Helluntaiseurakunnissa ei ole pakollista jäsenmaksua. Suomen Helluntaikirkko kertoo, että seurakunnat päättävät itse varainkäytöstään ja että seurakunnat eivät ole velvollisia suorittamaan pakollisia jäsenmaksuja yhdyskunnalle. Helluntaiseurakuntien jäsenet voivat kuitenkin halutessaan tukea seurakuntaa vapaaehtoisilla lahjoituksilla.
Eli vastaus on: Ei, helluntaiseurakunnassa ei ole pakollista jäsenmaksua.
Täällä liikkuu vääriä tietoja
27
265
Vastaukset
- Anonyymi
10% tuloista pitää maksaa. Kun raha kirstuun kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa.
Siksi seurakunnan jäsen laskee rahapulassa koko ajan kilohintoja.- Anonyymi
Se ei ole pakollinen. Ei ne laskua lähetä tai perintään pistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole pakollinen. Ei ne laskua lähetä tai perintään pistä!
Facebook kirpputorilla jatkuvasti myynnissa huonekaluja, astioita yms kodin irtaimistoja.
Varastaako hoitaja huonokuntoisilta muistisairailta asiakkailtaan irtaimistoa myyntiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Facebook kirpputorilla jatkuvasti myynnissa huonekaluja, astioita yms kodin irtaimistoja.
Varastaako hoitaja huonokuntoisilta muistisairailta asiakkailtaan irtaimistoa myyntiin.Miten liittyy tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastaako hoitaja huonokuntoisilta muistisairailta asiakkailtaan irtaimistoa myyntiin.Olen itse hoitaja,enkä varasta edes palaneen tulitikun puolikasta keltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse hoitaja,enkä varasta edes palaneen tulitikun puolikasta keltään.
Miten hän joillakin on uusia käytettyjä astioita ja kalusteita viikko viikon jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy tähän?
Kotisairaanhoitajissa on paljon helluntalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän joillakin on uusia käytettyjä astioita ja kalusteita viikko viikon jälkeen.
Sitä en tiedä. Itsellä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotisairaanhoitajissa on paljon helluntalaisia.
No se selittää asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on uusi käytetty? Jos se on uusi,sitä ei ole käytetty. Päätä jo?
- Anonyymi
Taitaa nyt mennä valheeksi. Monet antaa pois tavaraa,jos vanhus siirtyy hoivakotiin tai on kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa nyt mennä valheeksi. Monet antaa pois tavaraa,jos vanhus siirtyy hoivakotiin tai on kuollut.
Tyhjentääkö kotisairaanhoitajat kuolinpesiä.
Iittalat ja korut lähtee hyvissä ajoin ennakkoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on uusi käytetty? Jos se on uusi,sitä ei ole käytetty. Päätä jo?
Vanha tavara tulee uudeksi käyttöön kun on ollut yksi kuukautiskierto välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse hoitaja,enkä varasta edes palaneen tulitikun puolikasta keltään.
Keikka siivoojat kyselee vanhuksilta kirjahyllyssä olevista Arabia astiastoista, hopeista ruokailu sarjoista ja Iittala maljakoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastaako hoitaja huonokuntoisilta muistisairailta asiakkailtaan irtaimistoa myyntiin.Täysin mahdollista,on ne semmosia piruja noi hihulit.
- Anonyymi
Onko lähihoitajia helluntaisia?
- Anonyymi
Ja kokoomuksen jäsenkirja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kokoomuksen jäsenkirja.
Kyllä on useilta kokoomuksen kunnalmispolitikoilta jäänyt ravatti väärälle yöpöydelle kun aamulla tullut äkkilähtö vieraasta sängystä kotiin. Nyt voi rouvat ostaa miehensä lahja ravatin takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on useilta kokoomuksen kunnalmispolitikoilta jäänyt ravatti väärälle yöpöydelle kun aamulla tullut äkkilähtö vieraasta sängystä kotiin. Nyt voi rouvat ostaa miehensä lahja ravatin takaisin.
No mikä ettei?
- Anonyymi
Kai kaikkia ammattiryhmiä löytyy eri kirkoista. Tämäkin jokaisen oma asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai kaikkia ammattiryhmiä löytyy eri kirkoista. Tämäkin jokaisen oma asia.
Nuo hoitaja munahaukat imaisee tyhjäksi tyhjäksi tilit ja kassit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo hoitaja munahaukat imaisee tyhjäksi tyhjäksi tilit ja kassit.
Kerro lisää,niin asioihin voidaan puuttua. Itse en kyseisissä töissä ole ikinä ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää,niin asioihin voidaan puuttua. Itse en kyseisissä töissä ole ikinä ollut.
Facebook ilmoittelusta hävisi tänään useita koti-irtaimison myynti-ilmoitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Facebook ilmoittelusta hävisi tänään useita koti-irtaimison myynti-ilmoitusta.
Voitko kertoa nimikirjaimet niistä,jotka siellä myi? Niin voisin katsoa tunnenko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa nimikirjaimet niistä,jotka siellä myi? Niin voisin katsoa tunnenko.
Ne ilmoitukset on hävinneet. Seuraa ilmoittelua Roskakori ja kirpputori ryhmissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ilmoitukset on hävinneet. Seuraa ilmoittelua Roskakori ja kirpputori ryhmissä.
Minäpä seuraan. Kiitos vihjeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä seuraan. Kiitos vihjeistä.
Nyt on taas myynti alkanut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741369Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431259Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551038- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44661- 30607