Kiusattu muka

Anonyymi-ap

Haha, hakeutuu oikein "kiusatuksi" olemalla jatkuvasti seko poikkeavalla käytöksellä
Herättää huomiota ja se tarkoituskin , toiset kuittailee
Sitten hakee sääliä ja "itkee" miten kiusattu on, henkilöltä joka on jo ollut joskus kiusattu elämässään.....
Fiksut huomaa selvästi että sehän juonii, hehe 😆

12

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juila-ukko. Sais ampumamanikin kertoo että Kosulassa se juila huilailee lepokivessä ns. isänsä passattavana ja käenpoikana.

• Anonyymi

Fiksu huomaa että nyt ei puhuta ukoista!

• Anonyymi

Tämä entisiä kiusaajia tuntuu harmittavan että alaspainettu pärjääkin kiusaajiaan paremmin.
      Ja nyt eivät voi muuta kuin puhua että on juoni.
      Sanonko minne voit juonesi työntää😂😂😂😂

• Anonyymi

Ja miten tämä sinuun liittyy, työnnä mitä minne haluat

• Anonyymi

Mikä alas painettu? Kotona saanut ikänsä asua ja vanhemmat perintöpoikaansa passanneet kuin kirkkoherraa kinkereillä.

Ylimielinen minulle kaikki itkijä perintöpojasta on tullut, mitään ei ole siskojen ja veljien kanssa jakaa tarvinnut, eikä kenenkään kanssa.

Aina ollut vaan ottamassa ja kiitoksia kerjäämässä.
      Luulisi jo menestyksen riittävän mutta ei kasva mieheksi eikä opi kiitollinen olemaan vaan kaikki kävyt yrittää vanhoilla konsteilla omiin taskuihinsa kerjätä ja kerätä.

• Anonyymi

Onko se metsämanin vika, ettei ole sisaruksia? Ja että hänellä on kova kysyntä milloin minnekin ympäri Suomenmaata! Turha kuvitella, että itse tarjoaa itseään! Jos olisi esim. joku muusikko/trubaduuri, niin voisi tarjoutuakin keikalle.

• Anonyymi

Kuten sanoin tässä ei puhuta nyt miehistä , älkää sotkeko!!

• Anonyymi

No naisitako puhutaan

• Anonyymi

"Tämä entisiä kiusaajia tuntuu harmittavan että alaspainettu pärjääkin kiusaajiaan paremmin"

Ylpeitä ja ahneita pitääkin opettaa.
      Pahimpia ovat ne jotka lähestyvät jauhokoossikka kädessä maireasti hymyillen kun varkaat ja sanovat yhteistyökumppaneiksi haluavan.

• Anonyymi

Epäilen hyvin vahvasti että noita lanttupäisiä 6 -70 luvun vaihteessa syntyneitä sisaruksia on siellä täällä. Eletroluksien myyjät oli melkoisia sonneja.

• Anonyymi

"Onko se metsämanin vika, ettei ole sisaruksia? Ja että hänellä on kova kysyntä milloin minnekin ympäri Suomenmaata! Turha kuvitella, että itse tarjoaa itseään! Jos olisi esim. joku muusikko/trubaduuri, niin voisi tarjoutuakin keikalle."

Totta kai on kova kysyntä kun yrittäjillä ja tapahtumien järjestäjillä on perse auki eivätkä omat kyvyt riitä tekemistensä markkinointiin niin markkinointiin kelpaa ukko kuin ukko tai akka kuin akka jolla on somessa muutama kymmenentuhatta seuraajaa ja seuraajat yrittäjän tarpeiden mukaisia pässinpäitä.

Jos metsämanilla ole sisaruksia niin ei se metsämanin vika ole, onko sinun vika kun synnyit maattomien ja metsättömien köyhien korpi mökkiin?

• Anonyymi

Ja vitut on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7568
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe