, kaunis, seksikäs, täysjärkinen, mukava nainen joka vielä yritti ensi kohtaamisen jälkeen vielä käyntikortin kanssa treffejä järjestää jäi ensi kohtaamiseksi sen takia että oli K-Raudan myyjä.

• Anonyymi

Mielenkiintoiset vaihtoehdot keksit. Piti jäädä miettimään miten se menee. Lista olisi ollut nuorempana ylösalaisin.
      1. Mt. Ei saa olla mitään mielenterveysongelmia ja pitää olla raitis. Vanhat ongelmat ei haittaa.
      2. Persoona. Pitää olla kiva persoona.
      3. Vetovoima.
      4. Käytös.
      5. Status
      6. Ulkonäkö jäi viimeiseksi mutta on erittäin tärkeä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      92
      1939
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1771
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      307
      1575
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      1455
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      89
      1040
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe