On ilmiselvää, että ihmisillä on tarve halventaa ja nöyryyttää niitä joita kokee uhiksi

Mielestäni ketään ei tarvitse halventaa ja nöyryyttää, sellaiset sosiaaliset pelit on vain vastenmielisille ja rumille ihmisille, vanhoin taktiikka kirjassa, halvenna, nöyryytä, ja alista, ei toimi komeaan ja itsevarmaan tsädiin. Halvennus ja nöyryytys myös yleensä liittyy yleisesti ominaisuuteen, jota vain pieni vähemmistö pitää vastenmielisenä.

Yks asia jota rakastan itsessäni on, se että kun minua yritetään epäonnistuneesti halventaa ja nöyryyttää, niin rupean useasti ikään kuin terapeuttina puimaan halventajan ja nöyryyttäjän omia ongelmia, se luo ei toivotun reaktion halventajassa ja nöyryyttäjässä, joka kuvittelee saavansa tunteikkaan reaktion, mutta saakin vain empatiaa ja hyväksyntää. Se tekee hänestä vaivaantuneen.

Ihmisillä on kova tarve arvostella minua, mutta samalla he dehumanisoivat itsensä halventajiksi ja alistajiksi, altistavat mielensä epäpuhtaaseen ja huonoon tilaan. Te halventajat tuottatte minussa suurta myötähäpeää, kun yritätte halventaa ja alentaa komeeta prinssiä, kirjaimellista Jeesusta, joka tuli pelastamaan kiltit ja herkät.

Yritätte nöyryyttää ja häpäistä koska vihaatte empatiaa, tunteita ja herkkyyttä, olette mätiä zombeja , maailman uhreja joita ei voi pelastaa. Ryhmässä on hyvä yrittää halventaa ja sorsia pienempiä, kun yksin ei pysty, raukat.

Ja jos haluatte halventaa ja nöyryyttää ihmistä tehkää se edes kunnolla, siihenkään kaltaisenne likamielet eivät pysty, ai niin unohdin ei teillä ole kykyä mihinkään luovaa, kyllä mä mielelläni kuuntelisin biisejä itsestäni halventavassa valossa (niissä on sentää jotain sisältöö toisin kuin arvottomissa kommenteissanne) :

https://soundcloud.com/narsistienprinssi/virtsani-on-sun-perinto

Kyllä he minua arvostelivat, komeita piirteitäni.
Pitkää komeaa naamaani.
Silmäpussit, komeuden lisääjät.
Vetääntyvähiusraja, tuuheat ja vahvat hiukset ,kuin leijonan harja.
Iso otsa,iso pää, täynnä viisaitta.
Arvostelijoilta loppui jo arvosteltava, niin piti vielä yrittää löytää jotain.
Mutta he epäonnistuivat.
Joten julistettiin persoona mädäksi.
Joten julistettiin narsistiksi.

Loppuiko ulkoiset piirteet kesken, kun en ollut kaltaisenne.
Geneettisesti superior
Persoonaltaan superior.
Vain kuori hän on narsistin, suoja, vahva.
Haarniska, puolustaa sydäntä herkintä.

Olette rumia sieluja.
Haukutte muita.
Koska olette epävarmoja ja rumia sisältä.

Mental gymnastics, haette oikeutusta sadisti geeninne olemassa ololle
Koska ainoa tarkoituksenne on nöyryyttää ja häpäistä
Niitä jotka ovat herkkiä
Tunteikkaita
Puhtaita
Ja haluavat aidosti hyvää toisille.

Jos aidosti välittäisitte muista.
Ei tulisi mieleenkään nöyryyttää ja halventaa.
Pelaatte pelejä
Joita Hitler pelasi natsisaksassa

Mutta minä olen uhrinne.
Koska olen hauras
Tunteikas
Voimakastahtoinen
Narsistinen prinssi
Epävakaa
Ja
Rakastan koko sydämelläni

Sellaisella voimalla johon ei moni kykene.
Minussa on hyvä ja paha.
Olen voimakas, en ääripää.
Rakastan, ja tahdon hyvää.

Te vihaatte ja tahdotte pahaa
Siksi halveksutte minua
Olen suora vastakohta siitä mitä haluaisitte olla
Jotain mitä ette tule koskaan olemaan.

Koska olette niin pahoja, sielultanne.

Olen puhunut, olen kuultu ja olen toimittanut viestin niille, jotka kokee tarpeelliseksi nöyryyttää ja satuttaa muita! Hävetkää.

8

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis kun sinä haluat omien sanojesi mukaan halventaa ja nöyryyttää Veeran miestä, olet vastenmielinen ja ruma?

Asia pihvi.

• Kyllä , juuri noin, puhuin itseni pussiin tässä, ja valjastin omat syntini.

Mutta jos ollaan rehellisiä niin halusin nöyryyttää sitä miestä, koska koin, että kaivattuni ei ole onnellinen hänen kanssaan, biologinen taistelu, survival of fitness tyyliin. Mutta koin myöhemmin häpeää, että alennuin niin alas ja nöyryytin häntä. Samaan aikaan haluan olla suurempi ihminen ,sekä dominoida, ja näyttää asemani, narsistin dilemma, oi voi.

• Anonyymi
        NarsistienKuningas kirjoitti:

Kyllä , juuri noin, puhuin itseni pussiin tässä, ja valjastin omat syntini.

Mutta jos ollaan rehellisiä niin halusin nöyryyttää sitä miestä, koska koin, että kaivattuni ei ole onnellinen hänen kanssaan, biologinen taistelu, survival of fitness tyyliin. Mutta koin myöhemmin häpeää, että alennuin niin alas ja nöyryytin häntä. Samaan aikaan haluan olla suurempi ihminen ,sekä dominoida, ja näyttää asemani, narsistin dilemma, oi voi.

Ihminen voi tulla suuremmaksi vain kasvamalla pienemmäksi.

• Anonyymi

"Olette rumia sieluja.
      Haukutte muita.
      Koska olette epävarmoja ja rumia sisältä."

Koskee myös sinua, kun haukut muita 🙊

• Anonyymi

Mene hyvä mies elämässä kunnialla eteenpäin ja unohda jonninjoutavat jahkailut.

• Anonyymi

Mitä voitat tuolla käytökselläsi? Nolaat vain itsesi ja alennat omaa arvoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      199
      4346
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      1996
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1647
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1343
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1327
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      879
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe