Vain sisustus-, matkustaminen- , muoti - etc sivustoja. Mietityttää onko hänellä lainkaan persoonallisuutta?
Ihastukseni seuraa Instassa
30
274
Vastaukset
- Anonyymi
Meikit unohtu
- Anonyymi
Ehkä kiinnostunut noista
- Anonyymi
Melko tyhjäpäältä kuulostaa. Munaa suuhun
- Anonyymi
Tulee mieleen se levynkansi
- Anonyymi
Miehen paras ystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen paras ystävä
Ehkä voisi käyttää sisustuselementtinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä voisi käyttää sisustuselementtinä
Vaikka pöytänä.
- Anonyymi
Suhteellisen tyhmä saa olla, jos määrittelee ihmisen persoonallisuuden sen perusteella mitä seuraa yhdessä tietyssä sosiaalisen median palvelussa.
- Anonyymi
Moni käyttää instaa viihteenä. Eikä esitelläkseen omaa persoonaansa. Vähän kuin lukisi naistenlehtiä. Sisustusvinkkejä, ruokaohjeita ja muodin seuraamista. Mitä pahaa siinä on?
- Anonyymi
Viihdettä on monenlaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viihdettä on monenlaista
Tuo on aika keskivertoviihdettä keski-ikäisillä.
- Anonyymi
Viisas hän on.
- Anonyymi
No jos sillä on isot tissit ja perse niin mitä vtun väliä?
- Anonyymi
Kiinnostaisi tietää muutakin hänestä. Musiikkimaun suunnilleen tiedän, meillä aika erilaiset, vaikka jotain yhteistäkin. Esim millaisista elokuvista tykkää. Tiedän että pitää erilaisista urheilulajeista. Itse en kauhean urheilullinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää muutakin hänestä. Musiikkimaun suunnilleen tiedän, meillä aika erilaiset, vaikka jotain yhteistäkin. Esim millaisista elokuvista tykkää. Tiedän että pitää erilaisista urheilulajeista. Itse en kauhean urheilullinen.
No selvästi sillä ei ole niitä mainitsemiani ominaisuuksia. JOs olisi, niin et miettisi jotain musiikkimakuja sun muita, elokuvia tai muuta. Jos se nainen olisi vieressäsi kun katsotte jotain soopaa teeveestä niin olisit vain ja ainostaan tyytyväinen ja pää pilvissä etkä edes tajuaisi mitä telkussa menee. Ei väliä tuollaisilla sivuseikoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No selvästi sillä ei ole niitä mainitsemiani ominaisuuksia. JOs olisi, niin et miettisi jotain musiikkimakuja sun muita, elokuvia tai muuta. Jos se nainen olisi vieressäsi kun katsotte jotain soopaa teeveestä niin olisit vain ja ainostaan tyytyväinen ja pää pilvissä etkä edes tajuaisi mitä telkussa menee. Ei väliä tuollaisilla sivuseikoilla.
Pitkässä suhteessa voi hyvinkin merkata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkässä suhteessa voi hyvinkin merkata
no jos sen toisen persoonallisuus alkaa vtuttamaan, niin sitten on aika vaihtaa toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no jos sen toisen persoonallisuus alkaa vtuttamaan, niin sitten on aika vaihtaa toiseen.
Kuulostaa vähän narsistiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa vähän narsistiselta
n o voi voi.... sinä se vaan välität siitä toisesta niin paljon että kiinnostaa jopa sen musiikkimaku, nimittäin se että sopiiko se sinulle itsellesi vaiko eikö. ja sehän ei ole yhtään narsistista, eihän?
Jos, tai kun, oikeasti olet lääpälläsi siihen naiseen, niin ei voisi vähempää kiinnostaa sen instat tai musiikit. Kun se nainen on sinun lähelläsi et edes pysty miettimään yhtään mitään muuta kuin vaan sitä. Jos et näin tunne, niin se ei todlelakaan ole ollenkaan oikea sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n o voi voi.... sinä se vaan välität siitä toisesta niin paljon että kiinnostaa jopa sen musiikkimaku, nimittäin se että sopiiko se sinulle itsellesi vaiko eikö. ja sehän ei ole yhtään narsistista, eihän?
Jos, tai kun, oikeasti olet lääpälläsi siihen naiseen, niin ei voisi vähempää kiinnostaa sen instat tai musiikit. Kun se nainen on sinun lähelläsi et edes pysty miettimään yhtään mitään muuta kuin vaan sitä. Jos et näin tunne, niin se ei todlelakaan ole ollenkaan oikea sinulle.Mä oon vähä eri mielt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon vähä eri mielt
osaatko perustella mielipidettäsi mitenkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osaatko perustella mielipidettäsi mitenkään?
Osaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan
No hyvä, se on hienoa se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä, se on hienoa se.
Miksi ei sitten tärkeitä asioita?
- Anonyymi
no voivoi. älkää poika rassukat vaan menkö noihin.. :”) hän voi siltikin olla päästään vtun paha..koko saittihan voi olla pelkkää hämyä esittää kunnollista..ne avotakat lentelee seinille sie himassa,,
- Anonyymi
Ehkä lentelee Deko-lehdet
- Anonyymi
Insta on monille vaan ihan joku sivujuttu. Se ei kerro mitään ihmisestä.
- Anonyymi
E oooo
- Anonyymi
Mies vailla ominaisuuksia
- Anonyymi
Ja mies seuraa pelkästään pjornoa ja vähäpukeisia naisia. Sekö se tekee miehestä persoonallisen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891