Luppiinintorjunta!

Anonyymi-ap

Milloinka Pyhäjärvellä aletaan maksamaan luppiinintorjunnasta?? Muilla paekkakunnalla jo makssaavat, saes pyhä ärvennii köyhät eläkelläeset särvintä leeväpijälle. Kyllä sitä päenkukontoo ni illalla suattaa poprillipaketinhinansoaha. Koettooha soaha lakivoemmaa ni muöhii eläkelaiset sovamma vähä särvintä leeväpijälle!!

12

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

asiasi on varmaan hyvinkin edistyksellistä, paha vaan ettei aukea ymmärrettävästi murteesi.

• Anonyymi

Lupiini vai per....

• Anonyymi

Kaivat ylös ja viet laskusi valokuvien kera maksajalle. Todella yksinkertaista

• Anonyymi

Maksetaanko Pyhäjärvellä lupiinien repimisestä? Netissä nuoripari kertoi repineensä 600 euron edestä lupiineja, mietin voisiko viitaketta käyttää, voisi olla tehokas. Pitäisiköhän kokeilla.

• Anonyymi

Käytä lapiota ! hiellä sinun on rahasi ansaittava ja maksettava vero joka sentistä

• Anonyymi

Haluan Suvia.

• Anonyymi

Mene toki Suvi seuroille

• Anonyymi

Kukahan kehittäisi sovelluksen johon voisi ruveta ilmoittamaan kitketyistä/hävitetyistä PERSUista? Maksavia tahoja jotka toimintaa rahoittaisivat löytynee runsaasti.Maksut voisi suorittaa anonyymisti kryptoina jottei Valtion Rosvokoneisto Poliisitkaan pääse jäljille koska jo lukeminen ja kirjoittaminen tuottaa heille pahoja vaikeuksia🌈💦💦💦

• Anonyymi

Tätä roskaa on koko Pyhäjärven alue täynnä ja samoiten taajama. Hyvinhän tuo villiintyy ja kasvaa kun heittelee auton ikkunasta siemeniä 1500 kg

• Anonyymi

Lupiini on kaunis kasvi. Itse ainakin hakkaan niittäjän heti teholle jos näen jonkun niitä tuhoavan.

• Anonyymi

Kaupungin mailta ja tienvarsista koululaisille työtä! On niin maar paljon.
        Ei tarvitse juurineen ottaa. leikata varret ja siemenet lähtevät vielä mukaan, kun eivät ole vielä tuulettuneet taiaan tuuliin.
        Ympäristötarkastajalle töitä ja määräraha tarkoitukseen.

• Anonyymi

Ei kannata kovin huudella nyt joku muu nokkii niittäjän niin helposti sut löytää 🤧

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      83
      1601
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1531
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1252
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      827
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      797
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    Aihe