Avoimien työpaikkojen väheneminen on kuitenkin johtanut työttömyysjaksojen pitenemiseen. Samalla kilpailu työpaikoista on kiristynyt.
Kilpailu työpaikoista on kiristynyt Pohjois-Karjalassa
5
110
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi ei eläkkeellä enää tarvitse siihen kilvoitteluun osallistua.
- Anonyymi
Monien yli 55 vuotiaiden on vaikea menestyä siinä kilvoittelussa. Iän perusteella monet työnantajat tekevät karsinnat. Lähellä eläkeikää olevilla se on lähinnä eläkkeen odottelua.
- Anonyymi
Työtön on voittaja 🏆 Ei paljoa kilpailut kiinnosta.
- Anonyymi
Pohjois-Karjalan työllisyysaluejohtaja Riikka Vartiainen muistuttaa kuitenkin, että kaikkia avoimia työpaikkoja ei ilmoiteta julkisesti hakuun.
On olemassa myös niin sanottuja piilotyöpaikkoja. Todellisuudessa tilanne ei ehkä ole noin surkea kuin luvuissa näyttäytyy, Vartiainen epäilee.
Näkyy varmasti hakijamäärissä jokaisessa avoimessa työpaikassa, Vartiainen toteaa. - Anonyymi
Pohjois-Karjalassa oli toukokuun aikana haettavana liki 1100 työpaikkaa. Määrä on lähes puolet pienempi kuin vuotta aiemmin. Tilanne on lisännyt pitkäaikaistyöttömyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1286003
- 574346
- 582761
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282618Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241351- 271177
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431121