Palstan erikoinen moderointipolitiikka

Anonyymi-ap

Aika erikoinen moderointipolitiika. Kaiken maailman anoppi-törkyjytut säilytetään mutta heti jos puhuu kielteistä lieksan ja alueen ihmisten tyypillisistä vastenmielisistä piirteistä, poistetaan viesti.Sama politiikka on Lieksan lehdessä. Kaikki jutut joilla voi kiillottaa alueen kuvaa valheellisestikin, otetaan käyttöön ja vaietaan kaikki kielteinen

38

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on ihan normaalia torakan toimintaa. Itsensä työllistävä torakka poistaa aikuismaisesti kaikkia viestejä, missä et ole torakan kanssa samaa mieltä, vaikka viestit ovat täysin totta ja asiallisia. Eli ei mitään syytä poistolle. Torakka veti niin pahasti herneen nenään, että aikuismaisesti lukitsi kaksi ip-osoitetta. Täysin asiallisista viesteistä. Samaan aikaan koko foorumi uskomatonta paskaa täynnä, mihin torakka ei puutu millään tavalla, jos ne aiheet ei häntä häiritse. Eli aivan sekopäistä moderointia. Haluaisin nähdä kasvotusten minkäläainen ihminen toimii kuin pikku lapsi. Kun koko kevään jatkoin kolmannella ip-osoitteella, torakka ei enää puuttunutkaan kirjoituksiin eli vielä hullummaksi meni. Vaikka tämä on suoli24, niin toivoisi että näitäkin siivoisi aikuiset ihmiset, eikä mitkään katkeroituneet siipeensä saaneet ötökät. Hyvä kesät tälle Ötökälle kaikesta huolimatta ja tsemppiä elämään, kyllä se sinullekin toivottavasti elämä joskus onnistuisi sujumaan.

• Anonyymi

Pitäisi tehdä valitus ylläpidolle. Onkohan joku paikallinen moderaattosi palstalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi tehdä valitus ylläpidolle. Onkohan joku paikallinen moderaattosi palstalla?

Laitoin silloin viestin tuonne suoli24 ja kerroin että tämä on aivan mielipuolista moderointia lieksa foorumilla. Ei heitä varmaan kiinnostanut pätkän vertaa. Pitäisi varmaan pommittaa useampia valituksia ja huomautuksia, ettei homma ole oikein hanskassa. Mutta ei tämä itseänikään paljon kiinnostanut ja jatkoin kolmannella op-osoitteella kirjoittelua, eikä näitä viestejä ole poistettu yhtäkään, vaikka tunnustettakoon...että olihan nämä omat ajanviete kirjoittelut kieli poskella aika höpöhöpö osastoa. Mutta tämäkin kertoo moderoinnista paljon. Hän otti vain silmätikuksi kaikki kirjoittelut, kun häntä häiritsi tietyt aiheet, mitkä olivat täysin totta ja aiheellisia ja ajankohtaisia...mm. vihervassareiden koulusekoilut jne...

• Anonyymi

Ei taida olla olemassakaan näillä palstoilla mitään tiettyä moderaattori-henkilöä, van robotti poistaa kirjoituksen jos joku, kuka tahansa sellaisesta valittaa.

Jokainen on siis moderaattori.

• Anonyymi

Enhän minä voi sille mitään kun Anoppini toimii moderaattorina ! Nautinnollisia rakasteluhetkiä kaikille muillekkin ja hyvää kesää !

• Anonyymi

Homoaidsmälli

• Anonyymi

Koko palsta on täynnä lieksalaisuutta negatiivisesti esiin tuovaa sisältöä. Asiallinen keskustelu vähissä.

• Anonyymi

Niin on ja jos Lieksa on huono, niin miksi ängetä tänne? Eikö ole parempi olla siellä missä on parempaa elää, eikä marmattaa olemattomista kuin akat.

• Anonyymi

Olen kaksi älykästä kommenttia lukenut palstalla. Toinen koski tyhmyyttä ja sen ilmenemistä ja toinen rehellisyyden merkitystä. Omia tekstejäni en arvioi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on ja jos Lieksa on huono, niin miksi ängetä tänne? Eikö ole parempi olla siellä missä on parempaa elää, eikä marmattaa olemattomista kuin akat.

Oikein! Sama kirjoittaja on solvannut sadoilla viesteillä alueen asukkaita parin kuukauden aikana, eikä se lopu ellei pääsyä foorumille estetä! Lisäksi esittää myös uskovaista ja sen tietää sitten mitä seuraa kun sairas mieli ja uskonto sekoitetaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Akkahan se onkin sanan varsinaisessa merkityksessä. Ja lisäksi latvalaho!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karjalassa viisaita ja totuutta puhuva on latvalaho mutta se joka länkyttää muista ihmisistä paskaa seläntakana ja muuta jonninjoutavaa puhetta, on viisas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein! Sama kirjoittaja on solvannut sadoilla viesteillä alueen asukkaita parin kuukauden aikana, eikä se lopu ellei pääsyä foorumille estetä! Lisäksi esittää myös uskovaista ja sen tietää sitten mitä seuraa kun sairas mieli ja uskonto sekoitetaan!

Solvaus on se mitä karjalassa väestö harjoittaa. Aina puukko jonkun selässä.

Minä kritisoin alueen tyypillisiä piirteitä jotka kaikki tietää todeksi. En siis käy henkilöön niin en silloin solvaakkaan. Mutta tietenkin täällä käännetään asiat juuri toisinpäin aina ja joka kerta.

Minä en myöskään esitä mitään. Olen rehellinen itselle ja muille. Kehoitan sinuakin tekemään parannuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karjalaisen ihmisen ei kannattaisi sanoa akaksi ketään. Muualla kasvaneissa naisissa on ruutia ja suoruutta enemmän kuin karjalaisissa aikuisissa miehissä. Niin pientä asiaa karjalassa ei ole etteikö tarvita toisen karjalaisen tukea asian hoitamisessa. Itsetunto puuttuu tyystin. Tyypillinen oman piirteen projisointi taas kerran. Liittyy narsismiin. Muita syytetään asiosta mitä itse tehdään eikä edes ymmärretä sitä. Reppanamaista touhua suurimmalla osalla.

• Anonyymi

Palautteen voi lähettää Reunatielle win 3.11 serveri tiimille!

• Anonyymi

Olen huomannut saman. Kaikki Yamali ja BMW aiheiset kirjoitukset poistetaan.

• Anonyymi

Kauan sitten Lieksasta pois muuttanut, siellä pari kertaa vuodessa piipahtava ihminen voisi haluta lukea entisen kotikaupungin OIKEITA kuulumisia, ei mielipuolista höpötystä. Omien lieksalaissukulaisten kanssa on ollut puhetta siitä, miten nämä kirjoitukset eivät kerro mitään lieksalaisten normaalista elämästä, korkeintaan kirjoittajiensa omista mielen ongelmista.

• Anonyymi

Jag ska vara knulla
        Lurvig knulla fittan!...

• Anonyymi

Lieksan oikeat kuulumiset on samat kuin ennenkin, eli väki vähenee ja kateus ja juoruilu etenee. Työtilalle on heikko ja yrittäminen on alueella kuin rikos heikkoitsetuntoisia kohtaan. Onnistua ei saa ja omat viat laitetaan muiden vioiksi ja paetaan vastuuta kaikessa. Lapsellisuus ja vastuuttomuus kukoistaa ja kaarisilta puretaan. Kaupungin johto on kyvytön tehtäväänsä.

Keskeisimmät oikeat kuulumiset Lieksassa on tuossa. Jos kuulumisilla tarkoitat taas ihmisten asiota niin juoruajat tietää niistä varmasti paremmin. Itse en harjoita juoruilua. Olen aikuiseksi kehittynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksan oikeat kuulumiset on samat kuin ennenkin, eli väki vähenee ja kateus ja juoruilu etenee. Työtilalle on heikko ja yrittäminen on alueella kuin rikos heikkoitsetuntoisia kohtaan. Onnistua ei saa ja omat viat laitetaan muiden vioiksi ja paetaan vastuuta kaikessa. Lapsellisuus ja vastuuttomuus kukoistaa ja kaarisilta puretaan. Kaupungin johto on kyvytön tehtäväänsä.

Keskeisimmät oikeat kuulumiset Lieksassa on tuossa. Jos kuulumisilla tarkoitat taas ihmisten asiota niin juoruajat tietää niistä varmasti paremmin. Itse en harjoita juoruilua. Olen aikuiseksi kehittynyt.

En todellakaan tarkoita ihmisten asioista juoruilua, nykyään en sitä paitsi tunne sieltä kuin kymmenkunta kansalaista, kun poistuin jo kauan sitten. Juorut eivät isommin kiinnosta muutenkaan.

Työttömyyteen, yrittämiseen, koulutukseen, historiaan yms. liittyvistä jutuista olisi mielenkiintoista kuulla asiallisia kommentteja. Kaupungissa on selvästikin myös kulttuuritilaisuuksia, joista olisi kiva lukea muutakin kuin pilkkaa.

En pidä yleistyksistä. Nämä "lieksalaiset ovat semmoisia, karjalaiset tämmöisiä" -jutut ovat laiskaa ajattelua: kaikissa paikoissa ja heimoissa on vaikka minkälaisia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan tarkoita ihmisten asioista juoruilua, nykyään en sitä paitsi tunne sieltä kuin kymmenkunta kansalaista, kun poistuin jo kauan sitten. Juorut eivät isommin kiinnosta muutenkaan.

Työttömyyteen, yrittämiseen, koulutukseen, historiaan yms. liittyvistä jutuista olisi mielenkiintoista kuulla asiallisia kommentteja. Kaupungissa on selvästikin myös kulttuuritilaisuuksia, joista olisi kiva lukea muutakin kuin pilkkaa.

En pidä yleistyksistä. Nämä "lieksalaiset ovat semmoisia, karjalaiset tämmöisiä" -jutut ovat laiskaa ajattelua: kaikissa paikoissa ja heimoissa on vaikka minkälaisia ihmisiä.

Se mikä itseäni muualta tulleena ihmetyttää, on se että muualla ihmiset on yksilöitä ja et voi tietää ennalta millainen ihminen on ellet tutustu. En väitä että karjalassa kaikki on ilkeitä. Tänään olin kontaktissa erilaisen tuntuiseen karjalaiseen mikä oli positiivista.

Mutta se on silmiinpistävää miten suuri määrä paikallisvästöstä on käytökseltään ala-arvoista. Luottaa ei voi oikein kehenkään koska juoruavat heti kaiken mitä saavat tietää ja vielä keksivätkin juttuja. Vuosien aikana on paljon kohtaamisia ollut ja sama teema toistuu toistumistaan. Kun muut kertoo samasta niin ilmiö on todella laaja. Sanoisin että enemmistö karjalaisista valehtelee, kieroilee, on heikkoitsetuntoisia ja juoruilee. Sääliksi käy niitä fiksumpia koska enemmistö pilaa heidänkin maineen.

Yleistys olisi jos esittäisi että KAIKKI on tälaisia. En siis yleistä kun totean tosiasian että enemmistö on kuvatun kaltaisia. Ja se on prosentuaalisesti liikaa jotta yhteisö voisi hyvin. Kaikki perustuu kuitenkin luottamukseen ja rehellisyyteen. Siksi Karjala on Suomen kehitysaluetta koska nämä asiat ei toimi.

• Anonyymi

Jatkuvasti häiriköivä ja asioita vääristevä kirjoittaja. Parempi kun pääsy foorumille estetään.

• Anonyymi

IHmiselle joka on kyvytön itsetutkiskeluun, on kaikki kritiikki häiriköintiä. Kaikki kirjoitukseni on totuudenmukaisia. En harjoita valehtelua. Lisäksi parjauksen ja kritiikin ero on suuri.

Sinä parjaat minua koska käyt henkilöön. Minä en ole sinusta sanonut mitään. Olen kritisoinut totuudenmukaisia ja tyypillisiä P-karjalan väestön vastenmielisiä tapoja kuten kateutta, valehtelua, juoruilua, kaksinaamaisuutta ja kieroilua käymättä henkilöön.

Sinä valehtelet kun esität että vääristelisin jotain. Et vain halua tyypilliseen alueen tapaan hyväksyä tosiasiota. Rehellisenä tunnustaisit että tällaisia alueen piirteet ovat valitettavasti. Jotkut paikalliset on rehellisiä ja hekin sanovat että olen oikeassa.

• Anonyymi

Tuon mieleltään sairaan akan kanssa onkin turha alkaa väittelemään. Antaa hullun kuvitella saaneensa voiton kun ei vastata. Se on jo pimeyden rajan tuolla puolen niin kaukana ettei sieltä enää paluuta ole. Parempi siis antaa paskan olla paikoillaan niin ei leviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon mieleltään sairaan akan kanssa onkin turha alkaa väittelemään. Antaa hullun kuvitella saaneensa voiton kun ei vastata. Se on jo pimeyden rajan tuolla puolen niin kaukana ettei sieltä enää paluuta ole. Parempi siis antaa paskan olla paikoillaan niin ei leviä.

Jo se että puhut jostain voitosta kuvaa alueen tyypillistä ajattelua. Minä en ajattele voittoina keskusteluina tai muutakaan. Narsistit ajattelee voittoja.

Tuo herjaamisesti on sinusta kertovaa, ei minusta. Minä kirjoitan järkevää totuudenmukaista asiaa.

Minun kanssa voi olla eri mieltä mutta odottaisin vasta-argumenttejä itse asiosta, en mitään haukkumista. Mutta täällä on parjaaminen aina tyylinä kun ei ole relevanttia sanottavaa.

• Anonyymi

Eihän mielisairas kykene omaa sairauttaan ymmärtämään. Jo vanha kansa sanoi että hullu on hullu, niin siihen ei ole mitään lisäämistä. Suurella todennäköisyydellä tuo on tälläkin hetkellä Tikkamaellä aikuispsykiatrian osastolla ja aloittaa päivittäiset houreensa aamulla jatkaen niitä iltaan asti. Välillä sitten esittää uskovaista.
        Nykyisin kun latvalahoillakin saa olla puhelimet eli internetyhteys käytössään hoidon aikana, niin se ei varmasti edistä parantumista vaan kuvitelmat ja harhat lisääntyy entisestään. Laki kuitenkin määrää että hullun on päästävä nettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän mielisairas kykene omaa sairauttaan ymmärtämään. Jo vanha kansa sanoi että hullu on hullu, niin siihen ei ole mitään lisäämistä. Suurella todennäköisyydellä tuo on tälläkin hetkellä Tikkamaellä aikuispsykiatrian osastolla ja aloittaa päivittäiset houreensa aamulla jatkaen niitä iltaan asti. Välillä sitten esittää uskovaista.
        Nykyisin kun latvalahoillakin saa olla puhelimet eli internetyhteys käytössään hoidon aikana, niin se ei varmasti edistä parantumista vaan kuvitelmat ja harhat lisääntyy entisestään. Laki kuitenkin määrää että hullun on päästävä nettiin.

Helpottiko projisointi?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Asiallisen näköinen moderaattori mutta työrauhassa olisi ehkä parannettavaa 🫡

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista sääntöä.

• Anonyymi

Rike! ⛔ Laitetaan 9e sakkoa ja 3 kk karenssia ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rike! ⛔ Laitetaan 9e sakkoa ja 3 kk karenssia ☝️

Poksautan vartijan immenkalvon ja karkaan putkasta.

• Anonyymi

Onko Lieksa puolue ja metättäjät mode? On laitettu aika-ajoin syötti palstalle ja aika hyvin tiedetään jo poistajat.

• Anonyymi

Reunatien serveri (win 3.11) hoitaa moderointia, mene sieltä kysymään rohkeasti.

• Anonyymi

oon pannu modee paljaalla dynamiitti kekkonen

• Anonyymi

Se ooli sun oma käsi

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4373
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2026
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      63
      1703
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1363
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      969
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      933
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      706
    Aihe