Sulla oli varmaan hiton hyvä suunnitelma. Ainoa vaan, että taisi mennä pieleen ja pahasti?
Hyvä suunnitelma
44
528
Vastaukset
- Anonyymi
Ainut suunnitelman oli päästä sinusta eroon
- Anonyymi
Sittenhän kaikki on hyvin 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän kaikki on hyvin 😘
En tiedä ketä tämä esittää
- Anonyymi
Yleensä se toimii
- Anonyymi
Minulla oli suunnitelma ja se onnistui erittäin hyvin, täydellisesti😃niiiiin se vaan on🤣
- Anonyymi
Hienoa, sittenhän sullakin on asiat vallan mainiosti 🥰mukavaa päivää.
- Anonyymi
Onneksi ei ole mitään suunnitelmaa...
- Anonyymi
Kaikki menee omalla painollaan lopuksi oikein.
- Anonyymi
Ennemminkin, kaikki iskee vielä tajuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemminkin, kaikki iskee vielä tajuntaan.
Sinulla nimenomaan.
- Anonyymi
Ei mene. Et ole kovinkaan älykäs ihminen
- Anonyymi
Et ymmärrä seurauksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä seurauksia
Älä sanele toisen puolesta.
- Anonyymi
Muistaako jotkut, kun pari motoristia tipahti ylhäältä tielle. Koko letkissakki pysähtyi, kuin seinään ja sai rauhassa jatkaa matkaansa.
Nämä on niitä yliluonnolliseksi kutsuttuja hetkiä. - Anonyymi
😂🤤🙂⚰️
- Anonyymi
Elämä on parasta ilman suunnitelmallisuutta, pettymykset ja pieleen menneet suunnitelmat maistuvat pahalle eikä niissä ole yllätyksen tuomaa raikkautta ja kohtalokkuutta.
- Anonyymi
Et tajua päivien menettämistä elämästä. Elävä kuollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tajua päivien menettämistä elämästä. Elävä kuollut
Elävä kuollut on henkilö, joka elää muiden elämää, eikä huomaa oman elämänsä livahtaneen ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elävä kuollut on henkilö, joka elää muiden elämää, eikä huomaa oman elämänsä livahtaneen ohi.
Mitä sillä oikeastaan nyt on kuoleman kanssa tekemistä, ettei aseta itseään elämänsä keskipisteeksi? (Sivu)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tekemistä päivien menettämisessä on kuoleman kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillä oikeastaan nyt on kuoleman kanssa tekemistä, ettei aseta itseään elämänsä keskipisteeksi? (Sivu)
Olet oman elämäsi keskipiste, eikä kukaan toinen, kenen elämästä näät vaivaa.
- Anonyymi
Noniin,, Täytyy levätä ensin. Sitten kohta jo ns.telineissä. Kyllä se tästä. Ja hakkaan sen minkä pystyn jokasta kuka uskaltaa senkin kyseenalaistaa. Yleensä vie impulssit mutta tärkeimmissä ja lopullisissa päätöksissä sydän sanellut. Haluan sinne missä on hyvä olla lähemmäksi rakkainta. Minkäänlainen projekti joka on vaan sananhelinää ei oo koskaan merkannut tuon taivaallista. Vaan tunteet ja lopulta se mikä on oikein. Omat ajatukset ihmisistä ja elämästä. Usein katsonut hetken sivusta sitten toiminut. Välillä toiminut heti kun tiedostanut että nopeat syö hitaat. Tämmöstä🤡🤡🤠🤠😺🫸😈
- Anonyymi
Täyttä bsää
- Anonyymi
En suunnittele elämääni koska aika vähän voi mihinkään itse vaikuttaa.
- Anonyymi
Ei herran jumala
- Anonyymi
Sä et tule ikinä ymmärtämään sitä vähääkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et tule ikinä ymmärtämään sitä vähääkään
Sinä et ymmärrä yhtään sen enempää. Olet vain jumalkompleksinen tonttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei herran jumala
Pystytkö itse sitten suunnittelemaan että mitä sairauksia tai onnettomuuksia sinulle ei tule? Pystytkö myös suunnittelemaan ettei kukaan vaikka ryöstä sinua? Pystytkö suunnittelemaan ja toteuttamaan että juuri se josta olet kiinnostunut on myös kiinnostunut sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystytkö itse sitten suunnittelemaan että mitä sairauksia tai onnettomuuksia sinulle ei tule? Pystytkö myös suunnittelemaan ettei kukaan vaikka ryöstä sinua? Pystytkö suunnittelemaan ja toteuttamaan että juuri se josta olet kiinnostunut on myös kiinnostunut sinusta?
Jotain kaupassakäynti ja lähitulevaisuus matkoja voi toki suunnitella mutta pitkänajan suunnitelmissa on aina yllätysmomentti.
- Anonyymi
Mua harmittaa todella paljon se, että mies jota rakastan tulkitsee tilanteet ja sanomiseni negatiiviseksi tai projisoi kauhuskenaarioitaan samalla kun hän tunnekuoduissaan missaa niin paljon olennaista informaatiota ja jumiutuu yksityiskohtaan unohtaen kokonaisuuden. Tällöin kuva tilanteesta vääristyy. Sillä tavalla hyvin inhimillistä ja ymmärrettävää että voimakkaiden rakkauden tunteiden kanssa paljon menee ohi ja ne omat pelot filtteröi kaiken. Hänelle haluaisin sanoa että rakas vastaisitko viestiini ja jutellaan? Tilanteessa taisi tulla väärinkäsityksiä jotka ymmärsin vasta nyt. Siis viime näkemisellä. Miehelle jonka skuutista oli alku loppu.
- Anonyymi
Mulla on aina monta suunnitelmaa
- Anonyymi
Älykkyys tulee paketissa johon ei ole pääsyä kuin kahdella ihmisellä. Pähkinää pähkinää.
- Anonyymi
Tai yhdellä.
- Anonyymi
Ei se kaikkien kanssa onnistu se pähkinöiden heittely. Siksi kahdella pääsy, voi nakella, heitellä, pallotella ja vaikka mitä 🤓
- Anonyymi
Oot erittäin sairas ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kaikkien kanssa onnistu se pähkinöiden heittely. Siksi kahdella pääsy, voi nakella, heitellä, pallotella ja vaikka mitä 🤓
Ei sun kanssa jaksa pallotella. Muiden kanssa jaksaa paljonkin. Olet raskas ihminen mua kohtaan tahallaan. Et anna mulle edes mahdollisuutta loistaa. Naisvihaaja. Toivottavasti sulle iskee tajuntaan tuo käytöksesi. Toisaalta, edes autan tarvittaessa sitä asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kahden kanssa tulen toimeen, sinun kanssa taas en ja en tykkää edes mistään sun kanssa. Olet liian itserakas ja sellainen ilkeä ja vaikea mua kohtaan.
Että ei kiinnosta pallotella mitään, koska et itse ylimielisenä ota palloa vastaan. Mieti sitä. Sun kanssa ei voi olla oma rento itsensä.
- Anonyymi
Ei tässä nyt suunnitelmia ole hukattu tai viime vuodet näyttäneet että mikään ei mene täysin pieleen mutta asiat vaan ovat niin kuin ovat ja jatkuvasti joutuu muokkaamaan ja olla valmis vähän joustamaan ja, muokkaamaan niitä suunnitelmia. Mutta vielä mennään että ydin on kunnossa vaikka ympärillä asiat muuttuu ja hyvin nopeasti ja yksi johtaa, toiseen, mutta joo 1 eteen 2 taakse, välillä 3 taakse ja sitten 5 eteen päin 🙂 jospa kuitenkin nyt jo rauhoittuisi mutta kultainen lanka vielä käsissä vaikka välillä tuuli meinasi viedä 🙂
- Anonyymi
Ei mennyt, vaikka mies(MAN) halusi sabotoida mun elämää katkeruuksissaan. Ei onnistu ei, vaikka suuruushulluuksissaan näin luulee.
- Anonyymi
Ja hauskinta, että pitää mua tyhmänä ja itseään parempana. Se ei vaan onnistu ja nauran itsekseni esittäessäni tyhmempää kuin olen. 🥰
- Anonyymi
Minulla ei ollut mitään suunnitelmaa, mutta jollakin toisella oli ja pieleen se alkoi mennä alusta asti! En anna koskaan anteeksi vakituisen työpaikan menetystä, enkä sitäkään mitä jouduin vastentahtoisesti kokemaan vuosien ajan!
- Anonyymi
Hahhaa sun ongelma!!!! Mieti sitä😎
- Anonyymi
Ei mulla koskaan ollut mitään grand plania
- Anonyymi
Siksi mä en suunnittele en ole raksallekaan saanu yhtäkään suunnitelmaa joka toimii just sellasenaan vaikka olisi kyse uudistyömaastakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei763466Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071782- 1061092
- 991065
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735