Sanotaan. Pakko olla totta kun sanotaan suomi24-palstalla
Tietenkin uskon kaiken mitä täällä
13
209
Vastaukset
- Anonyymi
Vajaahan sä oletkin. Mene hyvä ihminen hoitoon.
T. Itse täysin terve- Anonyymi
Joo hyvä että laitoit tiedon t ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä rahat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökohtana itsellä aina, kun sana Suomi mainitaan ovat lähtökohdat paljon luotettavammalla ja terveemmällä tasolla kuin jos tilannetta vertaa sanaan Russia tai venaja? Someen en ota erikseen kantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä rahat
Rahat on pankissa vielä
- Anonyymi
Miksi kostat minulle sitä mitä joku sinusta ajattelee? miksi se olisin aina mikä joka mieltää teitä ajattelemaan, ja kielletään teitä tuomasta eikä suostuta teidän manifestointiin koska se on aina haitaksi tänne, mutta vain mitä tulee täältä viemisin ja laitettuihin huonoihin juttuihin, niin saa tehdä. eikä mitään ole juuri saatukaan. eikä tultaisi saamaan mihin oltaisiin tyytyväisiä. teidön tyyli, tavoitteet ja muut ei sovi tänne. meillä omat suunnitelmat. .
- Anonyymi
Lainaatko rahaa Nim kalja maistuu
- Anonyymi
Juu mäkin oon itsekäs, pska, heikkolahjainen, kääpiö, ruma sekä läski. Siis niinhän mä oonkin. 😂
- Anonyymi
Täällä kirjoittelijat saavat kiksejä kun joku uskoo tekstin takana olevan henkilön olevan joku tuttu. Ympäripyöreillä jutuilla saadaan kohde koukkuun, kalastelu pahenee ja aletaan esittämään jotain uhrin tuntemaa.
Tuollainen voi tuhota suhteita irl ja aiheuttaa muuta vahinkoa, tiedän henkilön joka menetti pitkäaikaisen ystävänsä sen takia.- Anonyymi
Just tuotahan täällä tehdään joutunu kohteeks itekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just tuotahan täällä tehdään joutunu kohteeks itekin
Moni on joutunut.
- Anonyymi
Ei kannattais uskoa! Liirum laarumia voi useakin kirjoittaja kirjoittaa!
- Anonyymi
Tämä painettu sana täällä on laki😂
Sekä parempia uutisia kuin Iltasanomissa. Täällä kuulee mistä puhutaan, pysyy ajan hermolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992065Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881876Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3271696Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht911231- 311227
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651052- 511047
- 581028