Haha, hakeutuu oikein "kiusatuksi" olemalla jatkuvasti seko poikkeavalla käytöksellä
Herättää huomiota ja se tarkoituskin , toiset kuittailee
Sitten hakee sääliä ja "itkee" miten kiusattu on, henkilöltä joka on jo ollut joskus kiusattu elämässään.....
Fiksut huomaa selvästi että sehän juonii, hehe 😆
Kiusattu muka
12
274
Vastaukset
- Anonyymi
Juila-ukko. Sais ampumamanikin kertoo että Kosulassa se juila huilailee lepokivessä ns. isänsä passattavana ja käenpoikana.
- Anonyymi
Fiksu huomaa että nyt ei puhuta ukoista!
- Anonyymi
Tämä entisiä kiusaajia tuntuu harmittavan että alaspainettu pärjääkin kiusaajiaan paremmin.
Ja nyt eivät voi muuta kuin puhua että on juoni.
Sanonko minne voit juonesi työntää😂😂😂😂 - Anonyymi
Ja miten tämä sinuun liittyy, työnnä mitä minne haluat
- Anonyymi
Mikä alas painettu? Kotona saanut ikänsä asua ja vanhemmat perintöpoikaansa passanneet kuin kirkkoherraa kinkereillä.
Ylimielinen minulle kaikki itkijä perintöpojasta on tullut, mitään ei ole siskojen ja veljien kanssa jakaa tarvinnut, eikä kenenkään kanssa.
Aina ollut vaan ottamassa ja kiitoksia kerjäämässä.
Luulisi jo menestyksen riittävän mutta ei kasva mieheksi eikä opi kiitollinen olemaan vaan kaikki kävyt yrittää vanhoilla konsteilla omiin taskuihinsa kerjätä ja kerätä.- Anonyymi
Onko se metsämanin vika, ettei ole sisaruksia? Ja että hänellä on kova kysyntä milloin minnekin ympäri Suomenmaata! Turha kuvitella, että itse tarjoaa itseään! Jos olisi esim. joku muusikko/trubaduuri, niin voisi tarjoutuakin keikalle.
- Anonyymi
Kuten sanoin tässä ei puhuta nyt miehistä , älkää sotkeko!!
- Anonyymi
No naisitako puhutaan
- Anonyymi
"Tämä entisiä kiusaajia tuntuu harmittavan että alaspainettu pärjääkin kiusaajiaan paremmin"
Ylpeitä ja ahneita pitääkin opettaa.
Pahimpia ovat ne jotka lähestyvät jauhokoossikka kädessä maireasti hymyillen kun varkaat ja sanovat yhteistyökumppaneiksi haluavan. - Anonyymi
Epäilen hyvin vahvasti että noita lanttupäisiä 6 -70 luvun vaihteessa syntyneitä sisaruksia on siellä täällä. Eletroluksien myyjät oli melkoisia sonneja.
- Anonyymi
"Onko se metsämanin vika, ettei ole sisaruksia? Ja että hänellä on kova kysyntä milloin minnekin ympäri Suomenmaata! Turha kuvitella, että itse tarjoaa itseään! Jos olisi esim. joku muusikko/trubaduuri, niin voisi tarjoutuakin keikalle."
Totta kai on kova kysyntä kun yrittäjillä ja tapahtumien järjestäjillä on perse auki eivätkä omat kyvyt riitä tekemistensä markkinointiin niin markkinointiin kelpaa ukko kuin ukko tai akka kuin akka jolla on somessa muutama kymmenentuhatta seuraajaa ja seuraajat yrittäjän tarpeiden mukaisia pässinpäitä.
Jos metsämanilla ole sisaruksia niin ei se metsämanin vika ole, onko sinun vika kun synnyit maattomien ja metsättömien köyhien korpi mökkiin?- Anonyymi
Ja vitut on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662